• Wat is jou stomste vak op school?
    En em wat doe je dan ?
    ;)

    Gym en CKV. Ik weet dat heel veel mensen dat juist de leukste vakken vinden, maar ik heb nou eenmaal een hekel aan LO en baal er ontzettend van dat ik dat niet op de een of andere manier kan laten vallen. CKV zou heel interessant kunnen zijn, maar dat is het helaas niet. Ik vraag me altijd af wat ik daar überhaupt doe in die lessen, want het voelt vaak erg nutteloos en ik leer er haast niets. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Godsdienst. Een verschrikkelijk verplicht vak op mijn school, al zéker als je atheïstisch opgevoed bent.
    Oh, en Duits. Hoe kon ik dat uurtje marteling per week nu vergeten.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 15:04 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Duits. Sowieso. *rilt*


    life is awesome

    Dan ga ik voor economie.


    Pretty is just a pretty word.

    Gym.

    Dit jaar vallen alle lessen wel nog mee. ^^
    Ik ben door een weird systeem samen met 5 andere leerlingen bij de Latijnse geraakt voor 23 uur per week. Dan zitten we met 27 en valt er altijd wel wat te beleven. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Methodologie (Leren hoe je moet onderzoeken)
    Echt dodelijk saai..

    ik zit altijd op Quizlet! :Y)
    Of ga een verhaal schrijven..


    It's never gonna happen, Guys.

    nederlands(door een heks van een lerares) en voor de rest vind ik video, Infographics en AMV(maatschappijleer).. ow jah... rekenen is ook een ramp als je Dyscalculie hebt!xD


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Wiskunde.(cat)


    The odds are néver in our favor.

    Ellis schreef:
    Godsdienst. Een verschrikkelijk verplicht vak op mijn school, al zéker als je atheïstisch opgevoed bent.
    Oh, en Duits. Hoe kon ik dat uurtje marteling per week nu vergeten.

    Dit^ + Frans en gym


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vreselijkste docent is die van Engels. Ze praat als een brugklasser Engels, echt verschrikkelijk. Daarnaast denkt ze dat wij dom zijn ofzo.
    Als het over het vak zelf gaat is dat wiskunde of economie, omdat ik die lastig vind.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Geschiedenis, bah.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Economie, want die docente is echt vreselijk. Ik moet nu twee bladzijdes overschrijven omdat ik één keer mn boeken ben vergeten. Ben nog niet eens halverwege de eerste bladzijde en heb al een blaadje vol geschreven D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Gym, Fysica, Geschiedenis, Informatica, Boekhouden,...

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:25 ]


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Gym en Nederlands.