• Inleiding Van Twilight.


    Isabella "Bella" Swan verhuist van het zonnige Phoenix, Arizona naar het regenachtige Forks, Washington om bij haar vader, Charlie, te leven. Ofschoon ze niet blij is met de verhuizing, maakte ze de keuze zelf zodat haar moeder kan reizen met haar nieuwe echtgenoot, Phil Dwyer. Phil is een honkbalspeler en verandert regelmatig van club.
    In de kleine school in Forks trekt Bella vanaf de eerste dag de aandacht en ze raakt vlug bevriend met enkele studenten. Tot haar grote ergernis strijden enkele jongens om haar aandacht. Bella staat immers niet graag in de schijnwerpers.
    Zelf wordt ze geïntrigeerd door Edward Cullen en zijn familie. Edward heeft een adoptiebroer Emmett en een adoptiezus Alice. Pleegkinderen Rosalie en Jasper Hale leven ook bij de familie. Hoewel ze allen verschillen in uiterlijk, zijn er tegelijkertijd enorme gelijkenissen tussen hen. Allen zijn ze buitengewoon mooi en volmaakt. Hun huid is zeer bleek (bijna wit) en rond hun ogen hebben ze allemaal blauwe schaduwen. Als Bella naast Edward moet plaatsnemen tijdens de biologieles, trekt Edward zich letterlijk helemaal terug en kijkt hij haar walgend aan. Enkele dagen later maakt Edward dit goed maar Bella heeft enorm veel vragen. Vooral omdat Edward de boot steeds afhoudt en haar probeert te ontmoedigen vrienden te worden. Volgens hem zou dit voor haar te gevaarlijk zijn. Nadat ze door Edward gered wordt, gaat ze op onderzoek. De oplossing wordt haar uiteindelijk aangereikt door Jacob Black, een vriend van de familie. De indiaanse Jacob vertelt haar een oude legende waarin de familie Cullen bestempeld wordt als vampiers.
    Edward spreekt uiteindelijk de waarheid en geeft toe dat zijn familie uit vampieren bestaat. Zij drinken dierenbloed in plaats van mensenbloed maar het blijft gevaarlijk. Hij onthult ook dat hij Bella in eerste instantie vermeed omdat de geur van haar bloed hem enorm aantrok.
    In het hele boek kunnen Edward en Bella hun gevoelens voor elkaar niet meer onderdrukken en worden ze verliefd. Edwards angst wordt waarheid als Bella in gevaar komt door James, een vijandige vampier. James is een jager die, enkel voor de sport, zijn zinnen op Bella heeft gezet. Met de hulp van zijn familie kan Edward Bella redden voor James haar kan doden. Terug in Forks verlangt Bella er naar ook vampier te worden, maar Edward weigert.


    REGELS:
    - Geen Acties van een Ander overnemen
    - OOC Tussen Haakjes
    - Enkel Vampiers zoals de Cullens & Denali's Mogen In Lapush Komen
    - De Volturi mag overal betreden waar ze willen, als ze iemand zoeken, Diegene heeft onnodig gedood of Daagde de volturi gewoon uit
    - Maximaal 3 tot 4 Rollen
    - NIET Onnodig doden
    - Zolang iemand een rol bespeeld, Hoef je niet te zeuren of jij de rol van hem of Haar mag hebben


    Personages:

    De Cullens
    Esmé Anne Platt Evenson Cullen || HurtedHeart
    Rosalie Lilian Hale || Squib
    Mary Alice Brandon Cullen || Tsubaki
    Isabella Marie Swan Cullen || Overexposed
    Renesmee Carlie Cullen || xTenshi

    Carlisle Cullen || WillNotLearn
    Edward Anthony Masen Cullen ||
    Emmett McCarty Cullen || Amicis
    Jasper Whitlock Hale || WillNotLearn

    De Denali Clan
    Tanya Denali ||
    Kate Denali || HurtedHeart
    Carmen Denali || Overexposed
    Irina Denali ||

    Garrett Denali ||
    Eleazar Denali ||

    De Volturi
    Aro Volturi || VolturiBoss
    Marcus Volturi ||
    Caius Volturi ||

    Sulpicia Volturi ||
    Athenodora Volturi ||

    Wachten
    Alec Volturi || WillNotLearn
    Demetri Volturi ||
    Felix Volturi ||
    Afton Volturi ||
    Santiago Volturi ||

    Jane Volturi || VolturiBoss
    Chelsea Volturi || Rememberyoux
    Renata Volturi ||
    Heidi Volturi ||
    Corin Volturi ||

    De Quileute
    Jacob Black || Realist
    Leah Clearwater || MadeByHades
    Embry Call || [Realist
    Seth Clearwater || Amicis
    Quil Ateara V || Shooter
    Sam Uley ||
    Jared Cameron ||
    Paul Lahote ||
    Brady Fuller ||
    Collin littlesa ||

    Quileute Mensen
    Billy Black ||
    Sue Uley Clearwater ||
    Emily Young ||
    Rachel Black ||
    Rebecca Black ||
    Kim Connweller ||
    Claire Young || Leave

    Als Je een verzonnen bijpersonage wil Moet je dit Invullen
    Naam En Voornaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:
    Karakter:
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Extra Dingen:



    VRAGEN KUN JE ALTIJD STELLEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK

    OM MEE TE DOEN

    Ikzelf heb twilight niet geschreven Maar dat Heeft Stephenie Meyer gedaan We doen Het ongeveer rond de tijd van het Gevecht In Breaking dawn Part 2 en Daarna erna.

    Deze RPG is van xTenshi

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:50 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Leah Clearwater

    Ik voelde een schok, en mijn ogen werden groot. Nadat ik twee seconden nodig had om bij te komen, sprong ik op. Mijn ogen stonden doods. Mijn houding was gevaarlijk. Mijn klauwen zetten zich in de grond. Mijn oren stonden rechtovereind, net als mijn nekharen. En er kwam nog een angstaanjagende grom uit mijn bek. Nee, ik mocht niet met vrienden van de Cullens vechten maar blondie was niet uit te staan. Waarom was zij ook niet vermoord? Ik rende het bos in, transformeerde terug, kleedde me snel en en rende terug. 'Luister is, blondie. Ik vecht voor mijn stam. En het boeit me geen reet wat jij vind. Jij beschermd jou bl...vámpierclan, ik mijn stam en iedereen zijn eigen ding. Dus je hebt niks te zeiken over je familie. Blijf niet hangen in het verleden, maar leef in het heden' Dat laatste had mezelf alleen maar last bezorgt, dat had ik nou niet moeten zeggen. Even vertrok mijn gezicht pijnlijk, maar daarna hield ik hem weer kil.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kate Denali
    Ik kijk haar aan. Mij maakte ze niet bang. Geen nekhaartjes ging overeind staan. Mij maakte je nou eenmaal niet zo snel bang. Eerlijk gezegt was ik niet bang te krijgen. Ik kijk Leah aan als ze uit de bosjes komt in de mensenvorm. 'Ik weet dat ik niet moet leven in het verleden, maar dan moet jij dan ook niet doen. Wat mijn clan ook gedaan heeft. Onze clans zijn bondgenoten. We vechten met elkaar en niet tegen elkaar.' Zeg ik rustig. Mijn hoofd opgeheven en ik kijk neer op haar aangezien ik groter was dan haar. 'Leah Vergeten en vergeven?' Vraag ik haar dan met een wat milder gezicht. Een kleine eerlijke glimlach siert mijn lippen het was zeker niet fake maar geruststellend en vertrouwelijk.
    [Wat is er eigenlijk met Leah gebeurt dat ze zo boos is op Kate?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Niks, ze houd niet van vampiers. Ze is een wolf, maar door vampiers is ze veranderd in een wolf en kreeg d'r vader een hart aanval waardoor ie is overleden.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leah Clearwater

    'Vergeven? Wat jij wil. Vergeten? Nooit' kefte ik. Ik keek half omhoog. Ik was eenmaal niet bepaald heel groot, maar voor nu was ik redelijk. 'En trouwens, ik blijf niet hangen in het verleden' snauwde ik d'r toe. In mijn ogen was zoals altijd nog een sprankeltje pijn te zien. Mijn gezicht vertrok, dit keer van de stank. Na onderhand een jaar kon ik nog niet tegen die lucht. Het was gewoon simpelweg goor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kate Denali
    Ze loog deels want ik zag pijn in haar ogen. Niet veel maar wel wat er was zeker wel iets gebeurt waardoor ze mij en de andere vampieren haatte. Ik keek haar aan. Ik was vrij goed in mensen lezen. Ze was een sterke meid, maar had en schouder nodig om soms op te steunen. Ze hield zich wel groot, maar ze hoorde eigenlijk ook is een Keer getroost te worden. Ik was deze stank min of meer gewend. Sinds ik hier was ten minste. Het hinderde me niet echt. 'Goed dan.' Zeg ik rustig. 'Ik zal niet op jullie land jagen al is dit niet jullie land. Noch die van de Cullens. We zitten namelijk al over de grenzen.' Zeg ik grinnikend. Ik was meestal wel speels. Ik miste Garret, maar hij moest samen met Tanya en Eleazar ergens heen. Nu miste ik hem alleen maar meer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Leah Clearwater

    Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en stampte daarna weg. Wie dacht ze wel niet dat ze was? Rotbloedzuigers. Ik trapte toen ik in het bos was, kwaad tegen een boom aan en negeerde de splinters die zich afgaven. Waarom kon deze wereld niet normaal zijn?! Geen wezens, alleen mensen. Geen wolven, geen vampiers, geen kinderen van de maan, gewoon niks! Op de klif aangekomen, sprong ik er vanaf. En net kwam er een auto voorbij. Jammer dan. Woest zwom ik tegen de golven in, wetend dat ik sterker ben dan de golven. Uiteindelijk liet ik me meesleuren naar het strand, en liet me daar nat op een boomstam zakken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jasper
    Ik was vanplan geweest haar te kalmeren, toen ze net wegstampte. Gewoon zodat ze rusig zou worden maar ze was al te ver weg en ik kijk om me heen naar de weerwolfen en vervolgens naar het meisje waar ik net mee stond te praten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Valdon 'Val' Demetri Luyn.

    Het gedoe tussen de vrouwtjes wolf en de vrouwen vampier, die ik hiervoor heb aangevallen, volg ik niet helemaal meer. Het gaat over een of andere ruzie waar ik helemaal niets vanaf weet. Maar dat is vrij logisch, aangezien ik ze niet ken en hier net een paar dagen ben. Ik wendt mijn blik van de ruzie af en kijk weer naar mijn inprent. Ik zou zo graag haar naam willen weten. Met haar kunnen praten. Haar leren kennen. Er zal ooit wel een moment komen waarop ik met haar kan praten. Tenminste, dat hoop ik. Wanneer ik een grote wolf naast haar zie komen staan, gaat er toch een steek van.. jaloezie? Ik weet niet wat voor gevoel er door me heen gaat. Ik weet niet waarom het door me heen gaat. De ogen van de wolf staan niet erg blij. Zeker niet. Zijn ogen spuwen vuur en ik wel een vermoede waarom. Zijn roedel zal nog niet vergeten zijn dat wij diegene waren die zijn kamp hebben aangevallen en zelfs een paar onschuldige jongens hebben gedood. Ik weet niet hoeveel, ik weet niet wie. Het enige wat ik weet is dat hun dierbaren om ze rouwen en het ons niet zo snel gaan vergeven. Ik sla mijn grote bruine wolven ogen neer, wanneer ze weg word geduwd door de wolf. 'Isa, kijk uit!' Ik kijk bijna direct weer op en zie hoe ze blijft haken, waardoor er een snee is ontstaan. Haar witte blouse kleurt langzaam rood. Ik zet mijn kaken op elkaar om mezelf in te houden om mezelf nu niet achter een boom te transformeren, een broek aan te trekken, en haar te gaan helpen. Ik weet eigenlijk niet waarom ik het niet zou doen. Ik heb zo'n vermoede dat het komt omdat de wolf er bij staat. Ik haal mijn kaken weer van elkaar af en zoek met mijn ogen naar de dichtstbijzijnde boom. Wanneer ik mijn poot verzet, voel ik de blik van Anaïs op mijn huid branden.

    Anaïs 'Anna' Valencia Luyn.

    Ik haal mijn hand door Valdon zijn zachte vacht heen en volg zijn blik naar het meisje. Ik heb Mason en pap vanochtend horen praten over Valdon, maar de enige woorden die ik verstond waren; Valdon en inprent. Dat zegt voor mij al genoeg. Het is niet alleen dat ik hem minder vaak zal gaan zien. Ook zal ik niet meer de enige zijn om wie hij zo veel zal geven. Ik weet dat hij voor altijd mijn tweelingbroer zal blijven, maar ik weet ook dat het anders gaat worden. Ik vraag me af of het meisje zijn inprent zal zijn. Wanneer er een grote wolf naast het meisje komt staan, slaat Valdon zijn ogen neer. Al snel kijkt hij weer op en precies op dat moment blijft het meisje haken en zie ik dat haar witte blouse langzaam rood kleurt. Op de een of andere manier voel ik gewoon dat Valdon enorm zit te twijfelen. Wanneer hij een poot verzet, laat ik mijn hand even door zijn haren gaan, terwijl ik hem aankijk. "Wat ga je doen?" Vraag ik op een vrij normale toon, aangezien fluisteren in een gemeenschap zoals dit, geen zin heeft. Hij draait zijn kop naar me toe en kijkt me met zijn grote bruine wolven ogen aan. Ik schud mijn hoofd afkeurend en zachtjes naar hem en wenk dan even ongezien naar de wolf die naast haar staat. "Het is niet nodig" Dit zeg ik op de een of andere manier wel op een zachte fluistertoon, waardoor ik mezelf niet eens kan horen. Ik haal mijn hand uit zijn vacht en wrijf mijn handen tegen elkaar om ze zo wat warmer te maken. Ik kijk van het meisje en de wolf naar Jasper. De jongen waarmee ik net nog een gesprek voerde. Wanneer onze ogen elkaar kruisen, richt ik mijn blik al snel weer op Valdon.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 16:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jasper
    Aangezien het me beter leek geen gevecht te hebben met weerwolfen die hier pas waren en ik Carlisle zijn goede reputatie niet omzeep wilde helpen deed ik een poging tot het kalmeren van de weerwolfen. Die vervolgens overspoelt werden met een vlaag van kamte, alhoewel niet alleen de weerwolfen ook het meisje al zou dat niet helpen aangezien die al rustig was.. Enigsins in iedergeval

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:01 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Seth Clearwater.

    Eigenlijk was het misschien beter geweest om mijn hand niet uit te steken. Dan hoefde ik tenminste geen smoes te verzinnen over mijn warme handen. Misschien is dat wel helemaal niet nodig. Als ze er niets over zegt, tenminste. "Hannah, Hanaah Skyse." Glimlacht ze en vervolgens schud ze mijn hand. Ik zie nu dat ook zij geen handschoenen aan heeft. "Ik had ook niet verwacht iemand hier te zien." Glimlacht ze iet wat verlegen. "Een verrassing voor ons beiden dus. En ik kan nou niet zeggen dat ik deze verrassing niet leuk vind" Ik grinnik zachtjes en lichtje pret lichtjes verschijnen in mijn ogen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ameÿsa Dumark
    Simon heeft drie seconden nodig om een boom te vinden, zich te transformeren en een broek op te hijsen voor hij bezorgd mijn arm vastpakt. ‘Hij is niet diep.’ Constateert hij na enkele seconden, terwijl hij een mouw van mijn andere arm scheurt en deze er zorgvuldig omheen wikkelt. Hij klemt zijn kaken op elkaar wanneer zijn ogen naar de andere wolf gaan. ‘Wat? Wat is er?’ Vraag ik hem fronsend wanneer Simon opnieuw wil vertrekken. Ik weet dat commotie niets is voor de bruinharige jongen, toch is er iets anders aan hem dat aan hem lijkt te knagen. ‘Isa, wil je het daar echt nú over hebben? Raziël gaat me vermoorden als ik jou niet veilig thuis breng. Ik wil dat je hen nooit meer opzoekt. Hem in het speciaal.’ Hij wijst achteloos naar de roodgloeiende wolf. Nee, dat is niet de juiste kleur.. Hij heeft de kleur van de herfst. Van mijn favoriete seizoen. Simon pakt mijn pols vast en wanneer ik zijn greep voel, besef ik dat het al geen zin heeft om tegen hem in te gaan. Ik werp een blik over mijn schouder om iets van de hele situatie op te vangen - maar stuit op niets. ‘Simon, laat me los.’ Hij versterkt zijn greep een moment, waardoor er een vervormde piep over mijn lippen rolt. ‘Simon? Je doet me pijn.’ Probeer ik zacht. Zijn greep veslapt onmiddellijk. ‘Ameÿsa.. Ik wil je enkel beschermen. Vertrouw me, oké? Die wolf.. Zijn roedel en híj.. Het zal enkel voor problemen zorgen.’ Simon staat eindelijk stil en buigt voorover zodat we op ooghoogte komen te staan. ‘Beloof me dat je nooit meer naar hem op zoek zult gaan. Beloof het me, Ameÿsa.’ Vraagt hij dwingend. Zijn vingertoppen boren bijna door mijn schouders, heb ik zo het idee.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:07 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hannah

    "Een verrassing voor ons beiden dus. En ik kan nou niet zeggen dat ik deze verrassing niet leuk vind" Ik voel mijn wangen een beetje rood kleuren en kijk naar de besneeuwde grond voor ik ehm weer aan kijk. 'Dus.. Woon jij ook in het reservaat? Vraag ik zacht en kijk omhoog naar zijn gezicht. Hij was leuk en een stuk langer dan ik was.

    Leah Clearwater

    Mijn gezicht stond nors, mijn ogen woedend en mijn houding een soort mix van dat. Voor de tweede keer viel ik op de boomstam in slaap. Ik had zin om Seth te pesten. Of tenminste hem straf te laten krijgen. Sue was weer is kwaad, ik ook, Seth was ergens in niemandsland, de rest van de roedel zat of in de hemel met hun inprent of zat blij rond te rennen, en de andere jongens waarschijnlijk ook. Om Paul te pesten zou me ook wel goed doen. Maar voor nu lag ik in de sneeuw te slapen op een boomstam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Seth Clearwater.

    Haar wangen kleuren langzaam rood, waardoor ik een lichte glimlach op mijn gezicht laat ontstaan. "Dus.. Woon jij ook in het reservaat?" Vraagt ze zijn en kijk op naar mijn gezicht. "Ook? Woon jij dan ook in het reservaat? Oh, en ja. Ik woon in het reservaat" Ik schenk haar een warme glimlach en kan, om eerlijk te zijn, mijn ogen niet meer van haar af houden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hannah

    "Ook? Woon jij dan ook in het reservaat? Oh, en ja. Ik woon in het reservaat" Ik knik langzaam en trek mijn muts iets verder over mijn oren heen. 'Ja ik woon er sinds kort.' Antwoord ik en kijk naar hem. Waarom deed ik dit? Een gesprek voeren met een jongen die ik amper ken maar toch zo vertrouwt voelt. Ik schraap een beetje ongemakkelijk mijn keel. Ik wilde eigenlijk wel ergens naar binnen waar het op zijn minst wel lekker warm was.