• De stelling van deze week luidt:
    Er wordt teveel commentaar geleverd op celebrities, terwijl het ook maar mensen zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens EN oneens
    Sommige celebrities vragen er gewoon om, zoals die patty brard vrouw.
    maar anderen...
    Bijvoorbeeld One Direction.
    Ze krijgen zóveel commentaar van allemaal haters en zo, terwijl ze gewoon leuke muziek willen maken. Toch ?
    One Direction is niet uit op commentaar.
    Net als Justin Bieber, oké, ik geef toe, ik ben allesbehalve fan, maar hij vráágt er toch helemaal niet om ?


    I am yours, and you are mine. And if we die, we die. But first we'll live

    Wiarda schreef:
    Eens.
    Beroemdheden van tegenwoordig krijgen heel vaak kritiek op keuzes die ze maken. Als een popster bijvoorbeeld een tatoeage laat zetten, is het te verwachten dat 'fans' daar kritiek op gaan leveren als ze het niet mooi vinden. Persoonlijk vind ik dat onzin, want het is zijn/haar eigen keuze om zich te laten tatoeëren en daar hebben de fans niets mee te maken. Ik vind dat je een beroemdheid pas mag bekritiseren als het op zijn/haar beroep aankomt (dus filmtalent als het een acteur/actrice is, zangtalent als het een zanger(es) is, etc.). De rest is jouw zaak niet.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dat verschilt veel celebrities lokken het uit omdat ze graag in het nieuws willen om beroemder te worden maar aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje raar dat alles wat ze doen en mensen niet aanstaat super erg is terwijl als een onberoemd iemand het doet het niet zo erg is. Ook vind ik het een beetje raar dar als een celebritie gepest of dood is ofzo dat het dan opeens mega erg is terwijl dit dagelijks gebeurt.


    -

    Oneens
    Als je ervoor kiest de stap van 'burger' naar 'celeb', dan weet je dat je een heleboel kritiek zal krijgen. Dat is normaal.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    inderdaad, en dat vind ik echt gewoon precies.. nutteloos dat ze zoveel kritiek krijgen


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    CookieHoran schreef:
    eens,
    ze worden constant in de gaten gehouden en worden op elk klein foutje beoordeel. natuurlijk, ze hebben er zelf voor gekozen, maar soms gaat de pers echt te ver. ze zijn net zoals ons, maar dan beroemd.


    Let's do this poo

    Eens
    Celebrities zijn mensen en mensen maken fouten. Ik maak om de haverklap fouten maar wordt daar niet de rest van mijn leven door wildvreemden aan herinnerd omdat niemand mij interessant vind. Wanneer ze iets doe dat met hun acteer- of zangtalent of zoiets te maken heeft dan kan ik begrijpen dat je er commentaar op geeft wanneer je het er niet mee eens ben maar daarbuiten hebben ze ook gewoon een leven waarin je ze lekker de ruimte moet geven om fouten te maken.


    Remember to be ridiculous.

    Wiarda schreef:
    Eens.
    Beroemdheden van tegenwoordig krijgen heel vaak kritiek op keuzes die ze maken. Als een popster bijvoorbeeld een tatoeage laat zetten, is het te verwachten dat 'fans' daar kritiek op gaan leveren als ze het niet mooi vinden. Persoonlijk vind ik dat onzin, want het is zijn/haar eigen keuze om zich te laten tatoeëren en daar hebben de fans niets mee te maken. Ik vind dat je een beroemdheid pas mag bekritiseren als het op zijn/haar beroep aankomt (dus filmtalent als het een acteur/actrice is, zangtalent als het een zanger(es) is, etc.). De rest is jouw zaak niet.


    “Things never happen the same way twice.”

    Squib schreef:
    Eens
    Celebrities zijn mensen en mensen maken fouten. Ik maak om de haverklap fouten maar wordt daar niet de rest van mijn leven door wildvreemden aan herinnerd omdat niemand mij interessant vind. Wanneer ze iets doe dat met hun acteer- of zangtalent of zoiets te maken heeft dan kan ik begrijpen dat je er commentaar op geeft wanneer je het er niet mee eens ben maar daarbuiten hebben ze ook gewoon een leven waarin je ze lekker de ruimte moet geven om fouten te maken.


    “Things never happen the same way twice.”

    CookieHoran schreef:
    eens,
    ze worden constant in de gaten gehouden en worden op elk klein foutje beoordeel. natuurlijk, ze hebben er zelf voor gekozen, maar soms gaat de pers echt te ver. ze zijn net zoals ons, maar dan beroemd.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    MadameParis schreef:
    Eens, om alles wat celebrities doen of zeggen wordt tegenwoordig heisha gemaakt.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    het enige wat ik vervelend vind als er een heel artikel wordt geschreven over hoe een beroemdheid verkouden is geworden en van dat soort onzin =_="
    Het zijn inderdaad gewoon mensen. Maar veel beroemdheden lokken het ook wel zelf uit.
    vind het 50/50
    (flower)(H)(K)


    forbidden to remember, terrified to forget

    Ik denk dat mensen altijd wel over iemand praten, en qua celebrities is dat volgens mij grotendeels uit jaloezie.
    Ik snap op zich wel dat die mensen daar heel moe van worden, maar ze krijgen ook vaak positief commentaar en het hoort ook bij hun baan.
    Niet de leukste kant, maar elke baan heeft mindere kanten, toch?
    Wel vind ik het verschrikkelijk dat de paparazzi er 24/7 omheen hangt, op dat gebied denk ik echt: "Laat ze toch een keer met rust!"
    Ik denk sowieso dat als de paparazzi dat minder doet, er ook minder negatief commentaar op celebrities wordt gegeven.


    " You can only go as far as you push "

    Echt hé helemaal mee eens dit moet gewoon ophouden.
    mensen hebben altijd weer kritiek op iedereen behalve zichzelf, nooit zijn ze tevreden altijd maar bemoeien. ik word soms niet goed van dit gezeik. Omygosh kijk haar make up echt lelijk bla bla bla. of OMG Selena Gomez moet dood want ze date met Justin enz. of JB is gay bla bla bla. -.- One Direction dit, Lady Gaga dat, Kim Kardashian zus OMG -.-

    the only thing that I can say for these people is: -.- *facepalm*

    iWriteStuff schreef:
    eens EN oneens
    Sommige celebrities vragen er gewoon om, zoals die patty brard vrouw.
    maar anderen...
    Bijvoorbeeld One Direction.
    Ze krijgen zóveel commentaar van allemaal haters en zo, terwijl ze gewoon leuke muziek willen maken. Toch ?
    One Direction is niet uit op commentaar.
    Net als Justin Bieber, oké, ik geef toe, ik ben allesbehalve fan, maar hij vráágt er toch helemaal niet om ?


    Goed zo!! dat Bieber gedeelte den hé (Y) hahaha nee grapje alles klopte eraan :)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:52 ]