• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Dankje ! Ik vind jouw naam juist veel leuker :) Aha ik dacht al dat je het zo moest uitspreken, ik heb altijd moeite daar mee, maar het lukt me aardig :) Mijn naam wordt altijd fout geschreven, of zonder -d of met een -a ipv een -e .. ook zo irritant....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Cath, jouw profiel foto op Polyvore is echt heel leuk!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk Harry zo serieus mogelijk aan en schud mijn hoofd. 'Het is niet de bedoeling dat je me gaat uitlachen Styles, maar wel fijn dat je dat al doorhad' zeg ik en een onschuldige glimlach verschijnt na die woorden op mijn gezicht. 'Ja dat is iets wat zeker is' zeg ik lachend. 'Maar dat niets nieuws is betekent niet dat het niet fijn is om te horen' zeg ik lachend. 'Dat blijven we dan inderdaad en het is zeker mooi' zeg ik glimlachend. 'Ik kan me echt geen betere vrienden dan jullie voorstellen en het is gewoon een kwestie van geduld hebben. Ja dat zeker en hij blijft me keer op keer weer verbazen. Als hij het niet zegt dat kunnen we het wel vragen, want ben eigenlijk best benieuwd daarnaar' zeg ik en grinnik dan. 'Nu ben jij degene die me sprakeloos maakt met al die lieve woorden' zeg ik zacht. Ik kijk hem aan en glimlach. 'Waarom denken we toch altijd hetzelfde maar dan over elkaar?' vraag ik net zo zacht en knik dan. 'De band zal net zo belangrijk als eerst en dit allemaal gaat dat echt niet veranderen. Het zal misschien iets anders lopen, maar het gaat er echt niet ten koste van en daarbij iets meer op elkaar focussen is echt geen ramp' zeg ik en mijn onschuldig glimlach speelt weer rond mijn lippen. 'Dus beter gezegd is dat dan eigenlijk ook geen probleem, want het woord problemen komt echt niet in ons woordenboek voor' zeg ik grijnzend. 'Als het niet goed gaat dan is dat heel erg vreemd en natuurlijk weten we wel wat te zeggen' zeg ik en glimlach even. 'Zeg maar dat dat heel erg lief van hem is en opnieuw sprakeloos maakt' zeg ik en druk een kus op zijn neus. 'Ja daar heb je wel gelijk in' zeg ik lachend. 'Een beetje is ook wel genoeg, want krijg zelf ook wel wat mee en praat jou ook wel bij. Dat je nogal afgeleid word lig toch niet aan mij?' vraag ik zo onschuldig mogelijk en knik. 'Oke, maar laat me eerlijk zijn dat ik dat niet had verwacht' zeg ik lachend. 'Dan heb je geluk, want dan blijf ik gezellig hier bij jou zitten' zeg ik en sla mijn armen om hem heen als hij me dichter tegen hem aantrekt. 'Op deze momenten kunnen we dat gewoon even vergeten en onthoud dat het maar voor heel even is' zeg ik weer glimlachend doordat hij een kus op mijn wang drukt. 'Ik kan niets anders zeggen dan lief en dat het omgekeerd ook zo is. Ja ik snap wel wat je bedoelt' zeg ik en glimlach dan breder. 'Ik vind het goed en in dat geval' zeg ik en druk een lange kus op zijn lippen. 'Er zijn geen woorden die beschrijven hoeveel dit allemaal voor me betekent of hoeveel jij voor me betekent' zeg ik zacht en kruip nog iets dichter tegen hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Omg ik ben helemaal vergeten om met Elena te reageren 0.0 ik ben nu ff bezig en zal proberen te reageren... Morgen heb ik die verjaardag dus dan zal mijn stukje uiterst klein zijn omwille van mijn telefoon....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [reactie komt zo, dan heb ik weer even tijd ervoor ^_^]

    Harry Edward Styles

    Ik grijns en kijk hem aan. 'Ow nou sorry Lou' zeg ik grijnzende en woel even door zijn haar. 'Hoe kan ik het nu goedmaken?' vraag ik terwijl ik glimlach. ik glimlach als hij dat zegt en knik. 'Nee dat is natuurlijk waar, al hoor ik sommige dingen duizend keer, ze blijven fijn om te horen' zeg ik met een glimlach. 'Ik ben blij dat we het dan beide onthouden, het is namelijk ook iets wat ik echt niet wil vergeten' zeg ik met een glimlach. 'Dat gevoel heb ik dus ook, jullie zijn gewoon de perfecte vrienden. Ik ben er ook benieuwt naar dus dat gaan we zeker doen als hij niks verteld' zeg ik grijnzend. Ik grijns even, 'Toch is het wel leuk om je sprakeloos te maken' zeg ik grijnzend en druk een kusje op zijn neus. 'Ik heb geen idee, en eigenlijk is dat dan toch weer een soort zelfde gedachte, maar ik denk dat dat ook weer te maken heeft met onze speciale band of zo want een betere verklaring kan ik niet zo snel verzinnen' zeg ik lachend en glimlach daarna. 'Dat dacht ik dus ook, en misschien zou ik dan iets meer tijdens de repetitie's of opnames aan je zitten, maar volgens mij zijn ze daar al aardig aan gewend' zeg ik grijnzend. Dat Louis en ik dan aan elkaar zaten moest echt niks nieuws zijn voor de jongens, ik bedoel Louis en ik zijn sowiso altijd al heel erg close geweest zoals iedereen weet. Het zou er waarschijnlijk niet eens heel anders uit zien, alhoewel ze ons misschien nu af en toe zien zoenen en dat zijn ze dan weer niet echt gewend. 'Nee dat woord bestaat niet voor ons en daar ben ik ook heel erg blij mee' zeg ik met een glimlach. 'Dat is dan inderdaad wel heel vreemd, maar dan gaan we gewoon niet vanuit aangezien het waarschijnlijk toch niet gebeurt.' Ik grijns even, 'Nou hij heeft het al gehoord hoor, en hij vindt dat stiekem heel schattig ' zeg ik grijnzend en glimlach breed door het kusje op mijn neus. 'Ja, ik weet wel hoe dat gaat' zeg ik lachend. 'Nee dat ligt natuurlijk aan die hele leuke stylist' zeg ik met een knipoog en schud daarna lachend mijn hoofd. 'Tuurlijk komt dat wel door jou gekkie' zeg ik met een grijns. Ik kijk hem aan en begin te lachen. 'Wat moest ik voor plan hebben dan?' vraag ik hem en kijk hem aan. 'Gelukkig maar en anders liet ik je toch niet gaan' zeg ik grijnzend en doe expres maar armen even wat strakker om hem heen. 'Ja maar dat heel even is toch nog lang, en ik ben wel blij dat dit momenten er zijn anders hielt ik het echt niet meer vol' zeg ik en glimlach even. 'Nou ik weet dat het omgekeerd ook zo is en daar wil ik je voor bedanken' zeg ik met een glimlach. Ik grijns even tegen zijn lippen aan waarna ik breed glimlach door de volgende woorden die die zegt. 'Dat is zo lief! en omgekeerd is dat ook zo' zeg ik met een glimlach. Daarna laat ik het anker zakken en sla mijn armen om Louis heen.

    (Zo... Heeft iemand hier een hekel aan me door mijn marteling van leeswerk?xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ZaynxVain schreef:
    [Cath, jouw profiel foto op Polyvore is echt heel leuk!]


    (Ah, dank je.(A) Maar dat ben ik niet, hoor. Dat is gewoon een random plaatje.
    Zelf heb ik bruinblond haar, blauwe ogen en sproetjes op mijn wangen en neus.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Zo... Heeft iemand hier een hekel aan me door mijn marteling van leeswerk?xD)


    [Neuh niet echt, ik vind het wel prettig hoor, netjes geordend enzo...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Ah, dank je.(A) Maar dat ben ik niet, hoor. Dat is gewoon een random plaatje.
    Zelf heb ik bruinblond haar, blauwe ogen en sproetjes op mijn wangen en neus.xD)


    [Hmm nou en ik vind het wel mooi... De sproeten hebben we gemeen, mijn ogen zijn groen en mijn haar is donker bruin...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    Ik open mijn ogen weer, het zou niet handig zijn om nu in slaap te vallen. 'Ik zou het ook heel leuk vinden als je bij mij zou wonen. En je weet niet of we elkaar dan al langer zouden kennen, hoewel dat wel leuk zou zijn. O, en onthoud dat ik niet schattig ben, het is gênant, niet meer dan dat. Ik heb dat altijd, heel awkward' vertel ik Zayn. 'Okee dan niet, maar je hebt het niet aan iedereen verteld dus het is niet algemeen bekend!' roep ik met een knipoog. 'Tja, Niall zijn derde naam is voedsel. Hoogstwaarschijnlijk is Niall zich nu aan het volproppen. Ik daar in tegen heb niet zo'n honger, we kunnen ook nu nog even heel gezellig bezig zijn en daarna als we zin hebben wat gaan eten. Dat noemen we dan lunch of brunch, wat jij?. Ik speel nog steeds met Zayn zijn vingers die warm aanvoelen. Ik vraag me af wat hij allemaal in gedachten heeft, eerst zei hij nog dat hij geen plannen had, en nu wel ineens.
    Ik krui[ van hem vandaan en doe mijn kleding goed aangezien het helemaal verkeerd was gegaan dankzij het liggen. Ik voel een paar ogen gaten in mijn lijf branden. 'Je hoeft niet zo te kijken hoor, ik doe het alleen goed' zeg ik en ga weer naast hem liggen. Opnieuw pak ik zijn hand en houd hem bij me.

    [Ik denk dat we minder moeten praten en ik ben koosinspiloos ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson
    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Sorry is nergens voor nodig Hazz' zeg ik lachend. 'Je hoeft het niet goed te maken, want ben toch niet boos op je' antwoord ik glimlachend en deze keer woel ik door zijn haar. 'Zo nu zit het precies hetzelfde als mijn haar of nou ja zo zou het moeten zitten' zeg ik bedenkelijk en haal dan mijn schouders op. 'Ik ben blij dat je opnieuw weer met me eens bent en dat geeft ons ook de gelegenheid om zulke dingen vaker te zeggen' zeg ik glimlachend. 'We willen en kunnen het niet vergeten dus dat is een mooie combinatie.' zeg ik en knik. 'Ik had niet verwacht dat je hetzelfde zou denken' zeg ik verbaasd en schiet dan in de lach. 'Nee jullie zijn echt de perfecte vrienden. Dat gaan we dan zeker doen, want een antwoord zou wel fijn zijn om onze nieuwsgierigheid wat te verminderen' zeg ik grijnzend. 'Voor jou niet, maar voor mij wel en daarbij vind ik het leuk om jou sprakeloos te maken, maar dat vind jij weer niet leuk' zeg ik en grijns nog breder door het kusje op mijn neus. 'Ik heb ook geen idee, maar wat je zegt klopt denk ik ook wel en dan houden we het gewoon daarop. Zelf kan ik ook geen betere verklaring geven' zeg ik. 'Dat is ook iets waar ze op kunnen rekenen, maar dat zal niet echt iets nieuws voor ze zijn. We waren altijd al close en mensen verzonnen niet voor niets Larry Stylinson, al weten ze nog niet sinds gister ook echt waar is. Het enige waar ze wel aan moeten wennen is dit' zeg ik grijnzend en druk een kus op zijn lippen. 'En kunnen ze dat niet dan hebben zij wel een probleem. Gelukkig is dat woord bij ons onbekend en daar ben ik ook blij mee' voeg ik er nog aan toe en knik. 'Vreemd is geen nieuw woord en kan ook heel erg leuk zijn, maar nee dat lijk me niet slim om daar ook vanuit te gaan' zeg ik lachend. 'Niet eerlijk dat hij dat al heeft gehoord, maar dat hij het stiekem heel schattig vind is lief' zeg ik glimlachend. 'Mooi, want dan hoef ik het niet uit te leggen' zeg ik met een grijns. Al verdwijnt die snel en kijk hem teleurgesteld aan. 'Niet heel erg aardig van je Hazz en vertel dan ook gelijk nog even waarom ik hier zit' zeg ik zo serieus mogelijk, maar schiet al snel weer in de lach. 'Dat is lief, maar volgens mij ben ik niet gek en jij wel' zeg ik met een onschuldige glimlach. Ik haal mijn schouders op en denk na. 'Geen idee waar je een plan voor moest hebben' antwoord ik uiteindelijk. 'Gelukkig maar en ik zou toch niet weg willen' zeg ik en glimlach als hij zijn armen wat strakker om me heen doet. 'Dat weet ik en dat ben ik ook met je eens, maar we kunnen er jammer genoeg niet heel veel aandoen. Ik ben ook blij met deze momenten en het is ook moeilijk vol te houden, maar tot vanavond moet toch nog wel lukken?' vraag ik. je zou zeggen dat het zo avond is, maar met deze omstandigheden duurt alles hartstikke lang en ben dan ook blij dat we momenten als deze hebben. 'Omgekeerd is het zo en geen dank' zeg ik glimlachend en voel hem tegen mijn lippen grijnzen. 'Het is gewoon de waarheid en dat is ook opnieuw heel erg lief van jou' zeg ik als hij het anker heeft laten zakken en zijn armen om me heeft geslagen. dit is gewoon een moment dat je je nergens zorgen om hoef te maken en alles even kan vergeten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik kijk hem aan en trek een pruillipje. 'Nou, het goed maken is ook net zo leuk' zeg ik en lach daarna even. ik geef hem een kus, 'Maar jij bent nooit boos op me' zeg ik lachend. 'Het zit helemaal niet hetzelfde als jou haar, want jij hebt geen krullen' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Maar het zit wel allebei nogal in de war' zeg ik en grinnik even. 'We zijn het altijd met elkaar eens dus dat is niks nieuw en dat geeft het inderdaad' zeg ik met een glimlach. 'Precies, en dat we het gaan vergeten gaat nooit gebeuren, dat weet ik zeker' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik even, 'Niet liegen jij hé' zeg ik lachend. 'Ja want op dit moment ben ik er al best wel nieuwsgierig' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik en knik, 'Dat is inderdaad wat minder leuk voor jou, en als jij dat doet is het inderdaad minder leuk voor mij maar het maakt niet uit want ik vindt het ook wel weer leuk zulke lieve dingen van je te horen' zeg ik met een glimlach. 'Nou dan houden we het gewoon daarop inderdaad want als wij beide niks anders kunnen bedenken zou het ook wel zo zijn' zeg ik en glimlach nog steeds. 'Dat zou inderdaad niks nieuws zijn dus dat is alweer een voordeel van ons gedrag, Dat verzonnen ze inderdaad niet voor niks en ze krijgen binnenkort echt wel te weten dat die echt is' zeg ik met een glimlach en grijns daarna door zijn volgende woorden. Als hij zijn lippen op de mijne plaats glimlach ik tegen zijn lippen. 'Daar zullen ze inderdaad aan moeten wennen ja, want dat zal ik nogal vaak bij je gaan doen.' grijns ik. 'Dan hebben ze inderdaad een probleem.' zeg ik met een glimlach. Echt niet dat ik me dan ging inhouden, dat ging me toch niet lukken. 'Nee vreemd is inderdaad geen nieuw woord' zeg ik lachend. 'Nou dan gaan we daar gewoon niet vanuit' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach even, 'Ik kan er ook niks aandoen dat hij dat hoort' zeg ik lachend. 'Dat hoeft inderdaad niet' zeg ik met een glimlach. Als hij teleurgesteld kijkt denk ik even dat hij me echt geloofde en bijt op mijn lip. Ik luister naar wat hij zegt en bijt nog harder op mijn lip, geloofde hij dat nou echt, het was toch een grapje? Als hij in de lach schiet kijk ik hem aan. 'Nou!'roep ik en geef hem een zacht duwtje. 'En je zit hier omdat je de leukste en liefste jongen bent van de wereld waar ik heel erg veel van hou' zeg ik met een glimlach. 'We zijn gewoon beide gek' zeg ik lachend. Ik schiet in de lach en kijk hem aan, 'Waarom verwacht je dan dat ik een plan heb?' vraag ik hem verbaast. 'Gelukkig maar want ik wil ook niet dat je weggaat' zeg ik met een glimlach. 'We kunnen er inderdaad niet veel aandoen, helaas. Nou tot vanavond wordt al een hel maar het gaat ons wel lukken dat weet ik zeker' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach even, 'Nou dan is de waarheid heel erg lief' zeg ik met een glimlach en streel even over zijn wang. Ik glimlach even en geef hem een kus. Ik trek hem helemaal tegen me aan en snuif zijn heerlijke geur op. Ik kijk hem aan, 'Dus nu kan ik me wel helemaal op jou concentreren' zeg ik grijnzend.

    Louis William Tomlinson
    Ik kijk hem aan en grinnik. 'Je bent schattig als je een pruillip trekt en ik weet dat je dat leuk vind, maar dat hoef echt niet deze keer' zeg ik glimlachend. Deze word alleen maar breder als hij me een kus geeft. 'Nee, want ik kan ook niet boos zijn op jou' zeg ik glimlachend. 'Daar heb je wel weer gelijk in, maar die heb jij straks ook niet meer' zeg ik lachend en knik. 'Ja dat is inderdaad wel weer waar al kan ik bij mezelf niet zien.' Ik kijk hem aan en glimlach. 'Daar kan ik dus niets anders over zeggen en kan er ook niets meer aan toevoegen' zeg ik. 'Daar twijfel ik ook niet over, want daar is dat allemaal gewoon te perfect voor' zeg ik glimlachend. Ik kijk hem zo onschuldig mogelijk aan na zijn volgende woorden. 'Ik zou niet durven en al helemaal niet tegen de leukste en liefste jongen van de hele wereld' zeg ik serieus. 'Hier nog iemand die nieuwsgierig is, maar gelukkig heb ben je heel goed in iemand afleiden' zeg ik lachend. 'Dat is inderdaad wel weer waar, maar de lieve woorden maken het altijd wel weer goed' zeg ik glimlachend. 'Ja laten we daar inderdaad maar op houden en volgens mij is er ook geen ander iets ervoor' zeg ik bedenkelijk. 'Wij weten gewoon heel veel dingen dus er zal weinig nieuws zijn en onze gedrag heeft gewoon heel veel voordelen. Dat verzonnen ze omdat wij gewoon perfect voor elkaar zijn en door onze speciale band die er sinds het begin is, maar ik kan echt niet achten tot dat ze weten dat het echt is' zeg ik met een glimlach en voel hem tegen mijn glimlachen. Mijn glimlach word daardoor alleen maar breder, maar het komt ook door zijn volgende woorden. 'Ik ben blij dat je hetzelfde erover denkt en dat zal andersom ook zo zijn' zeg ik grijnzend. 'Dat is iets wat zo is, maar ik denk dat ze daar ook wel weer aan zullen wennen.' Ik kijk hem aan en grinnik als ik zie waar hij aan denkt. 'Daar sluit ik me helemaal bij aan en het zou vreemd zijn als vreemd wel een nieuw woord zou zijn' zeg ik lachend. 'Nee dat doen we dan niet en het is gewoon grappig om te horen hoe vaak we het met elkaar eens zijn' zeg ik nog steeds lachend. 'Nee dat weet ik en dat maak ook niet uit, want hij mag het gewoon horen' zeg ik glimlachend. 'dan doen we dat gewoon niet.' Na mijn woorden bijt hij op zijn lip en zie ik dat hij denkt dat ik het echt geloofde. Na mijn woorden zie ik dat hij nog harder op zijn lip bijt, maar zodra ik in de lach schiet verandert het gelijk. 'Je dacht toch niet echt dat ik het geloofde Hazz?' vraag ik en grijns door zijn volgende woord. 'Dat is lief van je en ik hou ook heel erg veel van jou' zeg ik en grinnik dan. 'Ja misschien kan je dat inderdaad beter zeggen' zeg ik glimlachend en haal mijn schouders op. 'Ik weet niet meer hoe we op dit onderwerp kwamen en waar je een plan voor moest verzinnen' antwoord ik bedenkelijk. 'Je heb geluk dat je zo lief en leuk ben dat ik gewoon niet weg wil en daarbij zit ik ook lekker' voeg ik er lachend aan toe. 'Gewoon geduldig of eerder gezegd ongeduldig wachten tot deze hel voorbij is en erna is nog even afwachten, maar met jou in de buurt moet dat zeker lukken' zeg ik glimlachend. 'De waarheid zal altijd lief zijn aangezien er niets slechts over jou te zeggen valt' zeg ik en glimlach nog breder als hij me een kus geeft en dan helemaal tegen zich aantrekt. Ik kijk hem aan en knik. 'Dat is fijn om te horen en komt heel goed uit' zeg ik grijnzend en druk een kus op zijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'ik ben helemaal niet schattig' protesteer ik lachend. 'Oké dan, dan doe ik het niet' zeg ik lachend en voel hem breed glimlachen tegen mijn lippen. 'Dat weet ik, en dat heb ik dus ook bij jou, maar dat maakt niet uit want ik wil ook nooit boos op je zijn' zeg ik met een glimlach. 'Nee als ik ga zwemmen heb ik die inderdaad niet meer' zeg ik met een pruillip en woel nog even door mijn krullen. 'Misschien dat ons haar dan wel een beetje op elkaar lijkt' zeg ik lachend. 'Maar ik zie het wel' zeg ik lachend. 'Nou als je er niks meer aan toe te voegen hebt, heb ik dat ook niet en is er alweer een onderwerp klaar' zeg ik lachend. 'Precies, dit alles is perfect, veel te perfect om het te vergeten' zeg ik met een glimlach. Ik grijns even en druk een kus op zijn neus. 'Nou, ik zou je maar geloven voor deze keer en dat is heel lief van je' zeg ik met een glimlach. 'Gelukkig ben jij daar ook nogal goed in dus denk ik er al bijna niet meer aan'' zeg ik met een glimlach. 'Die maken inderdaad alles goed' zeg ik met een glimlach. 'Er zal inderdaad weinig nieuws zijn, en dat heeft het inderdaad.' zeg ik en glimlach bij de andere woorden. 'Daar ben ik het helemaal mee eens'zeg ik met een glimlach. 'Daar kan ik ook niet op wachten' zeg ik met een glimlach. Ik grijns even, 'Nou dat vindt ik helemaal niet erg hoor' zeg ik en grinnik even. 'Tuurlijk wennen ze daar wel weer aan, ik bedoel ze wenden ook heel snel aan ons andere gedrag dus dit zou ook wel gaan lukken en anders hebben ze gewoon pech' zeg ik grijnzend. 'Dat zou inderdaad erg vreemd zijn, aangezien wij zelf soms ook een beetje vreemd zijn en het dus heen nieuw woord kan zijn' zeg ik lachend. 'Dat is inderdaad grappig aangezien het echt heel erg vaak is' zeg ik met een glimlach. 'Ooh nou gelukkig maar' zeg ik lachend. 'Dat dacht ik wel' zeg ik en kijk even naar beneden. 'Dat was gemeen' zeg ik. 'Ik ben erg blij omdat te horen' zeg ik als hij zegt dat die ook van mij houdt en kijk toch weer naar hem met een klein glimlachje rond mijn lippen. 'Het is gewoon zo' zeg ik en grinnik even. Ik grinnik even en haal mijn schouders op. 'Ik weet het ook niet meer dus zullen we het maar laten' zeg ik lachend. Ik glimlach even, 'Nou dan ben ik nu de gelukkigste persoon op aarde' zeg ik met een glimlach en woel zachtjes door zijn haar. 'Inderdaad maar afwachten' zeg ik met een knikje en glimlach daarna. 'Dat gaat voor mij ook niet heel moeilijk worden aangezien jij bij me bent' vervolg ik met een grijns. 'nou er vallen echt wel slechte dingen over mij te zeggen hoor' zeg ik lachend. Ik grijns even en knik. 'Dat komt heel goed uit' zeg ik met een grijns. Hij geeft me een kus en ik glimlach even. Daarna kijk ik hem aan en grijns even. Ik trek in een snelle beweging zijn shirt uit. Ik grijns en trek daarna de mijne ook uit. Ik til Louis op terwijl ik zelf ook ga staan. Ik geef Louis een kus en loop daarna een paar stappen richting het einde van de boot. Als ik daar uiteindelijk ben kijk ik hem met een glimlach aan. Ik ga rustig zitten met mijn voeten in het water. 'Nee,k wil je toch niet nu in het water gooien' zeg ik lachend en woel even door zijn haar. 'Je kan gaan zwemmen als je wilt, ga ik zo ook doen.' zeg ik met een glimlach en beweeg mijn voeten een beetje door het water.