• Inleiding Van Twilight.


    Isabella "Bella" Swan verhuist van het zonnige Phoenix, Arizona naar het regenachtige Forks, Washington om bij haar vader, Charlie, te leven. Ofschoon ze niet blij is met de verhuizing, maakte ze de keuze zelf zodat haar moeder kan reizen met haar nieuwe echtgenoot, Phil Dwyer. Phil is een honkbalspeler en verandert regelmatig van club.
    In de kleine school in Forks trekt Bella vanaf de eerste dag de aandacht en ze raakt vlug bevriend met enkele studenten. Tot haar grote ergernis strijden enkele jongens om haar aandacht. Bella staat immers niet graag in de schijnwerpers.
    Zelf wordt ze geïntrigeerd door Edward Cullen en zijn familie. Edward heeft een adoptiebroer Emmett en een adoptiezus Alice. Pleegkinderen Rosalie en Jasper Hale leven ook bij de familie. Hoewel ze allen verschillen in uiterlijk, zijn er tegelijkertijd enorme gelijkenissen tussen hen. Allen zijn ze buitengewoon mooi en volmaakt. Hun huid is zeer bleek (bijna wit) en rond hun ogen hebben ze allemaal blauwe schaduwen. Als Bella naast Edward moet plaatsnemen tijdens de biologieles, trekt Edward zich letterlijk helemaal terug en kijkt hij haar walgend aan. Enkele dagen later maakt Edward dit goed maar Bella heeft enorm veel vragen. Vooral omdat Edward de boot steeds afhoudt en haar probeert te ontmoedigen vrienden te worden. Volgens hem zou dit voor haar te gevaarlijk zijn. Nadat ze door Edward gered wordt, gaat ze op onderzoek. De oplossing wordt haar uiteindelijk aangereikt door Jacob Black, een vriend van de familie. De indiaanse Jacob vertelt haar een oude legende waarin de familie Cullen bestempeld wordt als vampiers.
    Edward spreekt uiteindelijk de waarheid en geeft toe dat zijn familie uit vampieren bestaat. Zij drinken dierenbloed in plaats van mensenbloed maar het blijft gevaarlijk. Hij onthult ook dat hij Bella in eerste instantie vermeed omdat de geur van haar bloed hem enorm aantrok.
    In het hele boek kunnen Edward en Bella hun gevoelens voor elkaar niet meer onderdrukken en worden ze verliefd. Edwards angst wordt waarheid als Bella in gevaar komt door James, een vijandige vampier. James is een jager die, enkel voor de sport, zijn zinnen op Bella heeft gezet. Met de hulp van zijn familie kan Edward Bella redden voor James haar kan doden. Terug in Forks verlangt Bella er naar ook vampier te worden, maar Edward weigert.


    REGELS:
    - Geen Acties van een Ander overnemen
    - OOC Tussen Haakjes
    - Enkel Vampiers zoals de Cullens & Denali's Mogen In Lapush Komen
    - De Volturi mag overal betreden waar ze willen, als ze iemand zoeken, Diegene heeft onnodig gedood of Daagde de volturi gewoon uit
    - Maximaal 3 tot 4 Rollen
    - NIET Onnodig doden
    - Zolang iemand een rol bespeeld, Hoef je niet te zeuren of jij de rol van hem of Haar mag hebben


    Personages:

    De Cullens
    Esmé Anne Platt Evenson Cullen || HurtedHeart
    Rosalie Lilian Hale || Squib
    Mary Alice Brandon Cullen || Tsubaki
    Isabella Marie Swan Cullen || Overexposed
    Renesmee Carlie Cullen || xTenshi

    Carlisle Cullen || WillNotLearn
    Edward Anthony Masen Cullen ||
    Emmett McCarty Cullen || Amicis
    Jasper Whitlock Hale || WillNotLearn

    De Denali Clan
    Tanya Denali ||
    Kate Denali || HurtedHeart
    Carmen Denali || Overexposed
    Irina Denali ||

    Garrett Denali ||
    Eleazar Denali ||

    De Volturi
    Aro Volturi || VolturiBoss
    Marcus Volturi ||
    Caius Volturi ||

    Sulpicia Volturi ||
    Athenodora Volturi ||

    Wachten
    Alec Volturi || WillNotLearn
    Demetri Volturi ||
    Felix Volturi ||
    Afton Volturi ||
    Santiago Volturi ||

    Jane Volturi || VolturiBoss
    Chelsea Volturi || Rememberyoux
    Renata Volturi ||
    Heidi Volturi ||
    Corin Volturi ||

    De Quileute
    Jacob Black || Realist
    Leah Clearwater || MadeByHades
    Embry Call || [Realist
    Seth Clearwater || Amicis
    Quil Ateara V || Shooter
    Sam Uley ||
    Jared Cameron ||
    Paul Lahote ||
    Brady Fuller ||
    Collin littlesa ||

    Quileute Mensen
    Billy Black ||
    Sue Uley Clearwater ||
    Emily Young ||
    Rachel Black ||
    Rebecca Black ||
    Kim Connweller ||
    Claire Young || Leave

    Als Je een verzonnen bijpersonage wil Moet je dit Invullen
    Naam En Voornaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:
    Karakter:
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Extra Dingen:



    VRAGEN KUN JE ALTIJD STELLEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK

    OM MEE TE DOEN

    Ikzelf heb twilight niet geschreven Maar dat Heeft Stephenie Meyer gedaan We doen Het ongeveer rond de tijd van het Gevecht In Breaking dawn Part 2 en Daarna erna.

    Deze RPG is van xTenshi

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:50 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || Haha, gezellig. ||


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ Inderdaad (: Ik reageer zo op Hannah, moest ik nog met Emmett, Anaïs of Valdon ergens op reageren?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    || Not so far I know, though het leuk zou zijn als Ameïsa en Valdon wat romantiek konden gaan delen. ^^ ||


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    || Excuses, had nooit doorgekregen dat er al een tweede topic was. Kleine samenvatting plz? ||

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 20:08 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Seth Clearwater.

    Ze glimlacht en knikt, maar daarvoor dacht ik toch echt even een spoor van verbazing in haar ogen te zien. Iets wat ik op zich wel kan begrijpen, aangezien ik er ouder uit kan zien, maar dat kan ook komen doordat het donker is. "Ja is goed." Stemt ze ermee in, waarna ze vervolgens op het bankje gaat zitten. Ik knik ook even en ga naast haar zitten. Ze slaat haar benen over elkaar heen en de manier waarop ze naar me kijkt en hoe ze naar me kijkt, laat een kleine en speelse glimlach op mijn gezicht verschijnen. "Dus, waarom zijn jullie eigenlijk verhuist? Ik neem aan dat je hier niet alleen naartoe bent gekomen" Ik grinnik even bij het idee.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leave schreef:
    || Not so far I know, though het leuk zou zijn als Ameïsa en Valdon wat romantiek konden gaan delen. ^^ ||


    [Ik kan zou wel een post schrijven (: , maar weet wel dat ik niet al te lang meer online blijf , ik ben echt moe en ga morgen naar Fright Night >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    || Het heeft geen haast. =] ||


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valdon 'Val' Demetri Luyn.

    Ik bijt zachtjes op mijn lip en mijn vingers krullen naar binnen, waardoor er een stevige vuist verschijnt. Ik had nooit verwacht dat tranen zoveel pijn zouden kunnen doen. Ik had nooit verwacht dat ik het zou willen uitschreeuwen van de pijn, omdat ik iemand anders gebroken zie. Ik heb zoveel dingen gezien, maar om eerlijk te zijn heb ik er nooit over nagedacht hoe het zou zijn om het zelf te ervaren. Om door het vuur te willen gaan voor iemand. Om diegene met je leven te beschermen. Ik hou van mijn zusje Anaïs en ik zou alles voor haar willen doen en onze band is zo sterk dat niemand het zou kunnen breken. Tenminste, dat dacht ik voordat ik was ingeprent op een meisje. Ameÿsa, mijn zielsverwant. Iemand die ik met mijn leven ga beschermen en voor wie ik, ondanks hoe moeilijk het zal zijn, dingen op zal gaan geven en dingen toelaten. Ik zal veranderen net zoals de andere wolven veranderd zijn nadat ze hun zielsverwant hadden gevonden.
    Tussen de laatste paar bomen die ik moet passeren om bij Ameÿsa te komen, zie ik haar zitten. Haar handen verbergen haar mysterieuze ogen die tegelijkertijd zoveel, maar zo weinig vertellen. Haar, voor mij, perfecte gezicht die ik het liefst tussen mijn handen wil houden en tegen haar wil zeggen dat alles goed zal komen.
    Ik laat de laatste tak los achter mijn rug en kijk haar even enkele seconden aan. Ik wil dat ze weet dat ik er ben en dat ik er altijd zal zijn. Vervolgens zet ik een paar stappen naar haar toe en laat ik me langzaam naast haar op de omgevallen boomstam zitten. Het enige wat ik doe is haar aankijken. Haar haren die vredig langs haar schouders liggen, maar ritmisch mee bewegen met haar schouders die zachtjes bewegen. Ik bestudeer haar gezicht nauwkeurig en neem alle details in me op. Wanneer ik op de een of andere manier voel dat ze iemand nodig heeft, breng ik een van mijn armen naar haar toe en laat ik mijn hand op haar schouder rusten. Mijn andere arm volgt en trekt haar zachtjes naar me toe. Zachtjes, zodat ze zichzelf uit mijn greep zou kunnen ontsnappen als ze dat zou willen. Deze eerste aanraking brengt een tinteling en een warm gevoel met zich mee. Iets wat ik nog nooit eerder heb gevoeld. Een beschermend gevoel. Het voelt alsof ik mijn leven aan haar over geef. Dat zíj mijn leven is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hannah

    Seth vraagt waarom we verhuist zijn en ik glimlach. 'Ik dans op hoog niveau in portangeles en hier waren nog huizen te koop' leg ik uit.

    Seth Clearwater.

    "Ik dans op hoog niveau in PortAngels en hier waren nog huizen te koop" Ik knik even begrijpend. "Op hoog niveau dus. En welke dansstijl dans je op hoog niveau?" Vraag ik haar, terwijl ik even aan mijn muts friemel. "Met wie ben je hier eigenlijk heen gekomen?" Vraag ik me dan hardop af, terwijl ik haar aankijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jasper
    'Ik denk dat je de weg terug naar het huis zelf wel kan vinden' zei ik tegen Kate waarna ikzelf naar het huis toe liep, gewoon lopend aangezien ik geen reden had om er snel te komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hannah

    "Op hoog niveau dus. En welke dansstijl dans je op hoog niveau?" Ik glimlach verlegen. 'Ik dans ballet en steetdance.' Leg ik uit. "Met wie ben je hier eigenlijk heen gekomen?" Vraag hij dan. 'Met mijn ouders, ik ben hun enige kind dus we zijn met zijn drietjes.' Glimlach ik. 'En jij? Heb je naast Leah nog broers of zussen?'

    Ameÿsa Dumark
    Het voelt vreemd om door iemand anders dan Simon te worden getroost. De armen van de jongen voelen op een vreemde manier sterker, veiliger. Mijn donkerbruine lokken verhinderen dat ik de jongen aan kan kijken en dat is misschien maar beter ook. Ik voel me slecht, terwijl ik niet vind dat ik zo van streek zou moeten zijn. Mijn vingers vinden grip tegen zijn warme borst, en dat bevestigd voor mijn gedachten ook meteen dat ik niet van plan ben los te laten.
    Mijn schouders blijven nog een tijdje schokken, terwijl ik naar zijn hartslag luister om mijn ademhaling tot bedaren te brengen.
    De jongen ruikt naar het bos. Naar de aarde en plakkende varens, maar ook naar muskus en iets kruidigs. Het ruikt.. vertrouwd, en ik doe mijn best de geur diep in mijn gedachten te printen. Het is een kalmerende geur, moet ik bekennen. Het is zo vreemd om te weten dat ik iemands inprent ben, dat hele idee is aan me voorbij gegaan omdat ik dacht dat ik alles al had. Ik had Simon, het kamp en mijn natuur.
    ‘Het spijt me.’ Prevel ik zachtjes, terwijl ik iets ga verzitten om de jongen aan te kunnen kijken. Zijn ogen staan zo zacht, dat zijn irissen gestold lijken.
    Als tekenaar kijk ik altijd op een andere manier naar mensen, volgens Simon. Zijn strakke gelaat herken ik uit de wolfvorm die het kamp binnendrong.
    Mijn lippen krullen om tot een waterige glimlach waarmee ik mijn bovenlip iets optrek en zo een rij beugelrechte tanden laat zien. Ik glimlach maar zelden, hoewel Simon me er altijd van verzekerde dat ik op die manier op mijn mooist was.
    ‘Ik ben Ameÿsa Dumark, Isa.’ Prevel ik met een ongemakkelijke glimlach, terwijl ik mijn hand langzaam naar hem uitsteek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valdon 'Val' Demetri Luyn.

    Waar haar vinger mijn borst raken, lijkt het alsof er rode brandwonden ontstaan. Zo heet dat het voelt. Niet alleen bij mijn borst. Het warme gevoel verspreid zich door mijn hele lichaam. Nu ze zo tegen me aan kruipt, weet ik dat ze iemand nodig heeft en wrijf ik met mijn ene hand over haar arm heen, terwijl ik mijn andere arm wat steviger om haar heen sla. Ik laat haar niet zomaar gaan en dat zal ik ook nooit gaan doen.
    Haar schouders schokken nog een tijdje na en wanneer ze wat rustiger word, leg ik mijn kin tegen haar kruin aan. Voor even sluit ik mijn ogen en geniet ik van het moment samen, ook al is het niet een van de beste momenten. Er zullen vast momenten komen waar we het gezellig met elkaar kunnen hebben en waar ik van haar kan genieten. Ik zal altijd van haar genieten, op welke momenten dan ook. Van haar vertrouwde en eigen geur, haar mysterieuze ogen, haar bronzen haren die vaak over haar schouders heen hangen, gewoon van alles.
    "Het spijt me" Prevelt ze zachtjes, terwijl ze iets gaat verzitten. Een warme, maar kleine glimlach siert mijn lippen. Ze hoeft zich niet te verontschuldigen. Eigenlijk ben ik diegene die me moet verontschuldigen. Aangezien ze de vertrouwen van haar vriend kwijt is. Ik weet zeker dat het terug gaat en kan komen. Ik hoop het in ieder geval.
    Een waterige glimlach komt op haar rode lippen te staan. Een glimlach die recht uit haar hart komt. Een glimlach die samen met haar ogen haar emoties toont.
    "Ik ben Ameÿsa Dumark, Isa" Prevelt ze met een ongemakkelijke glimlach, terwijl ze haar hand langzaam naar me uitsteekt. "Valdon Demetri Luyn. Zeg maar gewoon Valdon of Val, net wat je makkelijker vind" Ik merk dat er pret lichtjes in mijn donker bruine kijkers verschijnen, wanneer er een geruststellende glimlach op mijn gezicht komt te staan. Door de glimlach ontstaan er twee kuiltjes in mijn wangen, iets waar Anaïs altijd op let, omdat ze het zo schattig vind.

    Seth Clearwater.

    Ze glimlacht verlegen. "Ik dans ballet en streetdance" Hannah zou vast al die trucs kunnen. Split, spagaat, ratslag. En dan kom ik. Ik kom nog niet eens in een halve split te staan. Nee, ik kan niet zeggen dat ik lenig ben. "Met mijn ouders, ik ben hun enige kind dus we zijn met zijn drietjes." Glimlacht ze. "En jij? Heb je naast Leah nog broers of zussen?" Ik schud mijn hoofd lichtjes. "Of.. Het zijn geen broers, maar ze voelen wel als broers aan, snap je?" Ik grinnik even. Ja, het voelt alsof we een grote familie zijn. We hebben lol met elkaar, hebben van zulke kansloze discussies en kunnen elkaar ook weleens niet uit staan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ameÿsa Dumark
    ‘Valdon.’ Herhaal ik met een lichte, bevestigende glimlach. Ik kan het niet laten om mijn vingertoppen heel zachtjes tegen de kuiltjes in zijn wangen te leggen.
    Het stond hem schattig, op een manier die gewoonweg niet te kleineren viel. Niet dat ik dat zou willen. Ik bijt peinzend op mijn onderlip terwijl ik mijn hoofd iets kantel. ‘Ik moet misschien terug, en ik weet niet of ik terugkom.’ Beken ik hem schoorvoetend, terwijl mijn vingers uit gewoonte met zijn handen beginnen te spelen. Er verschijnt een frons boven mijn ogen terwijl ik deze afwezig op mijn handen richt. ‘De roedel waar ik mee reis zou het nooit goedkeuren. Jullie hebben ons immers aangevallen, en..’ In mijn gedachten verschijnt het kleine jongetje opnieuw. Zijn levenloze lichaam en zijn lege irissen.
    Ik voel mezelf slikken om het beeld te laten verdwijnen, maar kan niet voorkomen dat er kippenvel op mijn huid komt te staan.
    Ze zijn mijn familie en ik kan niet anders dan met hen meegaan. Ik zou niet weten wat ik in mijn eentje moet beginnen. Mijn ogen glijden gepikeerd over de boomtoppen. Het is niet eerlijk dat ik tot een keuze word gedwongen.
    Als een nukkig kind begin ik mijn lokken rond mijn vingers te draaien, mijn lippen getuit op zoek naar een antwoord. Een middenweg.
    Ik denk aan Simons bezorgde gezicht en aan Gabriëls autoriteit. Simon zou me hier nooit achterlaten, hij zou eerder bij de roedel weggaan.
    Ik voel me misselijk bij dat idee. Ik dacht dat zijn liefde altijd genoeg was.. Er rolt een zucht over mijn lippen wanneer ik mijn benen optrek en mijn hoofd schud.


    Feel the fire, but do not succumb to it.