• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik nam haar hand vast en keek haar grijnzend aan.
    "Waar wil je beginnen?" glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk om me heen en denk na. Ik trek hem mee naar een kledingswinkel. 'Als je niet mee wilt mag je ook zelf wat rond lopen hoor.' glimlach ik naar hem en kijk dan naar de kleren. Het is irritant omdat ik niet bij de zwangerschapskleren wil kijken maar ook moet opletten, dat ik gemakkelijke dingen kies die wat wijder zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik staar over de stad en de tranen beginnen over mijn wangen te lopen. Ik voel me klein en nietig bij het aanzien van de overweldigende stad New York. Ik snik zachtjes en sla mijn armen om me heen. Ik weet het gewoon niet meer. Riley's vraag gaat door mijn hoofd. Wie heb jij nodig. Denk aan jezelf. Niet aan de gevoelens van anderen. Je moet kiezen voordat het te laat is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S
    Ik krijg het koud en sla rillend een deken om mijn schouders. Ik verzet de zender naar tmf. We are never ever getting back together. Ik zucht en neurïen zachtjes mee. Ik ben gestoord dat ik met Taylor Swift mee zit te zingen maar wie kan het schelen? Er is hier toch niemand.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 19:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik staar naar beneden. De diepte in. Het zou zo makkelijk zijn. Zo veel makkelijker..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Nee, hoor. Ik loop wel mee." glimlachte ik en volgde haar de rekken door. Het was niet mijn lievelingsbezigheid, maar ik ging er neit van dood.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aeras schreef:
    Rachelle Lemmons.

    'Rachelle!' Hoor ik John nog hard roepen. 'Niet tegen me gedachten praten en al helemaal niet erin kijken!' Ik laat een zacht vermoeide grinnik horen. Ik lees ze niet. Zou je nu wel moeten weten schat. Ik telepatheer het weer aangezien ik gewoon te moe ben.
    Als de dromen plaats maken voor elkaar en ik Johns zachte stem bij mijn oor hoor open ik mijn ogen. Hij springt nog net over me heen en ik voel het bed aan de andere kant inzakken. 'Dankje. ' Gaap ik dan en draai me slaperig naar hem om.
    'Lang geslapen?' Zeg ik zacht met een slaapstem. Ik open mijn mond even, lik over mijn droge lippen en leg die dan weer over elkaar.
    Ik kijk hem met nog een beetje slaap in mijn ogen aan en gaap. 'Hoe laat is het eigenlijk?' Voor mijn gevoel was het alweer nacht en vroeg ik me af hoe het vandaag zou aflopen. Ik beet doelloos op mijn lip en keek John aan.
    Ik was even de gehele situatie vergeten, maar na een steek in mijn maag - zo van hey ik ben er ook nog - herinnerde ik me alles weer.
    Ik liet me op mijn rug draaien en ging even onder de dekens.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Nick laat de flessen verdwijnen. 'Waar wil je mensen pesten? Ik denk dat als we gewoon de stad in gaan we vanzelf wel slachtoffers vinden,' zeg ik tegen hem. Ik kijk hem aan en glimlach dan.


    Nick
    Als ik over haar vraag nadenk schiet Leslie me weer te boven, 'Kunnen we niet gewoon eerst bij Leslie kijken?' Vraag ik twijfelend, gewoon bezorgt en ik wilde weten waarom ze het zou willen doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik pak een kussen vast en klem die tegen me aan. Als troost. Leslie is nu bij Nick en ik wil niet weten wat ze aan het doen zijn. Misschien zijn ze aan het kussen of gaan ze verder net als wij vandaag gedaan hadden.

    Alexi
    Ik pak een paar leuke shirtjes en kijk geïrriteerd naar mijn pak. 'Wel.... dit is onhandig.' merk ik op en kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk niet meer naar de afgrond maar weer voor me. Ik wil niet meer denken. Ik wil weten. Ik wil niet kwetsen. Ik wil niemand kwetsen. Maar het lijkt wel alsof ik niet anders kan. Tenzij ik er zelf een eind aan maak. Nee. Zelfs dan. Dan breek ik misschien twee mensen. Sowieso eentje. Ik schreeuw een keer mijn verdriet eruit en kijk dan weer naar beneden terwijl de tranen over mijn wangen lopen.

    Luna Day
    Ik kijk verbaasd naar Nick. 'Waarom wil je langs Leslie?' ik was heel dat visioen alweer vergeten. Maar dat schiet me nu weer te binnen. 'Nick, ze is gewoon bij Jake.' en ik kijk Nick nog steeds aan.

    [Ik reageer zo op Rae]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Gezellig, dan bel ik Jake wel' En voordat ze er iets tegen kan doen pak ik mijn mobiel en zoek ik zijn nummer op -deze heb ik ooit een keer opgezocht- en wacht vervolgens tot hij opneemt.


    Don't be like the rest of them, darling

    ( Thank uu. Ik geef nu NL aan mijn beste vriend. Ga stuk. Hij kan echt geen moer XD En leuke foto Jaimeshha)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ocharme Les]

    Jake
    Ik wieg mezelf iets heen en weer en zing zachtjes mee met She Will Be Loved. Ik sluit mijn ogen en laat de muziek door me heen stromen. Het leid me even af van alles en voor mijn ogen zie ik beelden van Leslie, Van de eerste 2 dagen dat ik haar kende. De club en de stad.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dank je Ampaaaaarrro (: Ik houd van die foto, juist omdat ik niet lach (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hahah echt leuuk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.