• Ik wil zo graag een Spirithood, maar die kosten 124 euro van de site en dat is me een beetje teveel.


    Weten jullie misschien een winkel waar ze zo iets verkopen?
    Maar dan voor een stuk minder haha. (Alsjeblieft geen internet shops, want ik kan niets bestellen).

    Op Abunai kon je ze kopen, maar daar heb je nu vrij weinig aan. Nee, geen idee.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Barrelrider schreef:
    Op Abunai kon je ze kopen, maar daar heb je nu vrij weinig aan. Nee, geen idee.

    ...Ahhhhhhh, nooo! -dies-

    Bij ons waren er een paar die er op leken in de Claires, maar die waren niet echt geweldig ofzo. :')


    life is awesome

    Ik vind het er aardig belachelijk uitzien, eigenlijk x'D.
    Maar sorry, ik zou het niet weten.


    i put the fun in funeral

    Executie verkoop voor minder dan 5 euro haha ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    n.v.m.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 19:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Selah schreef:
    Executie verkoop voor minder dan 5 euro haha ;3

    Waar dat dan?

    Audacity schreef:
    Ik vind het er aardig belachelijk uitzien, eigenlijk x'D.
    Maar sorry, ik zou het niet weten.

    Don't matter, ik houd van zo'n dingen.

    Die zijn best awesome :3
    &
    Sorry, I've got no idea..

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 19:31 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Die zijn best awesome :3
    &
    Sorry, I've got no idea..

    I know right? Ik vind ze echt stoer. Better buy one before the whole nation decides they're awesome. D:

    Loveless schreef:
    (...)
    Waar dat dan?

    Huh? Waar dat is? Moet je zoeken in de stad ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Loveless schreef:
    (...)
    I know right? Ik vind ze echt stoer. Better buy one before the whole nation decides they're awesome. D:


    Yeah D: We schould.. Ik ga mischien vrijdag naar Groningen, mischien dat ik ze daar zie. Ik heb namelijk de laatste maanden heel handig gespaart, mijn pinpas was kwijt en ik was te lui om een nieuwe aan te vragen XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Selah schreef:
    (...)
    Huh? Waar dat is? Moet je zoeken in de stad ;3

    Mother of a god. Seriously... Ik vraag hier toch gewoon of mensen een winkel weten waar ik die kan vinden voor een goedkoper prijs.
    FFS, als ik wist waar ze waren, en waar ik ze zou vinden in de stad, dan zou ik het niet hier vragen.
    Saves me a lot of time asking first, you know.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Yeah D: We schould.. Ik ga mischien vrijdag naar Groningen, mischien dat ik ze daar zie. Ik heb namelijk de laatste maanden heel handig gespaart, mijn pinpas was kwijt en ik was te lui om een nieuwe aan te vragen XD

    Laat me iets weten als je leuke vindt? Ik heb ook flink gespaard, time to go winter shopping!

    Loveless schreef:
    (...)
    Mother of a god. Seriously... Ik vraag hier toch gewoon of mensen een winkel weten waar ik die kan vinden voor een goedkoper prijs.
    FFS, als ik wist waar ze waren, en waar ik ze zou vinden in de stad, dan zou ik het niet hier vragen.
    Saves me a lot of time asking first, you know.

    Dafuq, doe eens rustig. Ik weet toch niet waar jij woont? Ik noem alleen een winkel waar ze ze hebben, dan moet je zelf maar kijken of jij die winkel hebt in jouw stad.


    Shit happens but pee happens a lot more.