• De stelling van deze week luidt:
    Er wordt teveel commentaar geleverd op celebrities, terwijl het ook maar mensen zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens
    Het zijn inderdaad ook maar mensen, maar vaak lokken ze ook uit dat er commentaar geleverd wordt. De meeste proberen expres te provoceren, waardoor ze weer aandacht krijgen in de media. Het is dan, volgens mij, juist de bedoeling dat er commentaar op ze komt, gewoon om ze weer even in het nieuws te hebben.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oneens. Ja het zijn ook maar mensen, maar ze hebben er voor gekozen beroemd te worden en wisten dat daar het nodige commentaar bij hoorde. Vaak lokken ze het ook uit, als je in een jurk van vlees rond gaat lopen lijkt het mij nogal logisch dat je commentaar krijgt en trouwens, er zijn genoeg celebrities die niet heel veel commentaar krijgen.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Eens.
    Beroemdheden van tegenwoordig krijgen heel vaak kritiek op keuzes die ze maken. Als een popster bijvoorbeeld een tatoeage laat zetten, is het te verwachten dat 'fans' daar kritiek op gaan leveren als ze het niet mooi vinden. Persoonlijk vind ik dat onzin, want het is zijn/haar eigen keuze om zich te laten tatoeëren en daar hebben de fans niets mee te maken. Ik vind dat je een beroemdheid pas mag bekritiseren als het op zijn/haar beroep aankomt (dus filmtalent als het een acteur/actrice is, zangtalent als het een zanger(es) is, etc.). De rest is jouw zaak niet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eens, om alles wat celebrities doen of zeggen wordt tegenwoordig heisha gemaakt.


    Bad decisions make good stories.

    eens,
    ze worden constant in de gaten gehouden en worden op elk klein foutje beoordeel. natuurlijk, ze hebben er zelf voor gekozen, maar soms gaat de pers echt te ver. ze zijn net zoals ons, maar dan beroemd.


    Yesterday is history, tomorrow is a mysterie, but today is a gift, thats why its called present.

    Verschilt per celeb.

    Sommige kiezen er echt gewoon voor, Ik bedoel, als ik ga tellen hoe vaak er per week iets staat over L. Lohan, dan is het je eigen schuld.


    The night is dark and full of terrors.

    Nachtschot schreef:
    Verschilt per celeb.

    Sommige kiezen er echt gewoon voor, Ik bedoel, als ik ga tellen hoe vaak er per week iets staat over L. Lohan, dan is het je eigen schuld.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Camel schreef:
    Oneens
    Het zijn inderdaad ook maar mensen, maar vaak lokken ze ook uit dat er commentaar geleverd wordt. De meeste proberen expres te provoceren, waardoor ze weer aandacht krijgen in de media. Het is dan, volgens mij, juist de bedoeling dat er commentaar op ze komt, gewoon om ze weer even in het nieuws te hebben.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    CookieHoran schreef:
    Eens,
    Ze worden constant in de gaten gehouden en worden op elk klein foutje beoordeeld. Natuurlijk, ze hebben er zelf voor gekozen, maar soms gaat de pers echt te ver. Ze zijn net zoals ons, maar dan beroemd.


    Pretty is just a pretty word.

    Oneens
    Ze zijn gewoon maar mensen die wel miljoenen verdienen, zelfs als het crisis is.
    Voordat geld moet je wel tegen wat commentaar kunnen.


    Can't control my second personality

    CookieHoran schreef:
    eens,
    ze worden constant in de gaten gehouden en worden op elk klein foutje beoordeel. natuurlijk, ze hebben er zelf voor gekozen, maar soms gaat de pers echt te ver. ze zijn net zoals ons, maar dan beroemd.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    CookieHoran schreef:
    eens,
    ze worden constant in de gaten gehouden en worden op elk klein foutje beoordeel. natuurlijk, ze hebben er zelf voor gekozen, maar soms gaat de pers echt te ver. ze zijn net zoals ons, maar dan beroemd.


    Ben het volledig met deze stelling eens :Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    mee eens,,,
    zou jij het leuk vinden als je hele priveleven word besproken op het nieuws? Het lijkt mij helemaal niets!
    Ik snap wel dat er een beetje nieuws over is maar wat minder mag ook wel.
    En ik ben het ook met CookieHoran eens:
    CookieHoran schreef:
    eens,
    ze worden constant in de gaten gehouden en worden op elk klein foutje beoordeel. natuurlijk, ze hebben er zelf voor gekozen, maar soms gaat de pers echt te ver. ze zijn net zoals ons, maar dan beroemd.


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Yups, maar dat is het risico van celebrity zijn.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat verschilt.
    Sommigen doen echt stom om weer wat beroemder te worden, maar sommige anderen hebben niks misdaan. Ze hebben alleen veel geld, en wat moeten ze daar op zeggen? Dat ze geld haten? alsjeblieft zeg...


    Define "good".