• De stelling van deze week luidt:
    Er wordt teveel commentaar geleverd op celebrities, terwijl het ook maar mensen zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    CookieHoran schreef:
    eens,
    ze worden constant in de gaten gehouden en worden op elk klein foutje beoordeel. natuurlijk, ze hebben er zelf voor gekozen, maar soms gaat de pers echt te ver. ze zijn net zoals ons, maar dan beroemd.


    The sun will rise and we will try again.

    Eens.
    Sommige celebs doen zoveel mooie dingen, maar daar wordt niet op gelet. Ze zetten eens een verkeerde stap, en meteen wordt er een stempel gedrukt. Zo vreselijk verkeerd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    MadameParis schreef:
    Eens, om alles wat celebrities doen of zeggen wordt tegenwoordig heisha gemaakt.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Kiriyama schreef:
    Ligt eraan. De ene celeb maakt expres een schande om aandacht, de ander krijgt meteen tegen zijn/haar zin een hoop gezeik om iets heel kleins.
    Maar er wordt veel te veel heisa gemaakt rond celebs, echt verschrikkelijk gewoon


    Tell me about it, stud.

    Dat is niet echt een objectieve stelling (;
    Eens & oneens. Ze krijgen de roem, dus de kritiek moeten ze er ook maar bij nemen. Maar aan de andere kant gaat het soms wel echt te ver.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eens, ik vind het erg onzinnig om heel hun leven te gaan volgen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Eens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eens. Er wordt veel te veel commentaar op beroemdheden geleverd. Het zijn alleen maar mensen, met gevoelens. Het zijn geen robots, die niets voelen. Als je ze bijvoorbeeld haattweets stuurt omdat je hun religie of vriendin niet leuk of aardig vindt, ben ik van mening dat je geen respect voor diegene hebt. Het doet ze pijn, als ze dat soort dingen horen en/of lezen. Misschien is commentaar minder negatief bedoeld dan het voorbeeld van haat wat ik hier geef. Commentaar op hun werk, ja, dat hoort bij beroemd zijn. Maar sommige dingen worden wel erg uitgekauwd en afgekraakt.


    I am Diana

    Eens
    t zijn idd maar mensen


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Oneens.


    Intersectional feminist

    Oneens. Hier denk ik heel simpel over; je kiest er zelf voor beroemd te worden dan moet je ook maar dealen met de kritiek. Tuurlijk, er zullen mensen zijn die vinden dat je als celeb niet bekritiseerd mag worden maar het is een kansloze zaak, er zal altijd kritiek zijn.


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    Eens, het zijn ook maar gewoon mensen zoals jij en ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Helemaal eens, zij doen dingen die wij ook doen, alleen wordt het uitvergroot door alle paparazzi en roddels enzo. wij zouden precies hetzelfde zijn. alleen, ze doen wel extreme dingen doordat ze beroemd zijn, dat is waar.


    Tomorrow is a new chance

    Kiriyama schreef:
    Ligt eraan. De ene celeb maakt expres een schande om aandacht, de ander krijgt meteen tegen zijn/haar zin een hoop gezeik om iets heel kleins.
    Maar er wordt veel te veel heisa gemaakt rond celebs, echt verschrikkelijk gewoon


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Eens
    Wat denk je als iedereen je kent en ze doen het zelfde bij jou. dat zou jij ook niet leuk vinden. En vergissingen zijn menselijk, en niemand is perfect (ookal lijkt dat soms wel)


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan