• De stelling van deze week luidt:
    Er wordt teveel commentaar geleverd op celebrities, terwijl het ook maar mensen zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens/oneens.
    Er zitten een aantal mensen tussen die gewoon doen waar ze zin in hebben en daarom zich nergens van aantrekken, maar er zitten ook een aantal tussen die nogal aandachtsgeil zijn.
    Maar het is wel zo: word je een celeb, dan moet je ook tegen kritiek kunnen, aangezien er nogal wat spotlights op jou staan.


    Deep inside, I've never felt alive

    ik ben het er totaal mee eens. Neem bijvoorbeeld 1D (sorry voor de mensen die ze haten..) er is altijd commentaar op Zayn 'want die rookt' Dus?!!
    en Niall, want die vinden ze niet knap genoeg (DONDER DAN OP, NIALL IS MINE!!)
    en Liam omdat hij zijn haar heeft afgeknipt,
    louis omdat ze hem te druk vinden
    en Harry omdat ze het stom vinden dat hij de frontman is.

    Ik denk dat het probleem is dat mensen niet beseffen dat zij ook gevoelens hebben, en als je iets tegen iemand hebt, is het meestal omdat je jaloers op ze bent. Als je ooit zo groot wordt als zij, ben jij toch nogsteeds jij? Er zullen ook haters op jou afkomen. Besef dat.


    Never apologize for being awesome

    Scuttle schreef:
    Oneens. Ja het zijn ook maar mensen, maar ze hebben er voor gekozen beroemd te worden en wisten dat daar het nodige commentaar bij hoorde. Vaak lokken ze het ook uit, als je in een jurk van vlees rond gaat lopen lijkt het mij nogal logisch dat je commentaar krijgt en trouwens, er zijn genoeg celebrities die niet heel veel commentaar krijgen.


    26 - 02 - '16

    oneens. Sommigen kozen er zelf voor om zo negatief in het nieuws te komen en gaan alle schuld bij de pers leggen. En dan zeuren dat beroemd zijn zo moeiljk is met die papparazzi,achtervolging van fans en bekendheid enzo.
    voorbeelden: Lindsay Lohan, Kirsten Steward.


    -

    eens, sommige mensen hebben veeste snel een mening klaar, als je mensen niet kent moet je niet een etiket op ze plakken en kritiek en haat verspreiden. daar ben jij niet voor aan gewezen. dat zijn mensen die dichterbij die gene staat. vrienden, ouders, borers of zussen. zo iemand. niet een mens dat niet weet wat hij zij zegt en diegene allen kwa naam kent!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Nachtschot schreef:

    Verschilt per celeb.

    Sommige kiezen er echt gewoon voor, Ik bedoel, als ik ga tellen hoe vaak er per week iets staat over L. Lohan, dan is het je eigen schuld.


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Helemaal mee eens, die mensen zijn gewoon mensen die iets speciaals goed kunnen, en daar gebruik van maken. Is dat zo fout?


    "Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."- Albus Dumbledore

    Oneens,
    die mensen verdienen miljoenen door een liedje te zingen of een film te maken, terwijl andere ervoor moeten studeren of keihard voor moeten werken. Het is voor hun veel makkelijker, op de bekendheid na.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ligt eraan. De ene celeb maakt expres een schande om aandacht, de ander krijgt meteen tegen zijn/haar zin een hoop gezeik om iets heel kleins.
    Maar er wordt veel te veel heisa gemaakt rond celebs, echt verschrikkelijk gewoon


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Mee eens!
    Met alles wat ze doen worden ze in de gaten gehouden.


    He like girls how eat carrots!

    Nachtschot schreef:
    Verschilt per celeb.

    Sommige kiezen er echt gewoon voor, Ik bedoel, als ik ga tellen hoe vaak er per week iets staat over L. Lohan, dan is het je eigen schuld.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Wiarda schreef:
    Eens.
    Beroemdheden van tegenwoordig krijgen heel vaak kritiek op keuzes die ze maken. Als een popster bijvoorbeeld een tatoeage laat zetten, is het te verwachten dat 'fans' daar kritiek op gaan leveren als ze het niet mooi vinden. Persoonlijk vind ik dat onzin, want het is zijn/haar eigen keuze om zich te laten tatoeëren en daar hebben de fans niets mee te maken. Ik vind dat je een beroemdheid pas mag bekritiseren als het op zijn/haar beroep aankomt (dus filmtalent als het een acteur/actrice is, zangtalent als het een zanger(es) is, etc.). De rest is jouw zaak niet.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Eens. Alleen omdat ze beroemd zijn betekent niet dat je elke seconde over ze hoort te roddelen. Het zijn maar mensen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eens.
    Die mensen vragen ook niet om beroemd te zijn en al die commentaar op hun te krijgen. Het is gewoon zo. Het is daarom niet de bedoeling dat mensen hen gaan stalken met commentaren. Laat ze gewoon, het zijn gewone mensen, net zoals jij en ik. Ook al spelen ze mee in de meest populaire films. Geniet van de film en laat ze verder met rust.
    Met groeten.


    If it is meant to be, it will be !

    Het klopt, mensen moeten eens naar zichzelf kijken


    Everyone wants happiness, No one wants pain, But you can't have a rainbow, Without a little rain..