• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Ja meneer ego, ik ben klaar.' grinnik ik en zet mijn helm weer op. Ik ga weer achter hem zitten. Weer dicht tegen hem aan en leg mijn armen nu los om zijn heupen. Ik kan me nog steeds vastgrijpen als er iets misgaat. ik druk de angst weg en neem me voor er nu van te genieten. Nou ja proberen toch.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet eten, totstraaakkkjes]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik begin weer aan een redelijk tempo te rijden. Niet te snel om haar weer even te laten wennen en om haar reactie te peilen. Heel zacht ging ik steeds een beetje sneller, echt opvallen kon het niet doen zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik leg mijn hoofd tegen zijn rug en kijk een beetje naar de bossen en huizen die we passeren. Ik vind het al een stuk minder eng nu ik weet dat er me toch niets kan overkomen. Die helm irriteerd me echt en ik kijk of ik niet aan het bergingje kan in de motor. Ik kan er net bij en zet mijn helm af. Ik steel hem er in en hou Axton met 1 arm vast. Dan sla ik mijn beide armen weer om zijn middel en voel ik de stof van zijn motorpak tegen mijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cat
    Cat schuift haar stoel naar achteren als de man zijn hooft plots tussen hun steekt en tussen het drinken uit een kokesnoot 'Hmm' en 'Aha' Geluiden maakte, 'Je bent raar' Zei ze vervolgens en pakte weer een plukje van haar haar

    {Eten}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik glimlachte. Ik wist toch dat er niets zou gebeuren. Nee, niet zolang ik hier achter het stuur zat. En wanneer ze haar beide armen weer om me heen had, draaide ik het gas eens helemaal open. Ik lachte, gewoon omdat het zo fijn voelde... de wind, de snelheid, het asfalt dat onder me voorbij flitst, die grip op de weg,... Ik stopte snel met het lachen.
    Ok, ik mocht lachen, maar nooit meer die lach... die klonk echt... schattig. En ik dacht het woord met een walgend toontje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach als ik hem hoor lachen. Het is echt schattig maar al snel stopt hij. 'Waarom stop je met lachen?' grinnik ik en kijk naar de voorbijflitsende bomen en struiken. 'Het is best schattig of is het omdat het schattig is dat je stopte?' Ik denk na. Ja dat zou wel eens kunnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Er is niets schattigs aan mij." riep ik naar achter en draaide het gas nog eens open, hopend om zo het gesprek te laten stoppen, want ik wist dat ze me ermee zou plagen. En ik wist dat ik het niet eens zo erg zou vinden...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik grinnik en laat een hand even los om de wind door mijn vingers te voelen gaan. Het is inderdaad gemakkelijker om te genieten als je niet bang bent. Hij is niet schattig zegt hij? Hij lacht schattig, houd van kinderen, bloost soms en bijt op zijn lip. Conclusie : hij is schattig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    Ik schrik gewoon als er ineens een hoofd tussen Cat en mij op duikt. Het is een man met raar haar en hij drinkt uit een kokosnoot. 'Eh.. Hallo?' Zeg ik dan verbaasd. 'Drinkt u nou uit een kokosnoot?' Ik ben echt met stomheid geslagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    'I-ik,' begin ik dan zwak. Ik stop met praten. Ze heeft namelijk gelijk, en dat weet ik zelf ook wel. Dit weet ik al die tijd al. Maar ik kan niet kiezen. Ik bijt op mijn lip en drink van de cola. 'Ik moet gaan, naar Jake terug,' mompel ik dan. Ik kan er niet tegen dat ze me zo hard op de waarheid wijst. Ik loop terug naar Jake met mijn cola en glimlach dan naar Jake. 'hee Jakey,' zeg ik dan. 'zullen we zo teruggaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja is goed.' glimlach ik 'wel even afrekenen.' Ik loop naar de bar en vraag hoeveel het is. Riley heeft me de rekening. 'Misschien zie ik jullie wel nog een keer.' glimlacht ze. 'Misschien. Dag Riley.' 'Bye Jake, Bye Leslie.' zeg ze dan. Ik kijk haar verbaast aan als ze mijn naam weet en draai me dan om. Les, had het misschien gezegd. Ik drink mijn cola uit en wacht even op Les.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Later girl,' zeg ik tegen Riley. Ik drink mijn drinken op en loop dan naar Jake. 'Ready to go,' zeg ik dan tegen hem. Riley's woorden blijven door mijn hoofd gaan. Ik glimlach dan even naar Jake. Ik neem aan dat we terug naar het appartement gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pak haar hand niet vast, het is haar beslissing of ze mijn hand vasthoud of niet. 'Jep.' zeg ik alleen en loop naast haar naar buiten. We lopen dezelfde weg terug naar het appartement.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het voelt raar om gewoon naast Jake te lopen en niet hand in hand. Ik pak aarzelend zijn hand beet en loop dan zo met hem verder. Er heerst een stilte tussen ons, en die verbreek is. 'Riley is aardig,' zeg ik dan. En ik kijk even naast me naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.