• Soof -Realist- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Realist
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Bagoly
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Isuzu
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Realist
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Bagoly
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...


    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Realist - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!


    everything, in time

    Maxime Walker
    Devon slikt luid en richt zijn ogen op het plafond. Zo makkelijk komt hij echt niet van me af, denk ik grijnzend bij mezelf. Bovendien weet ik heus wel dat hij er moeite mee heeft om zich in te houden. Dat is namelijk duidelijk te merken aan de manier waarop hij zijn ogen dichtknijpt en de zware, hese manier van ademhalen. Het doet me goed om te weten dat ik nog altijd dit effect op hem heb. Nu heb ik de touwtjes van het spel eens in handen.
    ‘Maxime…’ klinkt er dan hees uit zijn mond.
    ‘Ja, Devon?’ vraag ik zo onschuldig mogelijk alsof ik geen flauw benul heb waar hij zo’n moeite mee heeft.
    ‘Don’t tempt me.’ Opnieuw grijns ik en weg is het onschuldige gezicht. Dat is precies wat ik doe en ik ben nog lang niet van plan om ermee te stoppen.
    ‘Het werk is belangrijk. Hoe denk je het te kunnen gaan doen? Het zorgt voor een patroon, Maxime, een patroon waarvan ze al zeker kunnen merken dat we er samen op uit zijn of dat er iets tussen ons is. Misschien denken ze dan wel dat je mij voorschuift.’ Ik schiet kort in de lach. Dat klinkt totaal niet als Devon.
    Het lachen vergaat me echter als zijn donkere ogen plotseling open schieten en Devon me ruw tegen de muur duwt. Niet omdat het pijn doet, maar omdat ik schrik van de plotselinge wending. Toch verschijnt er al snel weer een grijns op mijn gezicht. Dat is trouwens niet het enige wat verschijnt, er is namelijk ook nog de bultjes die over mijn hele huid ontstaan door zijn warme aanraking. Zo ken ik hem weer.
    ‘Fuck it, ik kan er niet meer tegen.’ Mijn ogen schitteren van plezier en genieten van elke aanraking. Ik reik dan ook naar zijn lippen als hij op mijn onderlip heeft gebeten, maar hij trekt zich alweer terug om weer te kunnen praten.
    ‘Je bespeelt het met vuur, Miss Walker, weet je zeker dat je in zee wil gaan met mij?’De Blake kant is terug. Ik herken het aan zijn toon, zijn woordkeuze en aan het charmante grijnsje. Ik trek mijn mond open om een opmerking terug te maken, maar Devon heeft de touwtjes alweer in handen genomen. Het was leuk voor zolang het duurde.
    ‘Je antwoord maakt ook niet uit, je bent de mijne al.’ Die woorden wil ik al zo lang horen en hier zijn ze dan eindelijk. Ik ben de zijne al en hij de mijne. Alleen van mij.
    Devon grinnikt uitdagend. Dan verschijnt er een blos op zijn wangen en mijn grijns wordt zo mogelijk nog groter. Ik weet wel waarom, ik heb het heus wel gevoeld. De blos op zijn wangen staat hem wel enorm schattig. Het laat me bijna smelten en ik trek hem aan de rand van zijn shirt naar me toe om hem te kunnen zoenen. Ik speel kort met zijn tong en laat hem dan in een flits weer los.
    ‘Misschien heb je gelijk,’ zeg ik zachtjes terwijl ik net als hem mijn best moet doen om de lust in mijn stem te verbergen. Ik strijk met mijn vingers over de spieren van zijn armen met mijn en volg de beweging met mijn blik. Ik ga nog door met de beweging, maar boor mijn blik weer in de zijne.
    ‘Werk is veel belangrijker, we moeten dit maar voor later bewaren. Daarbij weet ik nog niet zeker of ik wel op deze zee durf te varen. Is het heel ruig?’ Ik zou een prijs moeten krijgen voor beste actrice. Het lukt me namelijk om te klinken alsof ik bang ben, terwijl dat natuurlijk niet zo is. Om heel eerlijk te zijn hou ik wel van een beetje ruig, dat is juist één van de dingen die me op het begin al naar Devon trok. Zijn uiterlijk en uitstraling alleen al zijn aan de ruige kant. Zijn warrige haar, de tatoeage op zijn bovenarm. Mijn hemel wat is hij sexy. Ik wil me niet inhouden, ik wil hem bespringen en de dichtstbijzijnde privé kamer binnentrekken. Desondanks wil ik hem plagen, tasten tot hoever ik kan gaan.
    Terwijl ik mijn blik op de zijne gericht houd, glijd ik met mijn hand via zijn onderbuik, waar ik zijn spieren door zijn shirt heen kan voelen, naar beneden, over het enige stukje spijkerstof wat zijn jongeheer van mijn hand scheidt. Dan bijt ik uitdagend op mijn onderlip en knijp zachtjes met mijn hand.
    Jullie zullen beide nog even moeten wachten, Captain,’ zeg ik met mijn neus bijna tegen de zijne aan en ook onze lippen bevinden zich niet ver van elkaar. Daar geef ik nog een klein kusje op. Daarna duw ik hem iets van mij vandaan en loop lachend met snelle passen van hem weg, een andere gang in.


    everything, in time

    Charming Charlie

    ik ben in de danszaal mijn pasjes aan het oefenen voor vanavond. Niet veel mensen wieten dit maar eerlijk gezegt ben ik nerveus voor elk optreden. Wat als ik niet goed genoeg ben? Ik schrik op als ik een knal hoor en het gerinkel van glas. Ik zet de muziek af en loop de zaal uit naar de bar. Ik hoor Ruby's stem en besluit maar om de bar heen te lopen naar het magazijn. “Soms kan ik echt een kluns zijn…” Hoor ik haar prevelen en glimlach in mezelf.. “Maar goed dat niemand het gezien had…” Ik leun tegen de deur post aan en maak een afkeurend geluidje. 'Tel ik niet mee?' Glimlach ik en kijk haar aan. Ik loop naar haar toe en begin haar te helpen met opruimen. 'Kijk uit voor het glas je kunt jezelf er behoorlijk mee snijden.'

    [Komt er ook een post met Mary? Ik lees jullie posts. :9~]

    Ruby Anastasia Tate, Nyssa.
    Abrupt hoor ik een geluid, afkeurend wel te verstaan, waardoor ik omhoog schiet en bijna weer een wijnfles omstoot, welke ik snel opvang en terug zet. Good job, Nyssa, ga vooral verder om jezelf voor schut te zetten voor hem, alsof hij je nu nog niet uit zit te lachen.
    Ik slik hoorbaar wanneer ik hem tegen de deurpost aan geleund zie staan. Hemel, wat ziet hij er leuk uit als hij dat doet… “Tel ik niet mee?” Glimlacht hij en kijkt me aan. Kort wrijf ik mijn rode lippen over elkaar als ik hem peil. “Hoe lang sta je daar al te genieten van mijn klunzige daden?” vraag ik hem dan, ietwat wantrouwend aangezien ik er niet om vraag dat iemand dit ook maar van mij ziet. Volgens mij had zelfs Matthew mij nog nooit onhandig zien doen. Well, this is a first.
    Hij loopt naar me toe en begint me te helpen met opruimen. “Kijk uit voor het glas, je kunt jezelf er behoorlijk mee snijden.” Ik grinnik om de woorden die hij zegt, waarbij ik hem even aankijk en daarna opsta om de rotzooi in de prullenbak te dumpen. “Wat een liefdadigheid, Charlie. Doe je het om je strippersnaam eer aan te doen?” Grijns ik lichtjes. Abrupt merk ik echter hoe er bloed opwelt bij de palm van mijn hand. Wanneer was dat nu gebeurd? Misschien daarnet. Ik doe mijn hand richting mijn mond en zuig erop, om vervolgens een tissue uit mijn tas te pakken en erop te drukken. Het was geen groot wondje, maar toch wilde ik het weg hebben. “Wat kom je hier eigenlijk doen, moet je niet oefenen?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [haha I hope!]

    Charming Charlie

    “Wat een liefdadigheid, Charlie. Doe je het om je strippersnaam eer aan te doen?” Ik grinnik en kijk toe hoe ze haar hand schoon maakt dan haal ik mijn schouders op en gooi de resten glas weg. 'Misschien past het bij me.' Beantwoord ik haar vraag. “Wat kom je hier eigenlijk doen, moet je niet oefenen?” Ik glimlach opnieuw en leun weer tegen de deurpost. 'Ja, maar toen hoorde ik al dat gestuntel van je vanuit de danszaal dus ik wilde even kijken wat er aan de hand was.' Antwoord ik en haal een hand door mijn haar. Ze was er goed uit vandaag. 'En alleen dansen is veel minder leuk.' Waarom zei ik dat? Wtf Charlie alleen dansen is JUIST beter dan ziet niemand je.. Ik. ben. een. idioot. Dat was wel duidelijk denk ik.

    [Huh. Hoe bedoel je "I hope"?]

    Ruby Anastasia Tate, Nyssa.
    Hij grinnikt en kijkt hoe ik mijn hand schoonmaak. Ja, kijk maar en leer dat ik niemand nodig heb om voor mezelf te zorgen. Misschien zag dat er niet zo uit daarnet toen ik meerdere keren stuntelde, maar dat kwam waarschijnlijk gewoon omdat ik van je schrok. Het is jouw schuld, meneer Charlie! Niet dat ik dat hardop ging zeggen, of course.
          Hij haalt zijn schouders op en gooit de resten glas weg. “Misschien past het bij me,” beantwoord hij mijn vraag, waar ik een wenkbrauw door op haal. Liefdadigheid bij Charlie? Onbewust liet ik mijn blik over hem heen glijden en wanneer ik door had dat het zo wel heel opvallend was, dat hij mee kon gezien met wat ik deed, richtte ik mijn blik snel weer op zijn ogen. Wel met een uitdagende blik in mijn donkere poelen natuurlijk, hij mocht absoluut niet denken dat ik verlegen was! Alleen al door deze gedachten wilde ik grommen, toch deed ik het niet.
          Oh shit, oh shit. Hij leunt opnieuw tegen de deurpost. Fucking hel, kijk hem staan dan. Ik kan zijn spieren duidelijk in zijn bovenarmen zien. Oh hel, hoe graag ik die zou willen aanraken! Nee, keep your act together, Nyssa. Je hebt hem niet verleid om een reden en sowieso ben je toch al met iemand anders bezig op het moment? Fuck Louis, kijk Charlie zijn armspieren! Nog even en ik moet kwijlen.
          “Ja, maar toen hoorde ik al dat gestuntel van je vanuit de danszaal, dus ik wilde even kijken wat er aan de hand was.” Antwoord hij en haalt een hand door zijn haar, welke ik kort volg met mijn ogen. Zijn donkere haar springt weer warrig terug in vorm en onopzettelijk bedenk ik me hoe het zou zijn als ik mijn vingers door zijn haren streel. Direct knipper ik met mijn ogen en schud kort mijn hoofd om me terug bij zinnen te halen. Verdomme! Wat veel belangrijker was, hij hoorde je gestuntel helemaal vanuit de danszaal! Holy shit, ik hoopte maar niet dat het veel attractie zou brengen.
          “En alleen dansen is veel minder leuk.” Een verleidelijk glimlachje kwam op mijn lippen wanneer ik heupwiegend naar hem toe liep. Ik wist natuurlijk heel goed dat ik ervaring had in het verleiden van mannen en dat ik dat nu bij Charlie gebruikte, maar ik kon er gewoonweg niet meer tegen. Kijk hem staan… “Ah ja, meneer Charlie?” Grijnsde ik lichtjes. Mijn niet verwonde hand liet ik richting zijn gespierde borstkas gaan om hier met een wijsvinger over heen te strelen. “Ik ben toch net klaar met de drank voorraad controleren… Wil je samen dansen?” Kort likte ik over mijn tanden, terwijl ik hem aankeek. “Hoewel ik niet snap dat je alleen dansen veel minder leuk vind. Op het podium lijk je er geen last van te hebben,” merk ik raak op, een eigenwijze blik in mijn donkerkleurige ogen en uitdagend glimlachje op mijn rode lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik hoop dat er een reactie komt ;] ]

    Charming Charlie

    “Ah ja, meneer Charlie?” Ze grijnsde, damn wat stond die grijns sexy. Haar niet bloedende hand strekte zich uit naar mijn borstkas en haar wijsvinger raakte die zachtjes. “Ik ben toch net klaar met de drank voorraad controleren… Wil je samen dansen?” Ik glimlach charmant en ga wat rchter staan. 'Kun je dat aan denk je?' Grijns ik. “Hoewel ik niet snap dat je alleen dansen veel minder leuk vind. Op het podium lijk je er geen last van te hebben,” Ik haal lichtjes betrapt mijn schouders op. 'Dat is anders, dan is het mijn act en heb ik gillende meisjes voor me.' Ik glimlach kort en bekijk haar dan eens. Ze was een kop kleiner dan ik maar zag er zeker niet zwak of breekbaar uit. Nee ik mocht haar houding wel. 'Maar goed...' Ik stop even en glimlach. 'Wat dans je?'

    [Jij schrijft toch Mary? Hoezo weet je dan niet of er een reactie komt, of begrijp ik het nou verkeerd?]

    Ruby Anastasia Tate, Nyssa.
    Hij glimlacht charmant en gaat wat rechter staan. “Kun je dat aan, denk je?” Grijnst hij, waarop ik hem speels aankijk en even mijn lippen tuit om hier vervolgens met mijn wijsvinger, die eerst nog op zijn borstkas lag, overheen te strelen. “Laat ik je nog wat zeggen, ik weet het zelfs.” Grinnikte ik uitdagend, om vervolgens hem indringend aan te kijken.
          Hierna ging ik al verder met wat ik wilde zeggen. Lichtjes betrapt haalt hij dan zijn schouders op. “Dat is anders, dan is het mijn act en heb ik gillende meisjes voor me.” Hij glimlacht kort en ik merk hoe zijn blik over mijn lichaam dwaalt. Hij bekijkt me gewoon! Het andere stemmetje in mijn onderbewustzijn schreeuwt echter: Doe toch niet zo kinderachtig, hij vind je lekker. Dat is toch wat je wilde?
          Ik rol mijn ogen even door dit laatste stemmetje. Het zou vast niet waar zijn en anders moest ik toch weer aan mijn code denken: niet verliefd worden op één van je flirts. Dat was een algemene regel in Ruby-ville. “Hm, betekent dat, dat je mij niet aan kan?” daagde ik hem nog altijd grijnzend uit, een zwoele blik in mijn ogen. Ergens was ik benieuwd naar zijn antwoord. Vele meiden heb ik zijn naam horen roepen bij elk optreden, hoorde ze praten aan de bar of wanneer ik klaar was met werken en aan een tafeltje ging zitten om zelf van het optreden te genieten. Niet dat het tijdens het werk niet kon, maar dan werd er altijd zo raar naar me gekeken door zijn groupies.
          “Maar goed…” Hij stopt even en glimlacht. “Wat dans je?” Een kort vermakelijk lachje kwam over mijn lippen, waarbij ik mijn vinger weer over zijn borstkas streelde. Ondertussen keek ik wel even bij mijn andere hand en merkte op dat het niet meer bloedde, dus boog ik richting de prullenbak zonder Charlie los te laten en gooide het hierin. Hierna bewoog ik naar hem terug en ging wat dichter bij hem staan, terwijl ik hem weer aan keek. “Wat wil je dat ik dans?” Glimlachte ik charmant.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 0:33 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Haha Soof, op de vorige pagina staat al een reactie van Matthew hé! Niet gezien? (: ]


    everything, in time

    [Nu voel ik me stom :$]

    Mary

    Matthew loopt naar de kast waar hij een doosje uitpakt. Met een pleister loopt hij terug naar mij toe. ‘Kom maar.’ Zachter dan ik van hem had verwacht pakt hij mijn hand en doet de pleister over het wondje heen. ‘Als je nog veel gaat naaien, zal ik maar een stuk voorzichtiger zijn,’ Glimlacht hij en gaat op het puntje van de tafel zitten. Ik glimlach dankbaar voor de pleister en kijk naar hem. 'Over dat ontwerp, ik had eigenlijk nog geen idee. Ik vind het wel een goede oefening voor jou om met een idee te komen.’ Ik kijk hem fronzend aan. 'Ik dacht dat ik hier alleen was om jullie droomkleren te maken.' Grinnik ik en leg mijn naaiwerkje weg. 'Maar goed, als je wilt dat ik iets bedenk moet je me wel eerst laten weten wat bij je past.' Antwoord ik en haal een hand door mijn blonde haar. Ik had werkelijk geen idee hoe ik dit zou moeten doen. Moest ík? Mary-lyn alvida bedenken wat deze stripper voor een act moest doen?

    Charming Charlie

    Zonder me los te laten boog ze zich naar de prullenbak waar ze het papiertje weg gooide. Vervolgens kwam ze weer bij me staan, dichterbij dan daarvoor. "Wat wil je dat ik dans?” Ik trek een nadenkend gezicht en bekijk haar gezicht. 'Kun je liften?' Vraag ik dan lachend. 'Ik kan die lift uit dirtydancing,' Glimlach en en kijk haar aan. 'Of gaan we freestylen?' Ik heb geen idee waarom ik dit alles zeg. Wat een idioot ben ik zeg. Jeetje.. Ik geef mezelf een mentale klap in het gezicht en probeer me weer normaal te gedragen. 'Ik dans alles maar ik wilde eigenlijk wel weten wat jij allemaal kan dansen?'

    Ruby Anastasia Tate, Nyssa.
    Een nadenkend gezicht trok hij, waarna hij mijn gezicht bekeek. “Kun je liften?” vraagt hij dan lachend en ik keek hem even aan, alsof hij gek was. Ah, natuurlijk! Hij bedoelde dat hij dat wel bij mij kon, zoals die ene uit – “Ik kan die lift uit Dirty Dancing,” glimlacht hij en kijkt mij aan. Zie je wel, Ruby, je bent gewoon gek aan het worden. Je moet nodig eens weer aan de flirt-handel, want dit gaat niet de goede kant op. Bij deze gedachten zou ik bijna moeten grinniken, als ik me bedenk dat het Charlie is waar ik zo over denk.
    Jesus hel. Het is gewoon een vriend en ja, ik heb met Matthew gedate, maar dit is anders. Bij Matthew kon ik het omdat… nou ja, hij vroeg erom met zijn speelse uiterlijk en handelingen, dus kreeg hij een flirterige Ruby achter zijn broek aan. Charlie is anders, bij hem kan ik dit niet flikken, sowieso weet ik niet wat hij van mij vind, behalve het gewone vrienden gedoe.
    “Of gaan we freestylen?” Fronsend keek ik hem aan. Waar had hij het nou over? God, Ruby, opletten, jullie hadden het over samen dansen en wat je wel niet kon. Ik zucht even diep en kan niet laten om mijn blik weer over hem heen te laten glijden met een klein glimlachje, misschien wat een beetje merkbaar is als ik bij zijn broekrand ben aangekomen, want er staat op dat punt een grote grijns op mijn lippen.
    “Ik dans alles maar ik wil eigenlijk wel weten wat jij allemaal kan dansen?” Ik schrik op uit mijn gedachten over Charlie hoe goddelijk hij er nog bijstaat en over hoe hij er op het podium wel niet uit ziet. Allemaal lucky ladies die aan hem mogen zitten, man. “Huh, wat?” murmel ik dan ook, waardoor ik mijn ogen direct dichtknijp uit beschaming. So much for selfcontrol. “Eh, ja, ik bedoel…” Blozend wend ik mijn blik af, neem afstand van hem en bijt hard op mijn volle onderlip. “Ik kan alles dansen wat je maar van me wilt…”
    Ik wil mezelf nu echt een harde klap voor mijn hoofd geven en letterlijk door de grond zakken, zo erg schaam ik me nu. Wat ik net zei, wilde ik namelijk over laten komen als iets verleidelijks, maar het kwam er eerder als een onzekere vraag uit, waardoor ik mijn blik nog steeds afgewend had. Mooi niet dat hij mijn blik kon zien, dan zou hij me straks fucking erg uitlachen omdat ik deze fout had gemaakt.

    Devon Blake Garcia, Captain Blake.
    Nog altijd aan het tobben of ze echt de onschuld zelve was of dat ze dondersgoed wist wat ze me aandeed, zei ik haar naam hees. Toen ik haar stem echter hoorde, wist ik dat het de tweede optie was, waardoor ik bijna in aanval over wilde gaan, maar me in hield. Voor zover dat mogelijk was nu, want het zag er echt niet naar uit. “Ja, Devon?” vroeg ze dus zo onschuldig mogelijk alsof ze werkelijk geen flauw benul had waar ik zo’n moeite mee had. Benul schmul, ze wist echt wel waar ze mee bezig was.
    Hierna begon ik te ratelen over hoe het werk belangrijk is, dat het voor een patroon zorgt en ga zo maar even door. Ik had de reactie van Maxime echter niet verwacht, want na dit gedoe van mij schiet ze abrupt kort in de lach. Het idee dat ik het serieus meende en zij me vervolgens zowat uitlacht, wat voor mij zo lijkt, laat me kort fronzen. Zwijgzaam blijf ik echter wel, want ik wil het moment niet verpesten, iets waar ik heel goed in lijk te zijn. Zo zegt ook Ruby dat, want elke keer als ze iets leuks te vertellen heeft, kom ik wel met één of andere opmerking die dat kilt.
    Ze houd direct op met lachen echter wanneer ik haar ruw tegen de muur aan duw. Er verschijnt echter al snel genoeg een grijns op haar gezicht, waardoor ik opmerk dat ze wel doorheeft met wat ik nu wil of waar ik überhaupt aan denk. Nadat ik gezegd heb dat ik er niet meer tegen kan, schitteren haar ogen van plezier en hoewel ik gedacht had dat zij ook naar mijn lippen reikte, trek ik me alweer terug om te kunnen praten. Een waarschuwing echter, waar zij haar mond al voor open deed om te antwoorden. Ik vroeg me af wat ze wilde zeggen, maar ik denk dat ik het niet meer zal weten, aangezien ik haar al meld dat het antwoord niet uitmaak, omdat zij de mijne is. Zou ze het claimend vinden?
    Ik wil weer mijn lippen plagerig op die van haar drukken, maar dit is al het beschamende moment dat mijn jongeheer een eigen leven leidt en haar dat ook duidelijk laat merken. Ik wil haar met een beschamende, schaapachtige grijns laten merken dat het me hiervoor spijt, omdat ik het niet in de hand heb, maar haar grijns word nog groter, dus wend ik snel mijn blik af. Schamend, wel te verstaan, als dat überhaupt nog mogelijk is. Ik lijk wel een klein kind die dit allemaal niet gewend is, en geen stripper meer. Verdomme, word weer een man, Garcia! Krijg een paar ballen en word weer je oude zelf. Holy shit, die bewoording was echt heel fout en dubbelzinnig met de situatie van nu, bedenk ik me dan. Thank god dat ik het niet hardop heb uitgesproken, anders lag Maxime al helemaal strijk van het lachen.
    Abrupt voel ik dat ze me aan de rand van mijn shirt naar zich toe trekt om me te kunnen zoenen. Dit keer ben ik dan ook degene die overdonderd is, maar al haastig zoen ik haar terug, waarbij ik voorzichtig mijn handen over haar lichaam laat dwalen. Kort speelt ze met mijn tong en ik was net weer mijn goeie ouwe zelf geworden als ze me in een flits weer loslaat. Wat flik je me nou? Bedenk ik verwilderd en probeer me te bevatten wat voor spelletje ze nu speelt. Shit, ik had nooit mijn masker of wat dan ook moeten laten zakken, behalve dát dan, want nu heeft ze mij een keer overdonderd met alles. “Misschien heb je gelijk,” zegt ze zachtjes, terwijl ze de lust in haar stem probeert te verbergen. Hé, ik mag dan wel ff verdwaasd zijn met wat er is gebeurd, maar ik herken de lust in haar stem heus wel.
    Maxime strijkt met haar vingers over de spieren van mijn armen en volgt de beweging met haar blik, waarop mijn handen ondertussen op haar heupen liggen en die blijven daar ook voor even, als het op mij aan komt. Ik weet nu eigenlijk niet wat zij voor mij in petto heeft, maar daarom moet ik ook mezelf weer worden, voordat ze weer een binnenpretje erbij kan krijgen. Genoeg gelachen met Devon, Captain Blake komt terug! Bijna dan.
    Even gaat ze nog door met de beweging over mijn armen, ik zucht dan ook even diep en geniet van het moment hoe we nu staan. Abrupt boort ze haar blik weer in de mijne en ik wil bijna zeggen dat ze dat niet meer moet doen, omdat ze me elke keer weer rillingen hierdoor geeft. Ik houd het echter in, want na het geval van net lijkt het enkel nog neerwaarts voor mij te gaan in het flirtgebied. Het lijkt wel alsof Maxime al mijn wellust afpikt en zo een soort vrouwelijke captain Blake word. Yes! Bedenk ik me dan, Maxime als stripper! Oh hell yeah, I like where this is going… Maxime.. Ik moet moeite doen om er niet bij te gaan kwijlen, want het beeld dat er zich hierbij in mijn gedachte gang afspeelt is gewoonweg te verrukkelijk om…
    “Werk is veel belangrijker, we moeten dit maar voor later bewaren. Daarbij weet ik nog niet zeker of ik wel op deze zee durf te varen. Is het heel ruig?” Het klinkt alsof ze bang is, terwijl we beide heus wel weten dat Maxime alles behalve onschuldig is. Tenminste, deze kant zie ik nu ook pas, maar ik ben blij dat ik dit mag mee maken, want hel, na die kleine gedachte over haar… Ze wakkert de lust enkel nog aan, maar dat weet ze als de beste. Ik moet bijna bang zijn nu ze een manier weet om me te bespelen. “It’s a rough, stormy sea, me beauty, but trust the captain.” Zei ik haar, met een piratenaccent die ik ook altijd op het podium gaf. Verder kon ik echter niets meer doen, want ik knipperde een paar keer met mijn ogen toen ik wat opmerkte.
    Haar blik was nog steeds op mij gericht, maar haar hand glijd via mijn gespierde onderbuik naar beneden, over het enige stukje stof wat mijn jongeheer van haar hand scheidt. Jesus, moet ze nou zo doorgaan om me te verleiden? Ik weet nog altijd niet of het een goed idee is om hierop in te gaan na de ruzie van gisteren. Maxime maakt het allemaal nog even erger door uitdagend op haar onderlip te bijten en vervolgens zachtjes met haar hand te knijpen. Een zachte zucht van licht genot dringt tussen mijn lippen vandaan. “Jullie zullen beide nog even moeten wachten, Captain,” zegt ze met haar neus bijna tegen de mijne aan, waardoor onze lippen hetzelfde lot ervaren. Dan geeft ze me een klein kusje en duwt me iets van haar af, om vervolgens lachend met snelle passen van me weg te lopen, een andere gang in.
    Verdorie! Scheld ik weer in mijn gedachten en even blijf ik zo staan terwijl ik een blik naar beneden richt. Juist ja, op die plek. Gelukkig doet die nu weer een beetje normaal, waardoor ik haar direct achterna ren en al in de andere gang terecht kom. Ze loopt enkele meters voor me, maar door mijn lange benen en snelle passen sta ik al in enkele seconden bij haar, waardoor ik haar plagerig vastpak en meetrek in het meest dichtstbijzijnde kast. Dit blijkt de kamer te zijn waar je naartoe kunt voor de stoffen, zo staan er ook meerdere tafels, waar ik haar ook gemakkelijk op zet. Een plagerige grijns siert mijn lippen wanneer ik dit doe.
    “Maxime, plaag me niet.” Waarschuw ik haar, wat echter niet geheel serieus op kan worden gevat door de grijns die op mijn lippen staat. Dit laat zien dat ik het wel degelijk leuk vind. “Ik probeer me in te houden, maar dat lukt niet als jij zo verdomde verleidelijk doet dat ik er wel op in moet gaan…” Dan glijd er een serieuze blik over mijn gezicht heen. “Ik wil niet dat het zoals gisteren eindigt, je dwingen als ik de stripper op het podium weer word…” Ik zucht diep en wend mijn blik even af. Hopelijk had ik niet nu alsnog de sfeer verpest.


    Charming Charlie


    Haar gestultel en gestotter is ontzettend schattig wat je niet van haar zou verwachten aangezien ze nog geen minuut hiervoor een koele sexy uitstraling had en me zo goed als helemaal verleid had. Ik haal met een lachje een hand door mijn haar. 'Ik kan je ook mijn routine leren.' Stel ik dan voor. Ik neem haar pols en trek haar zachtjes met me mee naar de danszaal die leeg is. De radio staat nog aan en ik zet hem opnieuw aan. 'Laat eens iets zien.' Grijns ik uitdagend en blijf afwachtend naar haar staan kijken

    Ruby Anastasia Tate, Nyssa.

    Met een lachje haalt hij een hand door zijn haar, welke ik natuurlijk ademloos volg. God, wat zou ik dat graag willen doen. Alleen moet ik me inhouden, als ik er werkelijk voor ga, moet ik het aanpakken zoals bij Matthew. Juist, ik moet hem duidelijk maken dat het enkel een spelletje is, meer niet. Anders weet ik het wel en komen er misschien diepe gevoelens van, die ik absoluut niet wil hebben.
    "Ik kan je ook mijn routine leren." stelt hij dan voor, waarop ik al wat wil zeggen, maar hij neemt mijn pols en trekt me zachtjes met zich mee naar de danszaal die leeg is. Gelukkig. Ik merk op dat de radio nog wel aan staat, waarschijnlijk vond hij mijn gekluns wel erg vermakelijk. Jesus, ik schaam me er nu alweer voor rot. Charlie zet hem opnieuw aan en grijns uitdagend, terwijl hij zegt: Laat eens iets zien." Afwachtend blijft hij naar me staan kijken.
    Hier kan ik wel wat mee, gewoon improviseren, Ruby. You can do this! spreek ik tegen mezelf in gedachten. Terwijl ik al een charmant, verleidelijk grijnsje op mijn rood gekleurde lippen zet, begin ik te bewegen, echter loop ik eerst heupwiegend naar hem toe. Zonder het oogcontact te verbreken. "Stiekem geniet je hier wel van," grijns ik nog altijd, waarbij ik al zo dichtbij sta zodat ik mijn vingers weer over zijn borstkas kan bewegen. "Niet alleen mijn gestuntel... Geef maar toe: je wil wel verleid door mij worden." grijns ik dan, overduidelijk ondeugend door de blik in mijn donkere ogen.


    Charming Charlie

    "Stiekem geniet je hier wel van," Grijnst ze en loopt heupwiegend naar me toe. "Niet alleen mijn gestuntel... Geef maar toe: je wil wel verleid door mij worden." Ze had een ondeugende blik in haar ogen en ze grijnsde sexy. Ik glimlach charmant terug. 'Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik dat wil dus ik geef het wel toe hoor.' Grijns ik nonchalant terug. 'Maar nu wil ik je zien dansen.' Glimlach ik en geef haar een zacht en klein duwtje terug de dansvloer op. 'Of kun je eigenlijk niet zo goed dansen?' Daag ik haar speel uit.

    Matthew Adam Green
    Ik verwacht eigenlijk een opmerking van haar dat ik me er niet mee moet bemoeien, dat ze heus wel weet hoe ze moet naaien of iets in die richting. Vooral op dat laatste zou ik een leuke opmerking terug kunnen maken. Het blijft echter stil en ze glimlacht enkel naar me. Too bad, maar ik krijg mijn kans nog wel. Dus begin ik maar over het ontwerp. Ze kijkt me fronsend aan.
    ‘Ik dacht dat ik hier alleen was om jullie droomkleren te maken,’ grinnikt ze en legt haar naaiwerkje weg. ‘Maar goed, als je wilt dat ik iets bedenk moet je me wel eerst laten weten wat bij je past.’ Ze haalt een hand door haar blonde haren, de blonde lokken waar ik ook mee zou willen spelen.
    ‘Eh, ik wil iets.. “playful”, dat past wel bij me, maar dat is natuurlijk de bedoeling van een strippersact.’ Ik wrijf even over mijn kin en de rand van mijn onderlip. Daarna sla ik mijn armen over elkaar. Dit is nog moeilijker dan ik dacht, meestal worden de acts voor me bedacht.
    ‘Ik ben niet zo van de eh, politie en brandweeracts. Dat vind ik niet origineel. Ook niets in de trant van piraten of zo, dat is namelijk meer voor Devon weggelegd. Hij is immers Captain Blake.’ Pfoeh, dit is nog moeilijker dan ik had verwacht.
    ‘Controle, dat past eigenlijk ook wel bij me. Ik heb graag controle over alles.. En iedereen.’ Ik wiebel kort met mijn wenkbrauwen en hoop dat dit genoeg voor haar is en dat ze hier dus wat meer kan.


    Maxime Walker
    Het is ontzettend lief om te zien hoe Devon zijn blik afwend wanneer zijn jongeheer zijn eigen weg gaat. Wat ik ook leuk vind, is zijn overdonderde blik die hij op zijn gezicht heeft wanneer ik hem naar me trek. Jazeker, captain, jij bent niet de enige die het roer in handen kan hebben.
    De beweging over zijn arm lijkt hem niet te irriteren. Ik hoor hem in ieder geval niet tegenstribbelen. Dat zou hij ook eens moeten proberen, nee, ik weet nu wat ik wil en ik ben gewend om te krijgen wat ik wil. Niet dat ik verwend ben, ik krijg lang niet alles toegereikt, maar ik pak het zeker zelf wel. Op dit moment wil ik Devon.
    Volgens mij haal ik Devon uit een gedachten als ik begin over het werk en hoe belangrijk dat is. Mijn onschuldige blik lijkt echter niet veel uit te halen. Devon heeft alweer een antwoord klaar liggen.
    ‘It’s a rough, stormy sea, me beauty, but trust the captain,’ zegt hij me met het piratenaccent wat hij ook altijd op het podium gebruikt. Niet alleen op het podium trouwens, hij heeft het ook vaker gebruikt toen ons spelletje nog speelde. Nu is het te serieus voor een spelletje, denk ik. Het woord ‘relatie’ klinkt echter weer zo serieus en het past helemaal niet bij ons. Hé Mike, ik heb nu een relatie met Devon. He ain’t gonna like that. Jammer dan, want ik vind dit toevallig wel heel leuk. Devon is heel leuk. En sexy. O, zo vreselijk sexy.
    ‘I think I’ll be okay, captain,’ antwoord ik om mezelf uit mijn gedachten te kunnen halen. ‘I kinda like rough seas,’ voeg ik er grijnzend aan toe voordat ik mijn hand via zijn borstkas een baan naar beneden laat vinden. Devon knippert een aantal keren met zijn ogen, hier maak ik uit op dat hij het niet had verwacht. Deze hele kant van mij verwachtte hij denk ik niet. Ik ook niet, om heel eerlijk te zijn. Het is nu enkel de lust die mijn lichaam overneemt en er de baas van speelt.
    Ik vertel Devon dat hij en zijn ‘vriend’ toch nog zullen wachten en loop dan snel van hem weg. Mijn snelle passen gaan al snel over in echt rennen als ik merk dat Devon achter me aankomt. Deze sprint is niet eerlijk. Zijn benen zijn langer en jongens rennen over het algemeen sowieso al sneller. Het duurt dan ook niet lang voor hij me heeft ingehaald. Hij pakt me plagerig vast en trekt me de meest dichtstbijzijnde kast in. Zo te zien is dit de kamer met stoffen. Devon zet me op één van de tafels en heeft een plagerige grijns op zijn lippen. O no, mister. Als je denkt dat jij de touwtjes over kunt nemen, dan heb je het goed mis.
    ‘Maxime, plaag me niet,’ waarschuwt hij me. Het lukt hem om dit vrij serieus te zeggen, maar zijn gezicht verraad hem en dan met name zijn grijns. Ik trek een onschuldig en zelfs een licht beledigd gezicht. Plagen, ik? Nou ja zeg, zo iets zou ik nooit doen. Waar heeft hij het over?
    ‘Ik probeer me in te houden, maar dat lukt me niet als jij zo verdomde verleidelijk doet dat ik wel opin moet gaan.’ Ik schiet zachtjes in de lach. Devon die zich inhoudt, dat wil ik wel eens zien. Ik durf te wedden dat hij dat niet lang volhoudt. Ik ken hem langer dan vandaag. Mijn lachen stopt wanneer ik zijn serieuze gezicht zie en ik begin te twijfelen of ik zijn woorden wel goed op heb gevat. Het klonk als een grapje, maar nu kijkt hij alsof het helemaal geen grapje is.
    ‘Ik wil niet dat het zoals gisteren eindigt, je dwingen als ik de stripper op het podium weer wordt...’ Devon zucht en wend zijn blik even af.
    Ik kreun geïrriteerd en zet mijn handen achter me neer, zodat ik een beetje op mijn armen kan leunen. ‘Devoooon,’ zucht ik en rol met mijn ogen. Niet omdat hij het hele gebeuren van gisteren weer ophaalt, maar omdat ik werkelijk waar niet kan geloven dat hij hierover begint in zo’n situatie. Alsof mijn lichaam nog zo lang kan wachten, niet dus. Daar komt nog bij dat ik er helemaal niet meer aan herinnerd wil worden. Laten we die avond gewoon vergeten, dit is onze tweede kans. Snap dat dan!
    ‘Meen je dit nou? Op dit moment zou ik willen dat je de stripper van het podium was. Dan hoefde ik nu tenminste niet zoveel te praten. Geloof me, het is moeilijk om mijn ademhaling onder te controle te houden.’ Dan verschijnt de grijns weer op mijn gezicht. Ik sla mijn benen om Devons heupen heen en sluit hem zo in. Daarna verplaats ik mijn handen van de tafel naar zijn nek, waar ik vervolgens mijn armen omheen sla.
    ‘Ik beloof plechtig dat ik deze keer niet van je weg zal kruipen, je niet weg zal duwen, niet tegen je zal schreeuwen en je ook niet weg zal jagen.’ Ik plaats een rij kusjes op zijn heerlijke kaaklijn en op de zijkant van zijn hals. Daarna kijk ik hem bijna smekend aan.
    ‘Deal or no deal?’ Lieve Heer, laat hem alstublieft “deal” zeggen. Mijn lichaam zal het niet kunnen verdragen als hij nu weigert. Ik wil hem. Dat laten mijn handen ook merken. Deze kunnen namelijk niet lang stil liggen in zijn nek en verplaatsen zich al snel naar de rand van zijn shirt, waar ze alweer onderkruipen. Echt, ik heb er bijna geen controle over. Mijn lichaam verlangt er gewoon naar om de spieren aan te raken. Spieren waarvan ik eerst zo dom was om ze van me af te duwen. Mooi niet dat diezelfde handeling nu nogmaals gaat gebeuren. Een ezel stoot zich twee keer aan dezelfde steen, maar ik duw geen twee keer een heerlijke vent van me weg.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:44 ]


    everything, in time