• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen
    - Gekleurd bolletjes (online/offline) naast de naam in GB

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 okt 2012 - 11:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fail, sinds het aangepast is krijgen ik en mijn vrienden nog steeds aldoor last van onze ogen van de site, evenals dat de site bij ons steeds crasht.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    Fail, sinds het aangepast is krijgen ik en mijn vrienden nog steeds aldoor last van onze ogen van de site, evenals dat de site bij ons steeds crasht.

    Dat heeft in beide gevallen met je pc te maken. De eerste met je beeldscherm instellingen en bij het tweede gewoon aan de browser of aan de pc zelf. En daarbij kun je de kleuren van Quizlet aanpassen, kijk eens of dat helpt voor je ogen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 23:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AroonCat schreef:
    Fail, sinds het aangepast is krijgen ik en mijn vrienden nog steeds aldoor last van onze ogen van de site, evenals dat de site bij ons steeds crasht.

    Probeer eens FN+F5.. zo pas je de 'brightness' aan.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wanneer word de mobiele versie eindelijk eens wat verbeterd? Het ziet er niet uit.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Wanneer word de mobiele versie eindelijk eens wat verbeterd? Het ziet er niet uit.

    Als ik uitzoom werkt hij perfect op mijn Android Tablet. Dat was eerst niet zo. Maar ik gok dat dat niet alles is wat eraan gedaan word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Als ik uitzoom werkt hij perfect op mijn Android Tablet. Dat was eerst niet zo. Maar ik gok dat dat niet alles is wat eraan gedaan word.


    In breedbeeld ziet het eruit als de PC versie en werkt het. Hou ik hem in portrait dan gaat de helft van de knopjes verborgen achter de plek waar reclame zou moeten zijn. En hij versmalt echt heel erg. Niet cool D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat heeft in beide gevallen met je pc te maken. De eerste met je beeldscherm instellingen en bij het tweede gewoon aan de browser of aan de pc zelf. En daarbij kun je de kleuren van Quizlet aanpassen, kijk eens of dat helpt voor je ogen.


    Nope, beide gevallen zijn niet het geval, we hebben het bij meerdere plaatsen en meerdere computers&browsers geprobeert, ook meerdere accounts, het ligt niet aan ons.
    Ook hebben we al vanalles geprobeert met de kleuren etc, maar niets helpt echt.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (...)

    Nope, beide gevallen zijn niet het geval, we hebben het bij meerdere plaatsen en meerdere computers&browsers geprobeert, ook meerdere accounts, het ligt niet aan ons.
    Ook hebben we al vanalles geprobeert met de kleuren etc, maar niets helpt echt.


    Dan ben je gewoon een irritante zeur en een aansteller en zal niemand je verder kunnen helpen. Last van je ogen? Ga dan eens kijken of je een bril nodig hebt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    AroonCat schreef:
    (...)

    Nope, beide gevallen zijn niet het geval, we hebben het bij meerdere plaatsen en meerdere computers&browsers geprobeert, ook meerdere accounts, het ligt niet aan ons.
    Ook hebben we al vanalles geprobeert met de kleuren etc, maar niets helpt echt.


    Bij mij crasht hij echt nooit, sinds ik een nieuwe laptop heb.
    Trouwens, gebruik de Stylesding van Oromis, dan heb je er geen last meer van.


    Your make-up is terrible

    AroonCat schreef:
    (...)

    Nope, beide gevallen zijn niet het geval, we hebben het bij meerdere plaatsen en meerdere computers&browsers geprobeert, ook meerdere accounts, het ligt niet aan ons.
    Ook hebben we al vanalles geprobeert met de kleuren etc, maar niets helpt echt.

    Meerdere accounts hebben er niks mee te maken en crashen ligt echt aan een PC / Browser, niet aan een website. Een website zelf kan niks doen om een PC te laten crashen. Het is alleen een grafische weergave van code, meer niet.

    Probeer dit eens en kijk of dat helpt met je ogen, anders is er gewoon iets niet goed aan jullie ogen: Stylish


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan ben je gewoon een irritante zeur en een aansteller en zal niemand je verder kunnen helpen. Last van je ogen? Ga dan eens kijken of je een bril nodig hebt.

    HAHAHAHAHA.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan ben je gewoon een irritante zeur en een aansteller en zal niemand je verder kunnen helpen. Last van je ogen? Ga dan eens kijken of je een bril nodig hebt.


    Oh wat ben je grappig, jammer voor jou heb ik al een bril.
    En niet alleen dat, ook anderen, die ik niet ken hebben dezelfde mening als ik, dus dan zijn we met zn allen 'een irritante zeur en een aansteller' die 'allemaal niet verder geholpen kunnen worden'.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »