• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Penumbra
    Iris Charlotte Michaëls - Penumbra

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik had al tranen in mijn ogen, maar nu lopen de tranen ook over mijn wangen. 'Ik had er veel voor gegeven als ik in haar plaats daar had moeten liggen,' zeg ik zacht. Jake is gebroken. 'En je hebt me nog Jake,' fluister ik amper hoorbaar. 'Ik ben er nu toch. Ik laat je echt niet zomaar vallen. Echt niet. En ik zal het die demonenjagers betaald zetten.'


    Jake Sadler
    Ik blijf gewoon huilen. Ze mag niet dood zijn! Niet Kate, niet door mijn fout!
    'Vergeef me Kate. Vergeef me alsjeblief.' snik ik en verstop mijn gezicht in haar koude nek. Ik dacht altijd dat demonen in stof opgaan maar blijkbaar niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik en Iris gaan het water in en lachend beginnen we water naar elkaar te spetteren. Plots staat Sebble naast me. 'Ben je er nu alweer?' merk ik zachtjes op en direct staat haar handdruk weer in mijn wang en duwt me met mijn hoofd onderwater. 'Rotmens.' gromt ze en ik probeer weer boven te komen. Plots is ze weg en voel ik iemand me optillen uit het water. Ik knipper met mijn ogen en hoest het water op. Alex. ' Word dat een gewoonte? Me van je zus redden?' zeg ik lichtjes glimlachend en hij lacht even schuldig. Hij zet me neer in ondieper water waar Iris staat.


    Alexi
    'Waar is je vriendje?' vraagt hij me dan en ik knik Axton's richting uit. 'Hij is in slaap gevallen.' glimlach ik en til Iris op. 'Zandkasteel.' zegt die weer en ik lach toegeeflijk. 'Alweer? Ok dan maar.' 'Bye Alex.' zeg ik nog en loop met haar terug het strand op. Ik ga dan naast haar op het zand zitten en begin aan een kasteel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake reageert niet meer op me. 'Jake, het is jouw schuld niet,' zeg ik dan. Hij wil namelijk dat ze hem vergeeft. 'Het is niet jouw schuld.' En ik veeg mijn eigen tranen weg. Ik moet sterk zijn voor Jake. Ik stuur even een sms naar Nick. Nick, ik ben even de stad uit, weet niet wanneer ik terug ben. Moet even belangrijke dingen regelen. X L. Houvanjou. en dan stop ik mijn gsm weer weg. 'Moet ik je moeder gaan zoeken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd. De drank en drugs! Ze haatte dat. Ik ren naar d kast en gooi d flessen kapot tegen d muur en spoel d pillen door de wc. Dan laat ik me weer gebroken naast Kate vallen en kruip tegen haar aan. 'Les? mag ik een knuffel?' vraag ik snikend en kijk haar door de tranen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik blijf doodstil zitten als Jake de flessen tegen de muur kapot gooit. Gelukkig spoelt hij de pillen wel door en gooit daar niet mee. Jake is echt gebroken en vraagt aan me of hij een knuffel mag. Daar aarzel ik geen moment over en ik sla mijn armen om hem heen. 'Altijd,' fluister ik dan. En ik houd hem stevig vast. Ondanks dat dit door een totaal verkeerde situatie is voelt het fijn om Jake zo dicht bij me te hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Padadadadammmmm, als ik de volgende keer weer op Q kijk zal het er anders uit zien :') ik vraag me echt af hoe het eruit gaat zien! :O]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    De site is echt.... Verschrikkelijk om te zien op je mobiel :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Het ziet er echt.. Raar uit.. Maar dat moet waarschijnlijk wel even wennen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake reageert niet meer op me. 'Jake, het is jouw schuld niet,' zeg ik dan. Hij wil namelijk dat ze hem vergeeft. 'Het is niet jouw schuld.' En ik veeg mijn eigen tranen weg. Ik moet sterk zijn voor Jake. Ik stuur even een sms naar Nick. Nick, ik ben even de stad uit, weet niet wanneer ik terug ben. Moet even belangrijke dingen regelen. X L. Houvanjou. en dan stop ik mijn gsm weer weg. 'Moet ik je moeder gaan zoeken?'


    Nick
    Ik hoor dat ik een sms'je krijg en pak vervolgens mijn mobiel op, een sms'je van Leslie dat ze de stat uit is en niet weet waneer ze terug komt. Fijn, dan zat ik hier dus blijkbaar alleen. Ik borg mijn Laptop terug op en stopte mijn mobiel in mijn zak, ik negeerde het meisje en liep de kamer uit, ik liep een beetje doeloos door de gangen tot ik een gestalte zag ik ik nog wel herkende, en waar ik ook een aantal keren een ruzie mee gehad had. 'Alison' Zei ik vervolgens.

    {Ik verveelde me :') Pauze is nu afgelopen.. tot half 4


    Don't be like the rest of them, darling

    {mijn topics en OMG! nieuw uiterlijk!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik blijf doodstil zitten als Jake de flessen tegen de muur kapot gooit. Gelukkig spoelt hij de pillen wel door en gooit daar niet mee. Jake is echt gebroken en vraagt aan me of hij een knuffel mag. Daar aarzel ik geen moment over en ik sla mijn armen om hem heen. 'Altijd,' fluister ik dan. En ik houd hem stevig vast. Ondanks dat dit door een totaal verkeerde situatie is voelt het fijn om Jake zo dicht bij me te hebben.


    Jake Sadler
    Ik berg mijn gezicht op in haar hals. 'Het is mijn schuld, ik heb haar weggeflitst en haar zo makkelijk opspoorbaar gemaakt.' snik ik en ik voel haar shirt nat worden en kijk haar aan. 'Ik verpest je shirt.' mompel ik schuldig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Laat het anders bij Ax en Alexi tijd zijn om terug te keren. dan kan je hem wakker maken en kunnen we verder doen ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zucht en til Iris op. Ik kniel naast Axton neer en schud zachtjes aan zijn schouder. 'Wakey Wakey Axton, we moeten terug gaan.' zeg ik en druk een kus op zijn lippen. Iris kijkt me vragend aan. 'Mag ik?' vraagt ze wijzend op een emmertje water en ik schud mijn hoofd van niet. 'Nu niet Iris.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik open verward mijn ogen, maar doe ze snel weer toe als de zon er fel in schijnt. Ik leg mijn hand voor mijn ogen, zodat ik ze open kan doen, zonder dat het aanvoelde of mijn hersenen geroosterd werden.
    "Ah, shit." mompelde ik, toen ik besefte dat ik in slaap was gevallen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem grinnikend aan en pak mijn kleedje dan om die over mijn bikini weer aan te doen. Ik doe Iris haar kleedje ook weer bij haar aan en kijk dan naar Axton.
    'We moeten gaan, Axie, anders kunnen we niet koken.' grinnik ik. Ik leg plagerig de nadruk op Axie. Zijn "hatelijke" bijnaam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'