• Heey iedereen,,
    Uit nieuwsgierigheid, naar welke artiesten ga jij nog heen / ben je geweest.

    In mijn geval:
    Waar ik nog heen ga: a.s. zondag ga ik met een groepje naar Heidenfest. <3 Ik ga Arkona, Wintersun, Korpiklaani, Varg, Finntroll en TrollfesT dus zien. : D
    Waar ik heen ben geweest: Papa Roach & Ill Nino (5-07-2011), Kontrust & Sparrow Falls (23-09-2012)


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Ik ga nog naar: P!nk, Horses on Fire, Young Guns, Oliver the Penguin, Band of Skulls, Mumford & Sons
    Ik ben al geweest naar: P!nk, Enrique Iglesias, Horses on Fire, Young Guns, Band of Skulls, Mumford & Sons, Di-Rect, Robbie Williams, Tokio Hotel, Within Temptation, Yuko, Mary & Me, Kylie Minoque, Zornik, Incubus.


    everything, in time

    Waarom gaat iedereen naar Green Day of P!nk? Ik wil er ook heen :<


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    Waarom gaat iedereen naar Green Day of P!nk? Ik wil er ook heen :<


    Omdat mijn moeder die-hard fan is! :'D Dus zij betaalt, hahaha.


    everything, in time

    Wat er nog komt: Alleen P!NK atm, maar zodra er leuke artiesten komen (;
    Wat er al is geweest? TE VEEL OM TE NOEMEN, i wanna go back =(


    SLOAN.

    Ik heb Sum 41 live gezien (met Follow You Home en Destine in het voorprogramma) en ook Within Temptation op Appelpop en daar waren nog wat andere groepen/artiesten live (zoals de Jeugd van Tegenwoordig, daar heb ik niet naar gekeken, maar we kwamen er langs) en binnenkort Sonata Arctica en daarbij staat Battle Beast in het voorprogramma.

    Ik zit erover te denken om ook nog naar Deep Purple, Iron Maiden en Bullet For My Valentine te gaan :)


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Ellis schreef:
    Ik ga volgende maand naar Ed Sheeran en eind januari naar The Script. Ik wil Coldplay, Ben Howard, The xx, Lewis Watson, Selah Sue, Mumford & Sons, Red Hot Chili Peppers, Arctic Monkeys en Angus & Julia Stone nog live zien.

    En ik ga 1 mei naar One Direction, als ik kaartjes kan bemachtigen. *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ga vanavond naar Only Seven Left _O_

    Verder waar ik al geweest ben:
    Only Seven Left [7x]
    You Me At Six [5x]
    We Are The Ocean [3x]
    The Blackout [3x]
    Makebelieve [3x]
    Young Guns [2x]
    Canterbury [2x]
    Make It Count [2x]
    VanVelzen [2x]
    Destine [2x]
    Kids in Glass Houses [2x]
    McFly [2x]
    Di-rect [2x]
    Marines [1x]
    Simple Plan [1x]
    Metro Mortale [1x]
    Common People [1x]
    LEFT [1x]
    Attack! Attack! [uk] [1x]
    The Analog Project [1x]
    Cobra Starship [1x]
    DieselDisko [1x]
    Alphabeat [1x]
    Zebrahead [1x]
    Uncle Frankle [1x]
    Ten Second Epic [1x]
    Boys Like Girls [1x]
    Focus [1x]
    Funeral For A Friend [1x]
    Miss Montreal [1x]
    Kane [1x]
    Blof [1x]
    Ruben Hein [1x]
    Enter Shikari [1x]
    Adelaide [1x]
    Vienna [1x]
    The James CleaverQuintet 2x
    Caro Emerald 1x
    Darker 1x
    Monomania 1x
    Day Six 1x
    Red Tape Parade 1x

    Erm, ja. Dat zijn er best veel, haha. De meeste waren trouwens voorprogramma's.

    Waar ik nog naartoe wil:
    Enter Shikari in januari 2013, maar dat valt midden in een toetsweek, goddamned.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 14:13 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik ben naar Justin Bieber geweest en ga naar Justin Bieber.

    ik ben naar Enrique Iglesias, nog een keer geweest, Avril Lavigne, Tokio Hotel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik wil naar een Muse concert waarbij er geen second law wordt gezongen en ik wil naar ELEMENTS by Within temptation.

    gaan et allebei niet worden, vrees ik.


    The night is dark and full of terrors.

    Ik ga naar One Direction en ik wil graag naar The Script en Ed Sheeran, maar ik denk dat die allebei al lang uitverkocht zijn. ;(

    Ik heb Joe Jonas en Britney Spears live gezien, en One Direction staat op 't programma voor volgend jaar!


    Visit as many concerts as you can.

    One direction kaartjes uitverkocht, dus die kan ik wel vergeten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik kan na Justin Bieber, nu ook One Direction aan mijn lijstje toevoegen *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    ik ben op 13 november 2009 naar de jonas brothers geweest en ga aankomende 20 november naar ed sheeran c:


    never give up on things that make you smile.