• Regels:
    -Als je iets wil zeggen als quizletter, doe dan haakjes: { } of [ ] of ( ).
    -16+ mag
    -Niet gemeen doen tegen quizletters zelf, als personage mag dit natuurlijk wel.
    -Je mag niet zomaar iedereen vermoorden, dit mag alleen met hoge uitzonderingen in overleg met de desbetreffende speler.
    -Je mag niet in een keer heel hoog level zijn, houdt het realistisch.
    -Een speler mag 1 huis hebben, en geld mag je zelf weten hoeveel.

    We beginnen in de echte wereld, iedereen gaat in het spel(In de echte wereld begin je je post met je naam) . Als je in het spel bent, moet je zo beginnen:
    Naam, level, waar je bent (floor)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:46 ]

    Asuna

    Ik stapte van mijn fiets, gooide die in een struik, opende snel de voordeur en stoof naar boven. Ik pakte het spel uit mijn tas en pleurde mijn tas in een hoekje. Ik smeet de cd in mijn computer en startte hem op. Ik pakte mijn Nervegear en plaatste hem op mijn hoofd. Ik ademde een paar keer diep in en dacht bij mezelf: 'Ok, ik heb het spel, en ik ga nu spelen tot ik moet eten. Niet langer' Toen drukte ik op het aanknopje en sloot mijn ogen.

    Jaimy Grave

    De dag ging langzaam, uren zat ik al op mijn bed, wachtend tot het spel van start ging.
    In de Beta had ik het tot level 15 gehaald, hoewel je maar 2 weken had.
    Ik grijns even, het was het hoogste level wat gehaald was door beta testers.
    Ik kijk even op de klok waarna ik glimlach, het was tijd.
    Ik zet mijn NerveGear op waarna ik rustig ga liggen, ik druk op de start knop en het beeld veranderd naar de wereld van Sword Art Online.

    Jaimy Grave, Level 1, Floor 1
    Ik kijk even om mij heen, het zag er zoals altijd uit, normaal.
    Ik begon meteen met mijn trainingen, het was namelijk wel even weer inkomen.
    Ik sprinten naar een plek waar ik van wist dat er weinig mensen zouden zijn en zoals ik al dacht was het ook nog is zo.
    Ik begin rustig te trainen, wachtend tot ik moest eten, trainen was voor nu het enige wat ik zou doen.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:27 ]

    Asuna,Level 1,Floor 1

    Ik open mijn ogen en zie voor het eerst de wereld van SAO. Ik kijk naar mijn handen en glimlach. Dit is zo awesome! Ik trek mijn kleine zwaardje uit de schede, en zwaai hem een paar keer heen en weer. Ik keek om me heen en zag wat meer mensen staan. Ik stopte mijn zwaard terug in de schede en liep langzaam naar het dorp toe.

    Jaimy Grave, Level 4, Floor 1

    Het trainen ging mij goed af, ik veeg even mijn voorhoofd af waarna ik om mij heen kijk.
    Blijkbaar hadden meerdere beginners het idee om te gaan trainen.
    Ik grijns even waarna ik begin te sprinten naar een andere plek, het was een geheime plek die ik had gevonden tijdens de Beta.
    Ik grijns even als ik de opening in de rotsen merk, het was een gevaarlijke plek maar je kon er goed trainen.
    Ik loop de rots ingang door waarna ik op een open plek kom, het beest wat hier telkens kwam was gevaarlijk, hoger in level, maar het was het waard.
    Ik grijns als ik hem zie en sprint erop af, ik duw mijn zwaard langs het beest zijn zij waarna het mij opmerkt.
    Het brult waarna zijn speer richting mij gaat, het schramt langs mijn arm, ik hou mijn arm even vast waarna ik weer grijns, zijn aanvalsmethode was nog steeds het zelfde, eerst de armen, daarna de benen en dan voor de voltreffer.
    Ik grijns en ontwijk zijn aanvallen waarna ik zelf mijn aanvallen plaats, als ik merk dat het beest langzaam maar zeker lager word met zijn HP sla ik toe, ik duw mijn zwaard door zijn lichaam waarna die valt en verdwijnt.
    Ik kom weer op adem waarna ik tegen een rots aan ga zitten, wachtend tot de volgende komt, wachtend tot ik moet eten, zolang ik moest wachtend zou dit mijn trainingsplek zijn.

    Asuna, level 3, Floor 1

    Na even rondgekeken te hebben in de stad, Wat quests gedaan te hebben en een nieuw zwaard van het beloningsgeld gekocht te hebben, besluit ik om te gaan trainen. Als ik op de eerste veldjes kom, zie ik dat iedereen massaal aan het trainen is. Ik besluit om wat dieper het bos in te gaan, en kom een kleine wolf van lvl 2 tegen. Ik versla hem gemakkelijk en zie dat het best veel XP geeft. 'Mooi' denk ik glimlachend, als ik nog iets verder het bos inga.

    (zullen we Jaimy en Asuna elkaar laten ontmoeten?)

    [Misschien een tip als je het overzicht van de spelers hierboven er ook even bij vermeld;)]


    ~

    Jaimy Grave, Level 10, Floor 1

    Hijgend en puffend val ik naar achter, ik had nog-stop met die beesten gevochten en was nu wel toe aan wat rust.
    Ik sta op waarna ik door de uitgang ga, het beest was te laag geworden kwa level voor mij.
    Ik veeg het zweet van mijn voorhoofd waarna ik even rond kijk, ik glimlach even, de wereld was zoals altijd mooier dan de echte.
    Ik sprint door het bos, onderweg naar het volgende stadje.
    Als ik bij het volgende dorpje aankom verkoop ik de loot, kijk even rond en koop een nieuw zwaard, een stuk sterker dan mijn oude zwaard.
    Ik grijns even en doe het zwaard in zijn holster op mijn rug waarna ik rustig door het stadje loop.
    De begin questen waren te zwak, maar in dit dorpje had je er genoeg die aardig wat EXP opleverde, ik begin met elke quest en ga dan mijn weg om ze te finishen.
    Als ik ze gefinished heb, kijk ik even naar de EXP en geld wat binnen komt van de questen, ik grijns even en loop rustig verder.

    (Ja is goed :D)

    Akash

    Even kijk ik op mijn horloge, het is al bijna vijf uur. Zuchtend gooi ik de deur open en steek mijn hoofd om de deur van de keuken.
    'Ik ben thuis.' zeg ik tegen mijn moeder. Ze draait zich om. 'Er is een pakketje voor je gekomen.' lacht ze en ik weet wat ze bedoelt.
    Vlug loop ik naar de woonkamer en grijp het pakketje mee. Eindelijk!
    'Ik ben even die nieuwe game uitproberen, roep maar als we aan tafel kunnen!' schreeuw ik richting de keuken en ren naar mijn kamer. Ik rukte het pakketje open, deed de cd in de computer en zette mijn Nervegear op.
    Let the game begin.


    You oughta know

    Jaimy Grave, Level 15, Floor 1

    Als de questen af zijn grijns ik even, ik had aardig wat EXP opgedaan, ik wandel rustig door de weide heen waarna ik wat mineralen bij elkaar zoek,
    ik wilde mijn skills even wat bij poetsen, als ik genoeg heb om wat levels met mijn skills omhoog te gaan grijns ik.
    Ik kijk mijn ogen uit als ik een mineraal zie die je amper of niet vindt op floor 1.
    Ik loop erop af waarna ik het wil pakken, wat ik niet verwacht had was dat er een beest te voorschijn schoot.
    Ik grijns even waarna ik naar twee klappen het beest uitgeschakeld heb.
    Ik pak het mineraal waarna ik opkijk naar het beestje wat op mij afloopt, het was een jonkie.
    Ik glimlach even en aai het beest over zijn hoofd waarna het meteen gebonden raakt aan mij.
    Arundel, zo zou ik het beest noemen, ik glimlach even waarna ik terug ga naar de stad voor beginners.
    Ik grijns even als ik er kom en begin meteen met het smede van wapens, armor en andere dingen.

    Asuna, lvl 10, Floor 1

    'Ok, lvl 10 is genoeg voor vandaag' denk ik en sla het laatste beest neer. Ik heb flink wat loot, en het is ook best veel waard. Ik ren snel terug uit het bos en naar het dorp. Daar koop ik armour en een schild. Als ik op mijn klok kijk, zie ik dat het 6 uur is, tijd om te eten. Ik zucht en ga naar het menu. Ik zoek door de lijst, maar mis de loguit knop. Waarschijnlijk niet goed gekeken. Weer scroll ik de lijst door, nog steeds niet. Na hem 5 keer doorgekeken te hebben weet ik het zeker: Er is geen loguit knop. Verschrikt kijk ik om me heen. Er loopt een jongen in best goede armor in mijn richting. Snel stap ik op hem af. 'Eh, mag ik wat vragen?'. Hij blijft staan en knikt. 'Kan jij uitloggen? Want ik zie de loguit knop niet en ik moet gaan. Misschien is het een bug ofzo' zeg ik snel. Hij opent zijn menu en zijn ogen worden groot. (Hiermee bedoel ik Jaimy)

    Jaimy Grave, Level 15, Floor 1

    Als ik alles gebruikt heb grijns ik, ik had voor mijzelf armor en een wapen gemaakt en trek ze aan waarna ik de rest verkoop.
    Ik loop rustig de stad door om mijn spullen te verkopen, als ik ze verkocht heb wil ik weer naar de uitgang lopen om nog even verder te trainen waarna een meisje mij aanspreekt, ze vraagt om de log-out knop, ik grijns even waarna ik mijn menu open en naar beneden scroll.
    De knop was er niet, ik kijk even raar naar het scherm, de knop was er echt niet.
    'Blijkbaar een bug, zal waarschijnlijk zometeen gefixed worden' ik glimlach even waarna ik verder loop.
    Een bug... Dat klopte niet, de beta zat vol met bugs, maar de laatste paar dagen waren compleet gefixed, alles deed het.
    Ik loop even buiten het dorpje naar een boom waarna ik er tegen aan loop, de gedachten van de log-out knop die er niet is blijft door mijn hoofd spoken.
    Ik kijk even op als een blauw licht mij omringt, teleportatie.
    Ik kijk op als elke speler van het spel opeens op het plein staat, net zoals ik.
    Ik kijk om mij heen waarna ik mijn ogen uit kijk, we konden niet van het plein af!

    Asuna

    Ik zit gewoon rustig op een bankje te wachten tot de loguit knop terugkomt, als ik plotseling word geteleporteerd. Ik kom op het grote plein terecht, met alle spelers van het spel. Ik kijk verwilderd om me heen, en dan hoor ik het geluid van donder. Er vormt zich een grote koepel om het plein. Er komen rode blokjes tevoorschijn die met witte letters 'Error' spellen. Dan komt er een groot in cape gehuld gedaante tevoorschijn en hij opent zijn mond.

    Akihiko Kayaba
    'Beste spelers van SAO. Ik heb jullie hierheen geroepen omdat ik jullie iets moet vertellen. Zoals sommigen al hebben gemerkt, is het niet mogelijk om uit te loggen uit SAO. Om het spel te sluiten, moeten de spelers het spel uitspelen. De toren van Aincrad bestaat uit honderd Floors. Op elke Floor is een route naar de Boss room. Dus honderd Bosses. Jullie moeten naar floor 100 komen en de baas verslaan. Tot dat moment, zit iedereen hier gevangen. Ik heb ook slechter nieuws, Als je doodgaat in het spel, ga je ook dood in het echt. Als iemand de Nervegear verwijderd van je hoofd (in de echt wereld) zal je helm ontploffen en zal je dus ook dood gaan. Als je hp bar leeg is, zal je dus sterven. Een prettige dag verder en succes.'

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 17:24 ]

    Jaimy Grave, Level 15, Floor 1

    Ik kijk even op, de woorden, ze waren de waarheid, de log out knop was weg en het spel was werkelijkheid geworden.
    Ik grijns even waarna ik door de massa mensen heen probeer te komen, als Beta tester wist ik elk plekje en elke goeie quest.
    Arundel rent achter mij aan terwijl ik meteen naar het volgende dorp ren, daar moest ik ergens wel informatie vinden over de Boss.
    Ik grijns en sprint door, geen tijd om te trainen had ik voor nu, hoewel het wel moest als ik de Boss wilde verslaan.

    Eenmaal bij het dorp stop ik even, elke quest was solo geworden, als die gedaan was, dan kwam die niet meer terug.
    Ik grijns en pak de goeie questen er tussen uit waarna ik ze zo snel mogelijk probeer te finishen zodat ik verder kan.

    Merida

    Ik kwam thuis en gooide mijn tas op de grond. Ik was nogal chagrijnig omdat ik zo nog minstens drie maanden moest werken voor ik dat spel kon kopen. En iedereen op school was er al over aan het praten! Ik zat wat achter de computer en moest eten. Na het eten zei mijn moeder "wacht even", en ze liep weg. Ze kwam terug met een grote doos en zette hem op tafel. Mijn ogen werden groot. "We weten dat je het best moeilijk hebt gehad op school, en je papa en ik vonden dat je dit wel verdiend hebt. Maar als hierdoor je cijfers omlaag gaan, pakken we het weer af, dan wachten we wel tot je je examen hebt gehaald. Ze glimlacht en ik scheur de doos uit elkaar. Yes! "Oh ik hou van jullie!" Ik spring op mijn moeder, knuffel haar en ren met de doos naar mijn kamer. Ik sluit alles aan op mijn computer en hoor ergens het nieuws, waarschijnlijk luistert mijn vader naar de radio. Ik maak alles klaar en raak gefrustreerd als ik iets niet snap. "... Ja, iedereen praat er vandaag over en het is een heel nieuwe rage geworden. Oh, even een onderbreking..." Ik hoorde het maar half. Ik was klaar en pakte mijn helm. Eindelijk! "... dood gaat in het spel ga je echt dood." Hoor ik terwijl ik de helm op mijn hoofd zet. Wacht... Wat?!


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.