• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen
    - Gekleurd bolletjes (online/offline) naast de naam in GB

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 okt 2012 - 11:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rhinestone schreef:
    Wauw, dit is erg wennen. Ik ben een week niet op Quizlet geweest, en nu opeens dit, haha! Maar goed, er valt vast wel aan te wennen!

    haha, ik ook! ik dacht eerst dat ik op de verkeerde site zat xD


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Het wordt allemaal steeds duidelijker, hoewel het nog wel erg wennen is... Het is wel waar dat de site een stuk volwassener is :)
    Ik heb wel nog een vraagje. Als je nu iets plaatst (een hoofdstuk of een reactie of zo) staat er altijd "een dag/ week/ maand geleden"...Ik vond eigenlijk de preciese datum veel fijner...
    Blijft dit zo of verandert dit nog?

    In ieder geval heb ik heel veel respect voor al het werk wat er in de site wordt gestoken!(Y)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 22:34 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Ik vind het een heel mooi design! Maar ik heb wel één dingetje, misschien dat hier nog iets aan gedaan kan worden.. Als je je mailtjes hier op Q leest, moet je alles in een nieuw tabblad openen om dat snel te doen. Kun je misschien zo'n pijltje omhoog & omlaag maken als je een mailtje leest, zodat je van het ene mailtje meteen naar het andere kunt, zonder eerst weer terug te moeten naar je inbox.

    Oké, volgens mij snapt niemand hiermee wat ik bedoel ;'D

    XInnocenceX schreef:
    Het wordt allemaal steeds duidelijker, hoewel het nog wel erg wennen is... Het is wel waar dat de site een stuk volwassener is :)
    Ik heb wel nog een vraagje. Als je nu iets plaatst (een hoofdstuk of een reactie of zo) staat er altijd "een dag/ week/ maand geleden"...Ik vond eigenlijk de preciese datum veel fijner...
    Blijft dit zo of verandert dit nog?

    In ieder geval heb ik heel veel respect voor al het werk wat er in de site wordt gestoken!(Y)


    Dat staat er al. Je moet je muis over dat gedeelte houden waar staat (1/2/3 dag/week/maand geleden) en dan verschijnt er een klein wit venstertje wat de precieze datum zegt. Mogelijk zitten er nog meer dingetjes op die manier verborgen, maar dat weet ik niet. Handig is het in ieder geval niet.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Dat staat er al. Je moet je muis over dat gedeelte houden waar staat (1/2/3 dag/week/maand geleden) en dan verschijnt er een klein wit venstertje wat de precieze datum zegt. Mogelijk zitten er nog meer dingetjes op die manier verborgen, maar dat weet ik niet. Handig is het in ieder geval niet.


    Oh dank je :)


    To live is to fight ~ Shinku

    ik begin er al aan te wennen :)


    •*• Lululu •*•

    Ik heb twee suggesties: Ik vind het onhandig dat er niet gewoon een lijstje is met vrienden online, maar dat je eerst op dat balkje moet klikken.
    & Ik zou het fijn vinden als in de gb's weer een bolletje achter de naam komt, waaraan je kunt zien of de persoon online is of offline.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 12:00 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Oh, en nog iets: Quizlet doet het op mijn iPod niet meer.. ö

    Croix schreef:
    Ik heb twee suggesties: Ik vind het onhandig dat er niet gewoon een lijstje is met vrienden online, maar dat je eerst op dat balkje moet klikken.
    & Ik zou het fijn vinden als in de gb's weer een bolletje achter de naam komt, waaraan je kunt zien of de persoon online is of offline.


    Dat kun je wel zien in gb's aan de rechterkant.


    You are beautiful, you are love.

    Het is erg wennen de nieuwe Quizlet, maar het is een mooie site!
    Ik heb wel wat op te merken. De mobiele versie van Quizlet is erg irritant. Misschien ligt het aan het feit dat ik een iPod gebruik, maar dat denk ik niet.
    Als ik op mijn iPod op Quizlet ga, dan is Quizlet wel versprongen naar mobiele versie, maar het staat helemaal rechts. Een soort van voorbeeld van wat ik bedoel: link
    Ik heb dit dan wel via de computer, maar hier had ik ook mijn scherm even klein. Maar dan ziet Quizlet er zo uit en moet je eerst naar rechts scrollen voor je Quizlet eigenlijk ziet. Ikzelf vind het nogal irritant......


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Odyne schreef:
    Het is erg wennen de nieuwe Quizlet, maar het is een mooie site!
    Ik heb wel wat op te merken. De mobiele versie van Quizlet is erg irritant. Misschien ligt het aan het feit dat ik een iPod gebruik, maar dat denk ik niet.
    Als ik op mijn iPod op Quizlet ga, dan is Quizlet wel versprongen naar mobiele versie, maar het staat helemaal rechts. Een soort van voorbeeld van wat ik bedoel: link
    Ik heb dit dan wel via de computer, maar hier had ik ook mijn scherm even klein. Maar dan ziet Quizlet er zo uit en moet je eerst naar rechts scrollen voor je Quizlet eigenlijk ziet. Ikzelf vind het nogal irritant......

    Dat had ik eerst ook bij mijn iPod! Maar nu doet hij het gewoon helemaal niet meer daarop :/

    En bij mijn mobiel kan ik mijn PB en PB's niet openen..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik kwam vandaag voor het eerst sinds een week online, en ik moet zeggen dat ik me helemaal kapot schrok.
    En het is op zich wel mooi, alleen vind ik het jammer dat het scherm zo breed is.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben vijf dagen van huis geweest en heb dus niet op Quizlet gezeten. Toen ik vanochtend inlogde, was ik wel even verbaasd. Gelukkig begin ik er al aan gewend te raken en ik moet je meegeven dat ik de nieuwe layout echt een verbetering vind.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Beetje laat, maar oke.
    Ik vind het nieuwe design echt heel mooi, maar ik vind het wel jammer dat de details (Zoals wanneer een gb bericht of een hoofdstuk van een verhaal gepost is) er niet meer bij staan. Nu staat er alleen (Bij de hoofdstukken) dat het zoveel uren, weken etc. geleden is..


    DREAM as if you'll live forever, LIVE as if you'll die today