• Regels:
    -Als je iets wil zeggen als quizletter, doe dan haakjes: { } of [ ] of ( ).
    -16+ mag
    -Niet gemeen doen tegen quizletters zelf, als personage mag dit natuurlijk wel.
    -Je mag niet zomaar iedereen vermoorden, dit mag alleen met hoge uitzonderingen in overleg met de desbetreffende speler.
    -Je mag niet in een keer heel hoog level zijn, houdt het realistisch.
    -Een speler mag 1 huis hebben, en geld mag je zelf weten hoeveel.

    We beginnen in de echte wereld, iedereen gaat in het spel(In de echte wereld begin je je post met je naam) . Als je in het spel bent, moet je zo beginnen:
    Naam, level, waar je bent (floor)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:46 ]

    [Even: Het spel is niet kapot, als het goed is was dit de bedoeling, het was een gemene streek zeg maar. Verbeter me maar als ik het verkeerd zeg.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (ja maar dat weten wij toch niet?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Als het goed is werd dat gezegd door die zwevende grote man zonder gezicht.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (lol er werd gezegd dat je het spel gewoon niet uit kunt tot je het uit gespeeld hebt maar ach wat maakt het uit.)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    { Oke om jullie uit de discussie te helpen:

    Dit was geen streek nor een fout, het was een experiment om te zien hoe mensen zouden reageren op het feit dat ze moesten vechten voor hun leven om de werkelijke wereld weer terug te zien.
    Ze moeten daadwerkelijk overleven in een virtuele wereld waarna ze als hun HP balk leeg is ook dood gaan in de werkelijkheid.
    Als ze de 100 floors kunnen overleven en de eindbaas van floor 100 verslaan dan krijgen ze hun vrijheid terug en kunnen ze eindelijk uitloggen.

    Hopelijk helpt dit jullie discussie xD }

    [Oh, mensen zeiden van "hoe kunnen ze ons dit aandoen" en toen dacht ik dat die developer het voor de lol deed xD Maar dit is wel logischer ja, bedankt.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jaimy Grave, Level 35, Floor 2

    Als ik bij de dungeon van de Boss kom grijns ik, ik loop naar binnen waarna ik de monsters snel dood en achter mij laat.
    Ik stop bij de deur van de Boss en open hem.
    Als ik binnen ben grijns ik, het zou iets moeilijker worden maar niet te erg.
    De Boss zou level 25 zijn, ik ben er al 10 hoger.
    Ik sprint de kamer binnen, als ik de Boss zie grijns ik.
    Het gevecht was moeilijk, Arundel was bijna gedood maar die had ik optijd terug geroepen.
    Ik deed het laatste stuk zonder Arundel.
    Ik grijns even als de Boss bijna dood is, ik sprint richting hem en duw mijn zwaard in zijn lichaam.
    Als die neervalt en verdwijnt grijns ik, ik pak de spullen op en loop dan door.