• Het nieuwe design draait inmiddels bijna een dag. De reacties variëren zoals te verwachten was tussen aanbidding en walging.

    In dit topic zal ik de meest belangrijke issues bespreken.

    Het nieuwe design is te zakelijk/saai
    Het is idd zakelijker/saaier. Zelf zou ik het moderner/strakker willen noemen, maar ik begrijp de kritiek. Volgende week zal ik de template functie uitbreiden zodat meer onderdelen van het design aan te passen zijn. Daarnaast zal ik de mogelijkheid programmeren om je eigen design in te stellen voor elke pagina. Dus ook bijvoorbeeld het forum en de voorpagina kunnen gewoon jouw kleuren krijgen.

    Het nieuwe design werkt niet lekker op mijn mobiel
    Het nieuwe design is juist gekozen omdat het zich netjes aanpast aan een mobiel/tablet. Daarbij moeten overigens nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar aangezien niet iedereen blij is met een design dat zich aanpast en liever in wil kunnen zoomen, zal de optie gemaakt worden dat het design op je mobiel er hetzelfde uit zal zien als op een desktop computer.
    Aangezien de mobiele versie nog teveel fouten bevatte, heb ik ingesteld dat je ook je mobiel de 'normale' versie van Quizlet te zien krijgt. Achter de schermen zal ik nog wel aan een nieuwe mobiele versie werken en als die klaar is kun je ervoor kiezen om die wel of niet te zien.

    Ik zie geen submenu's in het forum
    Dat is heel vervelend en zou absoluut niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal eerst kijken of ik het probleem op kan lossen. Anders zal ik voor deze mensen de optie programmeren dat je alle items in het menu zonder submenu's kunt bekijken. Komt helemaal goed dus (Y)
    Het is niet gelukt te achterhalen waarom bij sommige mensen er geen submenu's verschijnen. Daarom kun je bij Mijn Instellingen aangeven of je wel of niet submenu's kunt (of wilt) zien. De submenu's worden dan als gewone menu's getoond. Uiteraard kun je dit ook instellen als je het menu op deze manier gewoon handiger vindt ;)

    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast
    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast aan het nieuwe design. De tekst staat bijvoorbeeld te dicht op elkaar of er iets anders wat niet klopt. Ik had gehoopt dit gisteren allemaal te doen, maar helaas moest ik eerst een aantal andere dingen aan het design versleutelen. Komende week zullen alle pagina's omgezet worden.

    Ik heb nog een ander probleem
    Laat maar weten in dit topic. Probeer meningen zoveel mogelijk in het andere topic te zetten en dit topic vooral te gebruiken voor vragen en suggesties.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:02 ]


    Dit is mijn signature...

    Chiall schreef:
    Hey, ik gebruik zelf google chrome. En sinds de vernieuwing van Quizlet kom ik niet meer bij mijn abonnementen. Wat raar is, want via internet explore kom ik er wel, maar bij google chrome niet? Weet u misschien waarom dat kan?


    Daar hadden meer mensen het al over =O
    Bij mij doet ie het wel met Chrome. Misschien als je 'm bij Quicklinks zet?

    Matsuyama schreef:
    Bij de knop naar "mijn vriendenlijst" lijkt net of er Darth Vader er achterstaat :'D.


    Lol x'D
    Darth Vader is m'n bestie!


    i put the fun in funeral

    LittleMixer schreef:
    Ik vind het heel vervelend dat je op je telefoon geen abo's kan nemen of bladwijzers kan plaatsen. Zou daar wat aan gedaan kunnen worden?

    Dat staat als het goed is onderaan de pagina.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er staat een wit vlak met de tekst
    Niet goldenmembers zien hier reclame, maar ik erger me nogal aan dat witte vlak wat er nu staat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Op mijn iPod doet Q het perfect, maar op mijn mobiel is 'ie gewoon bagger. :c


    life is awesome

    Licorn schreef:
    Er staat een wit vlak met de tekst
    Niet goldenmembers zien hier reclame, maar ik erger me nogal aan dat witte vlak wat er nu staat

    Als Rutger dat weghaalt dan word de bovenkant raar, dus voorlopig moet je het daarmee doen.

    En zoals er al vaker is gezegd mobiel werkt de website nog niet helemaal, dus heb gewoon geduld totdat Rutger er wat aan doet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    quizlet is echt mooi geworden!
    1 suggestie: als ik op 'onthouden'druk bij inloggen onthoud hij het niet en als ik quizlet dan opnieuw open moet ik opnieuw inloggen.


    If you was all I have, what do I have now?

    JustLoveTHG schreef:
    quizlet is echt mooi geworden!
    1 suggestie: als ik op 'onthouden'druk bij inloggen onthoud hij het niet en als ik quizlet dan opnieuw open moet ik opnieuw inloggen.

    Wat raar, bij mij doe hij dat wel. Welke browser gebruik je? Misschien ligt het aan je instellingen en dan kan ik je er eventjes mee helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JustLoveTHG schreef:
    quizlet is echt mooi geworden!
    1 suggestie: als ik op 'onthouden'druk bij inloggen onthoud hij het niet en als ik quizlet dan opnieuw open moet ik opnieuw inloggen.

    Ah, dat probleem heb ik ook!
    Maar als ik daarna op een willekeurig knopje druk, dan ben ik wel ingelogd.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gilmore schreef:
    (...)
    Ah, dat probleem heb ik ook!
    Maar als ik daarna op een willekeurig knopje druk, dan ben ik wel ingelogd.

    Je moet wel naar www.quizlet.nl gaan en niet naar quizlet.nl. Www moet ervoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is het mogelijk om de groene kudo-knop er weer in te maken?

    CyberLord schreef:
    (...)
    Je moet wel naar www.quizlet.nl gaan en niet naar quizlet.nl. Www moet ervoor.

    Oh, nochtans staat bij mij de www gewoon voor c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    die eerste mededeling is te gek!!!! hahaha, weer eens iets nieuws:P als iedereen hem in zijn eigen kleur kan maken is hij meteen al minder zakelijk!(Y)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Mis de zoekknop


    YNK is het antwoord op alles

    Lizzmar schreef:
    Mis de zoekknop

    Die kun je gewoon in de balk vinden, druk eens op de loep. En anders kun je vinden onder Overige.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ik op mn mobiel zit, kan ik geen kudo's geven..
    Hoe komt dat?


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~