• Morgenochtend zal Q een tijdje down zijn ivm het invoeren van het nieuwe design!

    Hoelang gaat dat duren
    Moeilijk te voorspellen. Waarschijnlijk heb ik een uurtje nodig om de laatste belangrijke dingen veranderingen te maken en alles over te zetten. Daarna zal ik op alle (!) pagina's wat kleine dingetjes moeten veranderen, maar daarvoor hoeft de site niet meer down te zijn.

    Een nieuw design? Wat is er mis met het oude?
    Verandering is altijd suf, maar dat is het huidige design ook :) Het oude design is al meer dan 5 jaar oud en is aan vervanging toe. De techniek erachter is zwaar verouderd en staat nieuwe functies in de weg. Het nieuwe design zal een stuk sneller en flexibeler zijn. Het past zich bijvoorbeeld netjes aan op een tablet of mobiel.

    Ik wil geen vernieuwing!
    Dat zeiden ze in 2004 ook en toen zag de site er zo uit:
    http://web.archive.org/web/20041130074955/http://www.quizlet.nl/


    Dit is mijn signature...

    Dit gaat echt zo wennen worden voor iedereen, zelfs voor mij terwijl ik het al gezien heb, hihi. It looks good though, ben benieuwd naar alle reactie's!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Neeeeeeeeeeeeee niet morgen! Dan ben ik waarschijnlijk ziek thuis en wat moet ik dan zonder Quizlet? :c

    Maar ik heb er wel zin in.*O*


    everything, in time

    ik kan niet wachten :D


    -

    ben benieuwd (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ben heel erg benieuwd (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Silverlance schreef:
    Awesome, ik ben benieuwd.


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    ben benieuwd (:


    You are beautiful, you are love.

    Het gaat echt super mooi worden, ik heb er zin in!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Longclaw schreef:
    Gaaf, zeg! Ben benieuwd :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb er vertrouwen in (banana)


    Life is hard and then we die

    Tsubaki schreef:
    Nice! Ik ken Quizlet ook niet anders dan dit;
    Ben zeer benieuwd!


    .it's up to you to make dreams come true

    Ik heb er echt zin in, al zal het wel even erg wennen zijn. Het is echt mooi geworden! ^^

    Ik denk dat ik wel nog even wat screenshots van dit design zal maken, puur om nostalgische redenen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Niet dat ik niet tot morgen kan wachten hoor, maar waarom krijgen wij 't nog niet te zien? Al die crew vet excited, ik word nieuwsgierig D:
    't Werd wel hoog tijd voor een nieuw design, deze heeft wel echt wat oudigs.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Niet dat ik niet tot morgen kan wachten hoor, maar waarom krijgen wij 't nog niet te zien? Al die crew vet excited, ik word nieuwsgierig D:
    't Werd wel hoog tijd voor een nieuw design, deze heeft wel echt wat oudigs.
    Zodat wij nog een mooi strikje om het design kunnen leggen, dan is het morgen een extra grote verrassing. (cat)


    Life is hard and then we die

    Ben heel erg benieuwd! Heb op een aantal andere sites ook vernieuwingen meegemaakt, die me helaas niet zo aanspraken.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.