• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De tranen blijven komen en ik voel me machteloos. Ik heb er geen controle meer over, over dit alles. Ik voel me slecht, heel erg slecht. Voor het eerst een echte demon, omdat ik iemand moet kwetsen. En het erge is, na al dit gehuil zal het nog niet opgelost zijn. Dan moet ik nog steeds kiezen. Voordat het te laat is, zoals bij Riley, en ik ze allebei kwijt ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons

    Het is halfacht.. ik knikte. 'Thanks. ' zei ik simpel en glimlachte.
    'Gaat het met je?' vraagt hij mij dan. 'En met onze baby?' Vervolgt hij en ik kijk hem aan. Ik glimlach. Het klonk zo vreemd. Onze baby. Het was zo..maar toch. 'Hij/zij ik hoop eerlijk gezegd een zij. ' grap ik dan en kijk hem aan. 'Maakt het prima. Het is erg aanwezig. ' zeg ik dan met een korte grinnik en ik kijk hem aan. 'Wat denk jij?' Zeg ik en doel op het geslacht van het wezen in me. Ik vraag me af hoe het eruit zal komen. Ik bedoel maar..half engel half demon.
    'Met mij gaat het. Zo lang dit ding rustig in me doet. ' zeg ik dan en leg mijn hand bijna automatisch oo mijn buik en wrijf erover.
    Ik staar naar een willekeurig ount in ee kamer en draai me dan weer naar hem om.
    Ik was moe..hongerig en verschrikkelijk oogepept tegelijkertijd. Het was vreemd, maar ik had het gevoeldat ik dit nog lang zou krijgen. Een gemiddelde zwangerschap van een demoon was vijf maanden. Dat van een engel vier dacht ik.. dat maakte het voor muj ongeveer vier maanden.. tenminste dat zou kunnen zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik heb al heel het park afgezocht en denk wanhopig na. Het dak misschien?, denk ik plots en ren als een gek naar het gebouw waar we eens samen geweest waren. De plek waar ze vaak kwam na de breuk tussen Nick en haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik steek mijn armen erdoor en wacht tot hij het shirtje los laat. De stof valt soepel om mijn buik gaan en ik kijk hem aan voor ik in de spiegel kijk. Ik lach. Zo'n typisch shirt voor mij. Toch wel een zwangerschapsshirt maar ok.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Mischien een paar meten verder zie ik een persoon staan die een mens met zijn ogen niet zou hebben zien staan, ik kon van gebouw naar gebouw springen als ik snelheid hielt aangezien ze best dicht bij elkaar stonden, na een tijdje kwam ik op het dak van het gebouw naast het gebouw waar nu duidelijk van kon zien dat zij erop stond en wouw net een aanloop nemen toen ik ook Jake die kant uit zag rennen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Ziet er super uit." zei ik lachend. Ik vond de tekst wel grappig. Glimlachend sloeg ik mijn armen om haar middel, mijn handen lagen op haar buik en legde mijn kin op haar schouder.
    "Jij ziet er super uit."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik staar voor me uit en zie de dingen niet echt meer. Ik kijk naar mijn voeten en zie er dan een muntje liggen. Een muntje. Riley zei me dat ik het niet daarvan moest laten afhangen. Maar ik schop dan toch zachtjes het muntje naar beneden. All or nothing. Ik spring het muntje achterna.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik bloos zachtjes en merk dan op. 'Met deze t-shirt of gewoon zonder broek?' lach ik dan zachtjes en draai me om om zachtjes mijn lippen op de zijne te drukken. 'En je hebt geluk dat je van mijn shirt wel aan mijn buik mag komen.' prevel ik lachend tegen zijn lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik ben net boven en zie haar springen. 'Shit.' vloek ik en spring haar achterna. 'Les what the hell ben je aan het doen.' roep ik, beneden horen ze me toch niet. Ik pak haar hand vast en sla mijn vleugels uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte. "Beide."
    Ik kuste haar terug en lachte toen. "Maar ik hou me toch niet aan regels." grinnikte ik en drukte mijn lippen weer op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Toen ik toch naar het gebouw sprong was Jake me voor toen Leslie sprong, hij had haar wel. Dat was het belangrijkste toch? Al had ik toch degene willen zijn die er voor zorgde dat ze niet tepletter viel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kus hem zachtjes terug en duw hem dan weg. 'Volgende shirt.' zeg ik vrolijk en doe deze af. Deze neem ik mee. Ik kijk even naar de stapel shirts. Ik pas hen één voor één en beslis in mezelf welke ik meeneem en welke niet. Dan kom ik bij het zwarte kleedje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben het muntje achterna gesprongen en ik wacht op het perfecte moment om het muntje te vangen en mijn vleugels uit te slaan. Dan hoor ik een roep en kijk even achterom. Jake. Wat? Ineens pakt hij me beet en slaat zijn vleugels uit. Het muntje valt op de grond en ik blijf erboven hangen. Ik ben te verbaasd dus sla niet gelijk mijn vleugels uit. Shit. Het is duidelijk zichtbaar dat ik gehuild heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sikowitz
    Sikowitz slorpte van zijn kokosnoot en keek het meisje met het rode haar aan. "Ja," zei hij. "Ja dat klopt." Toen wendde hij zich toen het andere meisje,"Inderdaad." Hij boog zich samenzwerend naar haar toe. "Ik krijg er visioenen van." zei Sikowitz op gedempte toen en ging toen slurpend weer achteruit. "Maar ga vooral door met wat jullie aan het doen waren.


    kindness is never a burden.

    Jake
    Ik vlieg weer naar boven en zet haar neer op het dak. Haar ogen zijn rood van het huilen. 'Waarom sprong je Les?' zeg ik en houd me kaken dan stijf op elkaar. ik ben niet van plan om gekwetst te klinken als Nick erbij staat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'