• Regels:
    -Als je iets wil zeggen als quizletter, doe dan haakjes: { } of [ ] of ( ).
    -16+ mag
    -Niet gemeen doen tegen quizletters zelf, als personage mag dit natuurlijk wel.
    -Je mag niet zomaar iedereen vermoorden, dit mag alleen met hoge uitzonderingen in overleg met de desbetreffende speler.
    -Je mag niet in een keer heel hoog level zijn, houdt het realistisch.
    -Een speler mag 1 huis hebben, en geld mag je zelf weten hoeveel.

    We beginnen in de echte wereld, iedereen gaat in het spel(In de echte wereld begin je je post met je naam) . Als je in het spel bent, moet je zo beginnen:
    Naam, level, waar je bent (floor)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:46 ]

    Asuna, level 10, floor 1

    Mijn mond viel open van verbazing. Verschillende mensen gilden en sommigen zakten geschokt op de grond. Ik zag een paar kleine kindjes roepen om hun mama. Ik liep naar een klein meisje toe en zei haar dat alles goed kwam. Wie kon er zo gemeen zijn om dit te doen. Dit was afschuwelijk. Ik ren snel naar het bos om mezelf te kalmeren. Een traan liep over mijn wang. Hoe lang zal het duren tot we het spel uit hebben gespeeld? 1 jaar? of wel meer?. Ik zou mijn familie zo lang niet kunnen zien. Mijn moeders tedere armen om me heen zeggend dat alles goedkwam. Ik miste ze. Toen flitste er een gedachte door me heen. Ik kon hier doodgaan. Ik zou letterlijk kunnen doodgaan aan mijn gameverslaving nu. Ik zou mijn ouders nooit meer zien. Nu begon ik pas echt te huilen. Met lange halen huilde ik en de tranen stromen over mijn wangen. Ik sloeg mijn cape stevig om me heen en krulde me op onder een boom. Ik hoopte dat als ik wakker werd, dit alles een droom bleek te zijn en sloot mijn ogen.

    Jaimy Grave, Level 20, Floor 1

    Ik grijns even, andere Beta testers kwamen vloekend het dorp uit.
    Ik had alle goeie questen al weggepakt en hun waren te laat.
    Ik loop het dorp in waarna ik ze inlever, ik grijns even, als ik zo om mij heen kijk en de spelers scan is iedereen minimaal level 10 tot 13.
    Dankzij het vele trainen en deze questen zit ik al ver boven hun.
    Ik grijns weer even waarna ik het dorp uitloop, de Boss was level 15, minimaal, en maximaal level 18.
    Ik grijns weer even, als ik hem nu zou grijpen dan zou ik dood gaan, als ik nog eventjes wacht, dan zou ik met een groep kunnen gaan en de secret item tot mij claimen.
    Ik aai Arundel over zijn kop waarna we rustig door lopen, we zouden ons niet bij andere sluiten en solo gaan.
    Arundel rent vooruit waarna het beest vrolijk heen en weer springt. Ik glimlach even waarna ik naar de lucht kijk, een wereld waar alles kon.
    Een grijns komt op mijn hoofd waarna ik Arundel achterna ren, opzoek naar een goed plekje om te trainen.

    Merida, Level 1, Floor 1

    Ik maak een karakter aan en doe mijn ogen open, vol verwachting. Ik kom op een plein met allemaal mensen om me heen, is dit een soort intro? Ik zie een grote man zonder gezicht in de lucht die net verdwijnt. Ik zie iedereen veranderen en schrikken, sommigen zelfs huilen, wat is er aan de hand? Mensen rennen door elkaar en ik ren weg van het plein, het is me veel te druk. Ik kom op een veld terecht en kijk om me heen. Ik zie een soort zwijn en schrik. Ik pak mijn zwaard en steek het zwijn in zijn zij. Zijn HP balkje gaat leeg en ik krijg exp. Fijn. Ik zie een meisje met cape in de verte rennen en ik ren achter haar aan. Misschien kan zij me vertellen wat hier gebeurt.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (Is that me? XD)

    [Ja :3]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (Ok, zal later reageren xd, ga nu ff naar peter &marloes)

    Asuna, lvl 10, Floor 1

    Als ik een tijdje zo heb gelegen, hoor ik lawaai. Er komt iets aan. Snel sta ik op en ik trek mijn zwaard. Ik doe mijn cape over mijn hoofd, zodat ik ongezien in de bosjes kan gaan zitten. Als het dichterbij komt, ren ik met getrokken zwaard op het ding af. Als ik een verbaasde gil hoor stop ik snel. Ik doe mijn cape af en zie een meisje staan. 'Oh, sorry ik dacht dat je een beest was' zeg ik nors en ik wil me weer omdraaien, maar het meisje pakt mijn pols.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 16:21 ]

    [Ik begin morgen wel even. Had even niet zoveel zin in de laptop gister en vandaag. En ik ga zo naar mijn vader.]


    ~

    Merida, Level 1, Floor 1

    Ik zie dat het meisje weg wil lopen, dus ik pak haar pols. "Wacht," zeg ik. "Ik begrijp niet wat er aan de hand is, alles lijkt in chaos te zijn, ik hoorde net voordat ik mijn helm opzette iets over dood gaan in het spel en ook in het echte leven, heb ik iets gemist?" Ik merk dat ik het meisje nogal angstig en doordringend aankijk en laat snel haar pols los. "Sorry..."

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 15:21 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jaimy Grave, Level 25, Floor 1

    Ik veeg het zweet van mijn voorhoofd waarna ik mijn loot oppak, de monsters gaven net genoeg EXP om nog een paar levels omhoog te gaan, maar op het moment heb ik hier nog weinig wat ik kan doen op mijn skills trainen na dan.
    Arundel begint weer te rennen, blijkbaar had die iets gevonden.
    Ik grijns even als we bij een grot komen, zou het een dungeon zijn?
    Ik loop rustig naar binnen waarna ik gegil hoor, ik sprint waarna Arundel het monster wat een stukje verder op is begint af te leiden.
    Ik kijk even naar de gene die op de grond ligt, ik sein dat die weg moet rennen wat die daarna ook doet.
    Ik pak mijn zwaard waarna ik op het monster afren, ik grijns even waarna ik hem binnen twee klappen dood heb.
    Dit was blijkbaar een dungeon.
    Ik loop iets verder waarna ik een aantal monsters tegen kom, ik grijns als ik bij een gigantische deur kom, de Boss room.
    ik kijk Arundel even aan en knik dan, ik duw de deur open waarna ik naar binnen kijk.
    Ik grijns, het was nog steeds de zelfde Boss, dit werd een makkelijk gevecht.

    Asuna, lvl 10, floor 1

    'Tsja, heb je het bericht niet gehoord?' zeg ik en ik bijt op mijn lip. Het meisje kijkt me een beetje schaapachtig aan en schud haar hoofd. Ik heb het bericht opgenomen, dus ik stuur haar de audio. Ze luistert het bericht en haar mond valt open. Ik zie haar ogen vochtig worden en weet niet zo goed wat ik moet doen. 'Eh, gaat het?' zeg ik dus maar voorzichtig. 'Ik ben er ook kapot van' zeg ik dan om haar hopelijk gerust te stellen. Misschien kon ik haar helpen.

    Merida, Level 1, Floor 1

    Tranen staan in mijn ogen. Ik zal mijn familie maanden, misschien jaren niet weerzien. Of waarschijnlijk ga ik dood en dan heb ik nooit afscheid kunnen nemen. Ik heb in online spellen wel eens achievements proberen te halen waarbij je nooit dood bent gegaan, maar dat hield ik hooguit vol tot level 25. Het voelde alsof het meisje me een klap had gegeven en ik deed een stap achteruit en keek haar boos aan. Ik besefte me dat zij er ook niks aan kon doen en kneep mijn ogen dicht. Ik deed ze weer open en zuchtte. "Het gaat wel weer. Bedankt voor de informatie." Ik draai me om om weg te lopen.

    [Je sloeg niet echt hoor xD en kijk maar of je me tegenhoud of niet.]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 15:21 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Asuna,lvl 10, floor 1

    Snel pak ik haar pols. 'Hey, zullen we anders een team vormen? Dan hebben we meer kans' het was eruit voordat ik erover naar kon denken. Ik glimlachte snel, en hoopte dat ze het een goed idee vond. Samen kunnen we veel verder komen, en als we een groot team hebben kunnen we samen vechten.

    Merida, Level 1, Floor 1

    ik dacht aan die dungeans en skirmishes in andere spellen en knikte. "Ja, ik denk dat je samen veel meer kan dan in je eentje." Ik glimlachte terug en vroeg me af hoe je zo'n groep kon vormen. "Zullen we dan zo'n groep vormen?" vroeg ik, hopend dat het meisje mij zou uitnodigen.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Asuna, lvl 10, floor 1

    Glimlachend opende ik mijn menu, en nodigde haar uit. Ze accepteerde hem en ik zag haar naam. Merida. 'Coole naam, is het je eigen naam of een spelernaam?' zeg ik lachend als we langzaam teruglopen naar de stad. Hopelijk word het wat minder erg nu we samen zijn. Misschien kunnen we zelf wel vriendinnen worden.