• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen
    - Gekleurd bolletjes (online/offline) naast de naam in GB

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 okt 2012 - 11:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik krijg er nog steeds knallende koppijn van, een vriendin van me heefd er migrene van gekregen :X


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Uhm vraagje. Ik kan fotoboek niet vinden om foto's toe te voegen. Ik krijg ook geen pop-up dingetje als ik met mijn muis over die dingen heenga :S

    Maar mijn vraag is dus eigenlijk; Waar kan ik foto's aan mijn fotoboek toevoegen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe komt het dat je als je ipod op quizlet gaat dat je dan eerst een stuk naar rechts moet voordat je bij de pagine komt?

    @Arooncat het is Migraine :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er is iets mis met het MIJN kopje...


    ' Nyctophilia '

    Umbra schreef:
    Beetje laat, maar oke.
    Ik vind het nieuwe design echt heel mooi, maar ik vind het wel jammer dat de details (Zoals wanneer een gb bericht of een hoofdstuk van een verhaal gepost is) er niet meer bij staan. Nu staat er alleen (Bij de hoofdstukken) dat het zoveel uren, weken etc. geleden is..

    Als je je muis op de tijd zet, kun je het zien. En rutger is bezig met de GB dingen. Lees zijn To-Do lijstje in een van de topics.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LlamaLover schreef:
    Uhm vraagje. Ik kan fotoboek niet vinden om foto's toe te voegen. Ik krijg ook geen pop-up dingetje als ik met mijn muis over die dingen heenga :S

    Maar mijn vraag is dus eigenlijk; Waar kan ik foto's aan mijn fotoboek toevoegen?

    Gewoon onder Nieuwe Foto. Daar staat een knop met bladeren, druk daarop en dan kun je een foto toevoegen. Daarna druk je op Foto Versturen en klaar :Y)

    De pagina zelf mag inderdaad wel iets overzichtelijker.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eevee schreef:
    Er is iets mis met het MIJN kopje...

    Misschien handig om erbij te vertellen wat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Misschien handig om erbij te vertellen wat.


    Nu is het weer goed.. :x


    ' Nyctophilia '

    ik vind het geweldig dat de site nu een mobiele site heeft
    helaas ziet deze er vreselijk uit door de reclame;s waardoor hij alsnog te groot is, dus dat kan best veranderd worden


    --

    Ik heb vraagje en ik weet niet of het al gesteld is of het al is doorgegeven. XD

    Maar ik wil mijn Emailadres veranderen, aangezien ik dus niet meer op mijn oude emailadres kom. (Ik weet echt niet wat er daarmee is gebeurd.) In ieder geval, als ik hem wil veranderen krijg ik een

    Melding: Er is zojuist een mailtje verstuurd naar je nieuwe e-mailadres met instructies hoe je je wijzigingen kunt bevestigen!
    Alleen krijg ik die mail niet binnen. Ik heb het eergisteren ook gedaan en ik dacht dat ik gewoon even moest wachten en dat ik hem pas zou krijgen, maar ik krijg hem nog steeds niet en net heb ik het ook gedaan. Maar nee, ik krijg die mail niet. D: Hoe kan dat? Ik wil het serieus veranderen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Insano schreef:
    Ik heb vraagje en ik weet niet of het al gesteld is of het al is doorgegeven. XD

    Maar ik wil mijn Emailadres veranderen, aangezien ik dus niet meer op mijn oude emailadres kom. (Ik weet echt niet wat er daarmee is gebeurd.) In ieder geval, als ik hem wil veranderen krijg ik een (...) Alleen krijg ik die mail niet binnen. Ik heb het eergisteren ook gedaan en ik dacht dat ik gewoon even moest wachten en dat ik hem pas zou krijgen, maar ik krijg hem nog steeds niet en net heb ik het ook gedaan. Maar nee, ik krijg die mail niet. D: Hoe kan dat? Ik wil het serieus veranderen.

    Als je het naar een Hotmail adres veranderd komt het waarschijnlijk daardoor. Hotmail en Quizlet gaat niet altijd even goed samen. Lees: Quizlet kan niet altijd mailtjes sturen naar een hotmail e-mail adres.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 11:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Als je het naar een Hotmail adres veranderd komt het waarschijnlijk daardoor. Hotmail en Quizlet gaat niet altijd even goed samen. Lees: Quizlet kan niet altijd mailtjes sturen naar een hotmail e-mail adres.


    Oke, ik begrijp hem. (: Dankje! Nog één ding. Ik heb outlook, dus hotmail.nl. Geld het dan hetzelfde?


    One Who Travels A Higher Path.

    Insano schreef:
    (...)

    Oke, ik begrijp hem. (: Dankje! Nog één ding. Ik heb outlook, dus hotmail.nl. Geld het dan hetzelfde?

    Het geldt bij alles wat met Microsoft te maken heeft. Dus ja daarbij ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Het geldt bij alles wat met Microsoft te maken heeft. Dus ja daarbij ook.


    Ik begrijp hem helemaal! XD Dankje, Mitch! :3


    One Who Travels A Higher Path.