• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Dat is ze inderdaad.' zeg ik met een glimlachje en knijp zachtjes in haar hand. 'Ze wil je helpen weet je, ze bedoelt het goed.' zeg ik en zucht zachtjes. Ik weet niet precies waarom Riley Les wil helpen, misschien wil ze dat Les niet dezelfde fouten maakt.

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cat
    'Ik moet gaan, ik zie je later wel weer Livia' Zegt Cat met een glimlach en kijkt vervolgens een beetje raar naar de man met de kokosnoot en staat dan op en loopt weg, halverwege een gang komt ze een jongen tegen waarmee ze aan de praat raakt en zich voorsteld als Daniël. Waarmee ze een vreemd gesprek heeft en haar vervolgens iets vreemts liet zien, hij had vleugels, kon snel lopen en mensen genezen. Twee van die dingen had ze zelf meegemaakt en zelf kunnen doen maar wist niet wat het betekende.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake zegt dat ze me wil helpen, ze het goed bedoelt. 'Dat zal best,' zeg ik zacht. 'En ik weet dat ze het zo bedoelt. Maar het helpt niet. Ik voelde me er alleen maar slechter door.' ik haal simpel mijn schouders op. Ik voelde me er heel erg egoïstisch alleen maar door. En dat voelt niet fijn.

    Livia Moore
    Cat gaat weg en ik zeg haar ook gedag. Ik kijk weer naar de man met de kokosnoot en maak van mijn mond een vismondje. Je weet wel, je wangen inzuigen waardoor je lippen naar voren gaan staan. 'Wat doet u hier?' vraag ik dan maar aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik voel dat ze er ook van geniet en dat laat me nog breder grijnzen. Ik was blij dat ik dit met haar had kunnen delen, vooral nu ze me echt leek te begrijpen, dat het niet meer puur angst was dat ze voelde. Plots bedacht ik me iets en vertraagde wat.
    "Hé, wil je anders paardrijden? Je kunt dat hier vast wel ergens doen." vroeg ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik zeg niets en druk gewoon een kusje op haar hand. Al snel zijn we weer bij mijn appartement. Ik ruim een beetje op eerst en leg andere lakens op de zetel. 'Wil je iets hebben om te drinken of zo?' vraag ik haar dan maar.

    Alexi
    'Ik snap jouw gedachten gang niet, van moto rijden naar paardrijden?' grinnik ik en schud mijn hoofd. 'We kunnen dat morgen anders doen, ik zie het niet zitten om in deze kleren op een paard te zitten.' lach ik 'Zou je niet weer rijden? Anders zijn we er morgen nog niet.' voeg ik er plagerig aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {hmm, eigenlijk was hij gewoon wat vetraagd, maar goed xD}
    Axton
    "Ok, dat doen we morgen." grijnsde ik en nam haar woorden op als een belofte.
    Ik grinnikte om haar volgende voorstel en draaide de gas weer helemaal open. We stoven weer verder en ik voelde me vrij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd als hij vraagt of ik wat wil drinken. 'Ik heb al genoeg cola gedronken bij het bowlen,' zeg ik dan. Drie colaatjes. Meer dan genoeg. 'Ik ga heel even langs Nick oke? Bij hem in het hotel. Ik ben over een uurtje weer terug,' zeg ik tegen Jake. Ik kijk Jake aan en wacht op antwoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik besef plots dat ik Leslie nog eens moet bellen. ik wil weten hoe het met haar gaat en zo. Straks doe ik dat wel als we terug zijn. Ik geniet van de wind door mijn haren en grinnik. Blij dat ik die helm afgedaan heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik glimlach fake. 'Is goed.' zeg ik gewoon alsof het me niet veel doet maar van binnen breek ik weer. Ik wacht tot ze weg is zodat ik mijn glimlach weg kan laten vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Plots zag ik een heleboel huisjes bij elkaar.
    "Is dat dat dorpje?" vroeg ik dan maar. Ik was de naam alweer vergeten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Ik keek luna aan om vervolgens nogsteeds na te denken en liet in iedergeval de flessen wijn verdwijnen aangezien het alleen maar rommelig maakte -niet dat ik dat niet was-


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Ik denk het.' zeg ik en zucht. Ik mag nu shoppen in dit leren pakje. Tof....
    Ik wacht tot hij de motor parkeert voor ik afstap. Ik ga even met mijn hand door mijn haar en pak mijn tas die ik om mijn schouder doe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dat het goed is, zijn glimlach ziet er nep uit. Ik glimlach nog even kleintjes en druk dan een kusje op zijn wang. Ik loop zijn appartement uit. In werkelijkheid ga ik helemaal niet naar Nick. Ik ga naar helemaal niemand. Ik ga weer terug naar het dak. Ik loop door de straatjes naar de trappen. Ik ga de trappen op naar het dak en ga dan bij de rand weer staan. Ik voel me gewoon radeloos, moedeloos, besluitloos.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Nick laat de flessen verdwijnen. 'Waar wil je mensen pesten? Ik denk dat als we gewoon de stad in gaan we vanzelf wel slachtoffers vinden,' zeg ik tegen hem. Ik kijk hem aan en glimlach dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Als ze weg is, laat ik me in de zetel zakken. Ik voel de pijn door me gaan en zucht. Had ik die domme drugs nu maar gehouden. Maar ik mag het niet. Kate zou dat niet gewild hebben en Les wil dat ook niet. Ik zet de tv aan en begin naar teen cribs te kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'