• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen
    - Gekleurd bolletjes (online/offline) naast de naam in GB

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 okt 2012 - 11:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heb dit net ook in het andere topic gezet (the day after), maar volgens mij is er geheel overheengelezen (of ik ben zo blind dat ik de reacties niet zie, wat ook heel goed mogelijk is, mezelf kennende (A)), dus ik dacht, ik post hem hier ook nog even ;)

    Ehm, vanochtend zat ik op mijn eigen laptop, en toen deden in de uitschuifmenu's die uitschuifopties het wél(dus overal waar zo'n pijltje naar rechts naast staat, zoals 'Mijn favorieten' en 'Mijn profiel', en nu zit ik even op mijn pa's pc, en nu werken ze niet meer, terwijl ik precies dezelfde browser gebruik (Chrome).
    Ik weet niet zeker of dit aan mijn pa's pc ligt (ding stamt uit de prehistorie), of niet, maar ik dacht ik meld het even c:


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    MellarkPeeta schreef:
    (...)

    Heb ik ook op m'n iPhone.

    Ik op m'n iPod, zal dus wel weer aan Apple liggen ;)
    Uitzoomen kan ik wel, maar dan kom er een of andere vage witte balk tevoorschijn aan de rechterkant. Dat komt enkel en alleen omdat het ding waar de reclames in staan(ik ben gm, dus zie alleen dat ze daar horen) hem lijkt te flippen, want hij wordt dan twee keer zo lang. De rest is allemaal perfect aangepast aan de breedte van mijn iPod, maar dat flipt hem dan een beetje.
    Not sure of het al gezegd is door iemand, maar ik dacht, ik meld het nog maar even voor de zekerheid.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 17:43 ]


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ik vind dat de top quizzen en story's ergens bovenaan moeten staan want ik vind dat ze te weinig opvallen...
    En als ze boven staan liefst een top 5 inplaats van een 7


    I wanna be a wizard!

    Hey, ik heb nog een dingetje(ja, wordt nu al de derde...)
    Nou, kijk, ik ben ontzettend gewend om met mijn toetsenbord te werken, dus elke keer dat ik de muis niet hoef te gebruiken, doe ik dat het liefst ook niet. Als ik in het oude design een gb naar iemand maakte, drukte ik automatisch op Tab en dan Enter, zodat hij hem poste. Dat zit er na twee jaar Q behoorlijk ingebrand, maar nu in het nieuwe design gaat hij niet naar 'Verstuur', maar naar 'Voeg toe aan vriendenlijst'. Dus nu heb ik in de afgelopen twee minuten er twee vrienden bijgekregen... :$
    Ik weet dat ik ook gewoon met mijn muis naar verstuur kan, dus dat hoef je niet te zeggen, maar ik meld het maar even, misschien dat je er iets aan kunt doen. En zo niet, dan wordt mijn Q binnenkort erg gezellig C:


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Oké. Het design van in 2004 is echt lelijk. ;$
    Maar ik vind dit design echt geweldig! (: Ook erg fijn op mijn mobiel, als ik snel een hoofdstukje wil lezen. Veel gemakkelijker dan te moeten inzoomen, enzo.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Het nieuwe design vind ik gaaf, maar de top zou wel wat meer op mogen vallen. Nu lees ik er gewoon overheen.


    Don't find love. Let love find you.

    Het was gister wel even wennen, maar nu vind ik het een heel fijn design! (:


    Take every chance, drop every fear.

    hmm.. het is even wennen, maar vooral omdat ik nog uit moet zoeken hoe het werkt
    ik denk dat ik er over een week wel heel blij mee zal zijn :)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    help! waar kan ik mijn abo's vinden?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Voor de mensen die de top te 'onzichtbaar' vinden, die gaat niet verplaatst worden aangezien er in het oude design zo veel klachten waren over de top 5.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Liberacorpus schreef:
    help! waar kan ik mijn abo's vinden?

    Mijn - Mijn favorieten - Mijn abonnementen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Mijn - Mijn favorieten - Mijn abonnementen.

    thanks! <3


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik vind het wel een mooi design, het is gewoon even wennen dat alles anders is! xx


    Adventures Are There, Because You Make Choices

    Ik vind het echt walgelijk. Sorry.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    En ik wil de kudo-knop terug! (kudo) (waha, is die smiley toch nog ergens goed voor!)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt