• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik zal even met Lou reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Met Zayn mag ook en zie ik je vanavond??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [oké, neem je tij ervoor :P]

    ( Ik moet eten en straks naar karate...ik probeer na het eten nog te reageren want heb al iets meer dan de helft geschreven)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [is goed hoor:) eet smakelijk alvast]

    [Yeeeh je komt weer naar karate xD Doe je gezellig mee? Met de kindjes en de volwassenen??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Je dacht toch niet dat ik meedoe...die tijd heb ik voorlopig gehad en ga alleen kijken)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Dan zijn we het daar dus over eens en dit is gewoon een van de weinige dingen dat wel vervelend kan worden na een tijdje' zeg ik met een glimlach en knik dan. 'Precies, want anders zou het wel heel erg raar zijn. Ach dan is het maar weer eens tijd om het uit je gedachten te zetten' zeg ik grijnzend en druk een kus op zijn lippen en grinnik zacht als hij een pruillip trekt. 'Dat doe ik inderdaad en je hoeft daar dan ook geen antwoord op te geven' zeg ik dan glimlachend. 'Dat komt mooi uit, want ik ga er ook niet mee stoppen' zeg ik grijnzend. Mijn ogen worden groot na zijn volgende woorden en kijk hem aan. 'Hazza' zeg ik zacht als hij zijn hoofd naar mijn nek beweeg, maar hem al snel weer terug haalt en me gewoon aankijkt. 'Jij ben echt gemeen om misbruik te maken zwakke plekken' zeg ik lachend. Gelukkig is het maar af en toe dus dat maakt het minder erg, maar alsnog kan ik er niet tegen. 'Geen dank en het is niet leuk als mijn afleiding niet meer werkt' zeg ik en schud mijn hoofd. Dat zou echt niet leuk leuk zijn. 'Dat doen we inderdaad en dat is maar goed ook' zeg ik lachend. 'Maar Hazz dat zijn we altijd' zeg ik grijnzend en kijk hem verbaasd aan. 'Geen idee? Wat moeten we dan want ik het ook geen idee' zeg ik bedenkelijk en grijns al snel weer door het kusje op mijn neus. 'Ik klaag ook niet en het gebeurd ook niet heel vaak' zeg ik. 'Dan moet je niet van die lieve woorden zeggen, maar zal proberen om gewoon gezellig door te praten' zeg ik glimlachend. 'Fijn dat je het snapt' zeg ik. 'Volgens mij worden we het hier niet nooit over eens, maar we zijn het inderdaad altijd me elkaar eens..tenminste' zeg ik grijnzend. 'Ik heb niet gezegd dat ik het niet mag zeggen, maar niet moet zeggen op momenten als dit..dus dat zijn momenten dat ik het zonder te weten zeg' antwoord ik nog steeds glimlachend en knik dan. 'We zijn gewoon een goed team zoals eerder al werd gezegd' zeg ik glimlachend. Als hij terugkomt van het zwemmen en ik weer bij de werkelijkheid ben, kijk ik hem met een glimlach aan. Volgens mij heeft hij al lang door dat ik aan hem dacht. 'Louis zat inderdaad in dromenland..met zijn gedachten bij de prins op het witte paard' zeg ik glimlachend en knik dan. 'Is goed en dag krullen' zeg ik verdrietig en zwaai eventjes. Al snel maakt mijn verdrietige blik plaats voor een glimlach als hij nog een kus op mijn lippen drukt. Ik probeer er met mijn gedachten bij te blijven zodra Harry naar de boot zwemt. Iets wat deze keer wel aardig lukt. Ik grinnik zacht als hij weer terug is en me een van de snorkels geeft. 'Dankjewel en dat waren inderdaad je krullen' zeg ik en druk nog een kus op zijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik reageer denk ik nadat ik gtst heb gekeken, daarvoor krijg ik hem namelijk denk ik niet af]

    ( is goed )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [meeh, heb eigenlijk even geen zin om zo'n lange reactie te typenxD, :$]

    (We vallen volgens mij ook best wel vaak in herhaling ermee xD en maak niet uit)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [klopt xD, komt ook omdat het lange post zijn en alleen maar met ze 2e, opgeef moment weet je niet zo heel veel meer te zeggen xD,

    we zouden evutueel ook de tijd kunnen doorspoelen tot vanavond en dan dat iedereen mee kan doen, aangezien gesprek? Dan hebben we meer om te schrijven]

    (Dat is inderdaad wel waar en je weet het gewoon niet meer na een tijd. Ik denk inderdaad ook dat dat het beste is alleen zit nu iedereen nog ergens anders..Niall zit nog in gesprek met Stephanie, Zayn zit nog bij Elena en waar Liam is zou ik eigenlijk niet weten..)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Liam was nog op zijn kamer zich aan het aankleden. En dan krijgt Elena de verrassing niet :( Wat gemeen! hahahah Zayn moet namelijk nog reageren ;) Oh en leuk dat je er was :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you