• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen
    - Gekleurd bolletjes (online/offline) naast de naam in GB

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 okt 2012 - 11:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Patholoog schreef:
    En ik wil de kudo-knop terug! (kudo) (waha, is die smiley toch nog ergens goed voor!)

    Die is er gewoon nog hoor.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik begin er al steeds meer aan te wennen. (:


    Life is a beautiful struggle

    Wow het is echt wel wennen, sommige dingen vind ik niet terug :( (dat word dus zoeken..)
    maar ik vind het nieuwe design echt wel mooi, ik hou van deze kleuren en ook de schikking enzo is wel mooi!
    (hoera)

    Lol,ik kom een week niet op Q en jullie hebben alles veranderd? Haha,het is op zich wel mooi,maar het is ff wennen.
    In het weekend zal ik het eens grondig bestuderen. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Die is er gewoon nog hoor.


    Er staat "deze creatie een kudo geven" volgens mij, tenminste bij een quiz.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laat maar,heb hem al haha

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 9:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Suggestie:

    De hoofdstukken staan nogal onoverzichtelijk onder elkaar als je op "Details" klikt. Misschien deze ook in tabellen zetten zoals bij "Mijn Stories"?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Suggetie:
    Ik weet niet of dit nuttig is, kan er bij quicklinks ook een button komen voor actieve topics?

    Gackt schreef:
    Suggetie:
    Ik weet niet of dit nuttig is, kan er bij quicklinks ook een button komen voor actieve topics?

    Is die er niet? Anders ben ik er zeker voor. Minder geklik is altijd welkom :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    En dat je als co-acteur ook hoofdstukken kan activeren/deactiveren.


    Huh nee dat kan ik nooit doen :O

    Wauw het is wel mooi geworden maar met me tel is het zwaar ingewikkeld :( laat me iPad naar komen

    Patholoog schreef:
    (...)

    Er staat "deze creatie een kudo geven" volgens mij, tenminste bij een quiz.

    Bij een story staat er rechts vanboven een duimje en daar staat naast: "Geef Kudo", dus de Kudo-knop is er nog gewoon. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind wel dat de Spotlight nu minder opvalt. Het staat zo hoog dat je er makkelijk overheen kijkt.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wauw, dit is erg wennen. Ik ben een week niet op Quizlet geweest, en nu opeens dit, haha! Maar goed, er valt vast wel aan te wennen!

    Het is mooier als je filmpjes ook in het midden van je profiel kan zetten.


    living la dolce vita