• De stelling van deze week luidt:
    Er wordt teveel commentaar geleverd op celebrities, terwijl het ook maar mensen zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    mee eens
    er lopen hier op de gewone wereld ook mensen rond die dezelfde dagdagelijkse dingen doen als celebs en daar word dan geen comment opgegeven.
    Ok ze zijn niet beroemd ofzo, maar als er een celebrity een handtas van slangenleer draagt krijgen ze op hun dak van dierenechtenorganisatie's zoals PETA en als ons ma dat doet dan gebeurd er niks. Niet dat ze dat draagt maar ik vind dat celebs ook gewoon dingen mogen dragen en aandoen en doen zonder dat ze in de boekskes komen. Dat is net zo met Relatie's. Hebben ze een lief of 'flirten' ze zogezegd staan ze op de cover van één of ander roddelblaadje.


    dreams come true, nightmares to

    SuperEva schreef:
    mee eens
    er lopen hier op de gewone wereld ook mensen rond die dezelfde dagdagelijkse dingen doen als celebs en daar word dan geen comment opgegeven.
    Ok ze zijn niet beroemd ofzo, maar als er een celebrity een handtas van slangenleer draagt krijgen ze op hun dak van dierenechtenorganisatie's zoals PETA en als ons ma dat doet dan gebeurd er niks. Niet dat ze dat draagt maar ik vind dat celebs ook gewoon dingen mogen dragen en aandoen en doen zonder dat ze in de boekskes komen. Dat is net zo met Relatie's. Hebben ze een lief of 'flirten' ze zogezegd staan ze op de cover van één of ander roddelblaadje.

    eens.
    tegenwoordig wordt echt bij alles wat mensen doen, commentaar opgeleverd. ja natuurlijk, dat is het risico van beroemd zijn, maar iedereen maakt fouten en die mogen ook gemaakt worden. behalve als ze echt foute dingen doen, - zoals stelen, etc - want dan is het definitely je eigen schuld.


    Werkwoord: worden. Stam: word. Tegenwoordige tijd ik word (ik + stam). Hij/zij/het/u wordt (stam+t). Thank you.

    Oneens, als celebrity is dit een consequentie. Je staat dan vaak toch als rolmodel van de samenleving, iets waar ik tegen ben. De spotlight staat niet voor niets nauw verbonden met de celebritiys.

    Oneens


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ben het eens met de stelling! En vaak zijn het een paar die dan de lul zijn. Bijvoorbeeld Harry Styles, als hij met een meisje wordt gespot is het gelijk zijn vriendin, terwijl Niall Horan in de zomer in Marbella in het zwembad het ook gezellig had met een meisje, maar daar werd geen woord over gezegd.
    Bovendien is een normaal gewicht bij bijvoorbeeld Selena Gomez, opeens dik. Vijf kilo lichter, en ze heeft anorexia.
    Het zijn altijd een paar celebs die altijd op hun dak krijgen. En ja, sommigen willen het en lokken het uit, maar wie heeft gezegd dat Selena wilde dat ze als dik werd bestempeld? Of Harry als een player? Ze hebben er zelf ook voor gekozen, maar een mens is mens. Celebs maken fouten, net zoals iedereen. Vooral paparazzi gaat wel eens te ver en dat vind ik niet kunnen. Het is je baan, maar het betekent niet dat je zover mag gaan als je wilt?!

    Mijn conclusie dus, de enige die commentaar op celebs hebben zijn papz, jaloerse mensen en mensen die de aandacht willen. En dat zijn de enige die hun klep moeten houden. Celebs lokken het meeste van tijd helemaal niks uit, ze worden gewoon opgezocht (naar fouten).

    Dus dat is mijn mening haha.


    "If there's a story that you want to read but it hasn't been written yet, then you must write it." - Toni Morrison

    Natuurlijk, het zijn beroemde mensen die krijgen kritiek, dat hoort.. Althans zo is het gewoon jammer genoeg!
    Het is sneu dat mensen alsmaar commentaar op andere leveren.
    Ze zijn beroemd dus moeten ze tegen commentaar kunnen? Nee gewoon niet..
    Het zijn normale mensen met gevoelens.. Je hebt ook genoeg beroemdheden die er niet tegen kunnen, kijk maar naar Britney Spears wiens telefoon gewoon is afgepakt omdat ze niet tegen meningen van andere over haar kan.
    Laat iedereen gewoon..

    Ja, natuurlijk wordt erover je gepraat, je bent beroemd!
    Maar ik vindt wel dat ze persoonlijk met rust moeten worden gelaten, het zijn inderdaad ook maar mensen!

    Wiarda schreef:
    Eens.
    Beroemdheden van tegenwoordig krijgen heel vaak kritiek op keuzes die ze maken. Als een popster bijvoorbeeld een tatoeage laat zetten, is het te verwachten dat 'fans' daar kritiek op gaan leveren als ze het niet mooi vinden. Persoonlijk vind ik dat onzin, want het is zijn/haar eigen keuze om zich te laten tatoeëren en daar hebben de fans niets mee te maken. Ik vind dat je een beroemdheid pas mag bekritiseren als het op zijn/haar beroep aankomt (dus filmtalent als het een acteur/actrice is, zangtalent als het een zanger(es) is, etc.). De rest is jouw zaak niet.


    "Don't try to fit in when, you were born to stand out." - Jedward

    Niet mee eens. Je kiest ervoor om een celebrity te zijn (meestal) en dan weet je ook dat er meer aandacht naar je uitgaat, en dus ook meer op je gelet wordt, waardoor je meer commentaar krijgt . Sommige mensen willen zelfs celebrity worden voor de aandacht . Dusja , behalve als je 'per ongeluk' (ook al weet ik niet hoe je dat voor elkaar krijgt) celebrity wordt, vind ik deze stelling echt bullshit. X


    bzzzt broem.

    HaroldStyles schreef:
    Ben het eens met de stelling! En vaak zijn het een paar die dan de lul zijn. Bijvoorbeeld Harry Styles, als hij met een meisje wordt gespot is het gelijk zijn vriendin, terwijl Niall Horan in de zomer in Marbella in het zwembad het ook gezellig had met een meisje, maar daar werd geen woord over gezegd.
    Bovendien is een normaal gewicht bij bijvoorbeeld Selena Gomez, opeens dik. Vijf kilo lichter, en ze heeft anorexia.
    Het zijn altijd een paar celebs die altijd op hun dak krijgen. En ja, sommigen willen het en lokken het uit, maar wie heeft gezegd dat Selena wilde dat ze als dik werd bestempeld? Of Harry als een player? Ze hebben er zelf ook voor gekozen, maar een mens is mens. Celebs maken fouten, net zoals iedereen. Vooral paparazzi gaat wel eens te ver en dat vind ik niet kunnen. Het is je baan, maar het betekent niet dat je zover mag gaan als je wilt?!

    Mijn conclusie dus, de enige die commentaar op celebs hebben zijn papz, jaloerse mensen en mensen die de aandacht willen. En dat zijn de enige die hun klep moeten houden. Celebs lokken het meeste van tijd helemaal niks uit, ze worden gewoon opgezocht (naar fouten).

    Dus dat is mijn mening haha.


    Selena dik ? Sorry hoor , ik heb niks tegen Selena Gomez en begrijp me dan ook zker niet verkeerd , maar zij is juist zo dun dat je verwacht dat mensen haar eerder ''anorexiapatiëntje'' gaan noemen ... = /


    bzzzt broem.

    MadameParis schreef:
    Eens, om alles wat celebrities doen of zeggen wordt tegenwoordig heisha gemaakt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oneens.

    Neem een voorbeeld aan Adele. Ze heeft een prachtige stem en ze is toevallig ook pas van een jongetje bevallen, maar ze wil alles graag buiten de media houden. En ik vind het triest dat ze beoordeeld wordt op haar uiterlijk, aangezien ze niet de slankste is. Ik vind dat we celebrities gewoon normaal moeten behandelen, behalve de gene die zelf graag in de 'picture' willen staan.