• Wat is jou stomste vak op school?
    En em wat doe je dan ?
    ;)

    Maatschappijleer for sure en als ik het nog had, ANW.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    PW (Personeelswerk)
    SK (Sociale Kaart)
    En ICT...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gym; omdat ik er faalangst voor heb.
    Boekhouden; omdat die uitleggen van die man zo slaapverwekkend zijn. Ik slaap echt bijna altijd. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Informatica


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wiskunde, gym, natuurkunde en scheikunde.
    Alle exacte vakken, eigenlijk :')
    Maar ik kan ook geen economie, dus ik weet echt nog niet wat ik ga doen :'D
    En tekenen en creatief zijn ook niet D:
    Maar natuurkunde is misschien wel leuk, maar de leraar niet. En bij scheikunde ook. Die leraar heeft zijn baard in een vlechtje gevlochten.. maar hij geeft echt heel saai les.. D;


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    secova: we moeten leren met mensen om te gaan ofzo... en allerlei stomme opdrachten waar je veel over na moete denken en waar je nooit geen zin in hebt.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Biologie. Ik heb niet een hekel aan het vak maar ik heb wel een hekel aan de leraar aka mijn mentor. Als ik een mentorgesprek met hem heb is hij enorm aardig en kan ik wel goed met hem opschieten maar dan zitten we weer in de les en dan is hij weer streng, chagrijnig en irriteer ik me aan hem. :/


    Life is a beautiful struggle

    Aardrijkskunde. Ik kijk nog liever naar hoe verf droogt.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Niet echt stomme vakken, maar ik ben slecht in Frans dus dan is het al snel minder leuk
    En Filo omdat ik een paper meot schrijven met een heel vervelend iemand die mij gewoon uitscheld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het ligt aan de dag. Omdat ik nu een profiel heb met leuke vakken, hoef ik niet meer uit Frans en economie te kiezen.(: Duits vind ik nog steeds verschrikkelijk, maar het ligt dus echt aan de les inhoud van de overige vakken. Ik vind natuur-en wiskunde heel leuk, maar de stof is soms erg eenvoudig en dan vind ik de lessen ook niet meer leuk. O ja, meestal schrijf ik tijdens deze lessen hele verhalen, haha.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 21:49 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Rekenen, echt vreselijk kutvak. Was vroeger ook met wiskunde zo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hmm ik heb eigenlijk niet zo'n vreselijk vak, behalve begeleiding lol, maar dat komt door de lerares/begeleider :')


    As travars

    Natuur, vorg jaar was het 1 van m'n lievelings, maar dt jaar... Bah! komt denk ik ook door de lerares:(
    wat k dan doe? Tekenen, schrijven, propjes door de klas gooen, praten, briefjes schrijven...
    Wat ik doe als ik de lerares tegen kom? Vriendelijk glimlachen, en als ze zich dan omdraait een klotsbeweging maken:DxD(A)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Levensbeschouwing


    (Be)lieve in (you)rself

    Maatschappijleer -_- Ik heb echt een gruwelijke hekel aan dat vak
    Meestal zit ik met de mensen om me heen te praten ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page