• De stelling van deze week luidt:
    Er wordt teveel commentaar geleverd op celebrities, terwijl het ook maar mensen zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens
    Wat denk je als iedereen je kent en ze doen het zelfde bij jou. dat zou jij ook niet leuk vinden. En vergissingen zijn menselijk, en niemand is perfect (ookal lijkt dat soms wel)


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    mee eens.
    neem bijvoorbeeld Justin Bieber of One Direction (:()
    doodgewond jongens, alleen zijn ze beroemd.
    toch krijgen ze hartstikke veel haat berichtjes op facebook.


    Dit is mijn signature

    het is waar het zijn ook maar mensen en het is hun keuz wat ze willen doen niet van ons


    je kan mij brenken maar niet mijn vrienden

    Mee eens, zo bijvoorbeeld Justin Bieber (geen fan van hem, maar hij doet z'n best),
    jullie herinneren je vast wel toen hij z'n teen brak en het podium verlaatte?
    Mensen begonnen te zeuren dat Andy Biersack het voortzette met drie ribben en bieber dat ook zou moeten gedaan hebben etc,
    en vervolgens kotste hij bij een andere show op het podium, zeiden ze opeens, 'hij had moeten stoppen'.
    En celebs mogen echt niets fout doen. Het zijn ook maar mensen..


    Mirrors only reflect colors, you're the one to reflect yourself

    Eens en Oneens...
    Ja als je beroemd ben dan worden foute dingen sneller opgemerkt...


    Words will be just words... Till you bring them to life -Niall Horan

    Eens,
    Mar ze hebben er wel zelf voor gekozen, terwijl ze wisten dat ieder klein foutje op camera zou worden vastgelegd


    •*• Lululu •*•

    Hmm.. Moeilijk.
    Beide een beetje.
    Eens: Ja, ze worden soms 24 uur per dag in de gaten gehouden, en worden dan vanwege een mini foutje bekritiseert.
    Oneens: Nee, ze hebben er zelf voor gekozen beroemd te zijn. Dan moet je weten dat dit er gewoon bij hoort.

    Moeilijk...


    Tijd voor koffie.

    eens ok soms is het hun eigen schuld maar het zijn ook gewoon mensen hoor.


    @niallfeather op twitter follow.

    Agree! ^^


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    ik vind dat het inderdaad ook maar mensen zijn en dat het niet direct in het nieuws hoeft te komen als Justin Bieber zijn haar blond zou verven en dat dat er helemaal niet uit ziet ofzo. Maar tegelijk zijn beroemdheden vaak ook een voorbeeld voor anderen. Zo zijn er bijvoorbeeld meisjes die Miley Cyrus als hun grote voorbeeld zien en als zij dan opeens aan de drugs zit en allemaal foute dingen gaat doen is dat niet echt een geweldig voorbeeld meer. Dus ik vind dat beroemdheden niet om elke kleine veradering commentaar hoeven te krijgen, maar het is misschien ook wel goed zodat het heel duidelijk is dat als ze iets slechts doen dat dat ook echt niet getolereerd word in deze samenleving.
    (oeh wat klonk dat moeilijk)

    Eens.
    Er word vaak te veel kritiek gegeven op het persoonlijke leven. Daar hebben fans, paparazzi e.d. helemaal niks me te maken. Wat prive is zijn hun eigen keuzes.
    Als je op een awarduitreiking (kayne west - taylor swift incident. vleesjurk lady gaga) of waar dan ook in het open baar iets doet, of niet goed zingt, dan mogen mensen er best kritiek op hebben.
    Maar er is een groot verschil tussen kritiek hebben op iemand of iemand afkraken. Meestal word dat laatste gedaan.Als je kritiek geeft is dat om die persoon te verbeteren, maar tegenwoordig worden mensen echt vreselijk afgekraakt of gehaat. Dat is echt nergens voor nodig!


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    iHeartNouis schreef:
    Eens.
    Er word vaak te veel kritiek gegeven op het persoonlijke leven. Daar hebben fans, paparazzi e.d. helemaal niks me te maken. Wat prive is zijn hun eigen keuzes.
    Als je op een awarduitreiking (kayne west - taylor swift incident. vleesjurk lady gaga) of waar dan ook in het open baar iets doet, of je doet ets wat gewoon echt niet getolereerd kan worden omdat beroemdheden vaak een rolmodel zijn voor andere, dan mogen mensen er best kritiek op hebben.
    Maar er is een groot verschil tussen kritiek hebben op iemand of iemand afkraken. Meestal word dat laatste gedaan.Als je kritiek geeft is dat om die persoon te verbeteren, maar tegenwoordig worden mensen echt vreselijk afgekraakt of gehaat. Dat is echt nergens voor nodig!


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Ehh, nouja. Dat verschilt per celeb. Sommigen lokken het echt uit en dan is 't wel hun eigen schuld, maar sommige celebs hebben het niet verdient om die kritiek op hun dak te krijgen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oneens. Als je celebrity bent, kies je er voor om aandacht te krijgen/trekken. Als ze dan iets doms doen, of een slecht nummer zingen kun je commentaar verwachten.


    You are beautiful, you are love.

    Oneens.. Als je beroemd bent weet je dat dat er bij hoort. Je kan het natuurlijk ook opzoeken door een jurk van vlees aan te hebben..


    ~