• Hey iedereen!

    Ik had laatst een idee gekregen voor een tekening die ik goed wil gaan uitwerken (inkleuren enzo), maar daarvoor wou ik een persoon van achter tekenen.
    Ik heb daarvoor zo'n poppetje gekocht die je in allerlei houdingen kan zetten, maar is daar niet perfect voor.
    Dus of jullie misschien nog tips hebben voor hoe ik de basis van mn tekening kan verbeteren.


    Het moet een man voorstellen die zijn arm om het meisje voor hem slaat om haar achteruit te trekken.


    Stenenlikker

    Ik denk dat je de basis al aardig hebt. Tekenen is vooral durven. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Ja, idd ;)
    Ik denk dat je gwn verder moet tekenen om te kijken wat er uit komt ;p


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Groter hoofd of eeh meer van de voorste deel en zijn kont is totaal niet aantrekkelijk ;3
    Oh en de knie van het linker been mag wel wat meer vorm krijgen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:05 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    De twee rechter voeten lijken 'plat', dubbelgevouwe papier haast.
    En zijn gezicht is vrij plat. Ik denk dat de linkerlijn daarvan iets meer naar links moet, verder van de kaaklijn weg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, bedankt voor de tips

    @Endure
    Bij die 2 voeten zie je ze van achter, en ik heb zelf eigenlijk niet echt een idee hoe je dat tekent....


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Oké, bedankt voor de tips

    @Endure
    Bij die 2 voeten zie je ze van achter, en ik heb zelf eigenlijk niet echt een idee hoe je dat tekent....


    google, deviantart etc. etrc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.