• Oke, niet dat mijn dag zo erg was ofzo, maar iedereen heeft vast van die dagen dat je zo bent van 'oke waarom ben ik hier? waarom leef ik? fuck dit, fuck dat,...'

    Je snapt het wel dus :'D Maar goed, dus na zo'n dag; hoe vrolijken jullie jezelf terug op? Mag ik aub jullie tips & ideeën? (krul)


    effort never betrays you

    Ik ga dan altijd rustig iets voor mijzelf doen, warme chocolade melk en gewoon even helemaal niks doen. Dan kan er ook niks verkeerd gaan (krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Skypen met mn beste vriendin helpt altijd bij mij!
    En ik krijg dan altijd vreetbuien haha maar dat helpt niet echt. :S


    FASHIOOOON.

    Muziek en een goed boek doen wonderen (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Janis Ian en Aretha Franklin luisteren.
    Schrijven.
    Favoriete films kijken.
    Het lekkerste snoep eten.
    Leuke YouTube filmpjes kijken.

    Kortom, de dag doorkomen met leuke dingen en hopen dat het morgen beter voelt. :Y)
    Succes! En hopelijk is het morgen weer over.


    I can't even think straight.

    Naar mijn liefdes kijken. :Y) Tv series van de jaren 80 & 90. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dan ga ik op Quizlet en zoek ik m'n vrienden op, of ga ik met iemand chatten op fb. Of ik ga lezen. Maar als het echt diep zit, ga ik gewoon een triestig liedje luisteren en begin ik te blèten. Dat lucht ook behoorlijk op.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Herkenbaar. Ik leid mezelf soms af door een serie/film te kijken of te gaan lezen.


    You are beautiful, you are love.

    Nou, niet. Het gaat vanzelf over.

    Omnivium schreef:
    Herkenbaar. Ik leid mezelf soms af door een serie/film te kijken of te gaan lezen.


    -

    Film kijken, het liefst een zielige want die laat mij altijd zien dat mijn leven zo slecht nog niet is. :')
    Lezen werkt ook altijd bij mij.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tja, ik ga gewoon keihard janken. Maar dat is meestal als er echt iets mis gaat en ik alles even moet laten gaan. Meestal luister ik muziek of speel ik piano, totdat ik me beter voel. Dan ga ik van de hele despressieve muziek die parallel is aan mijn rothumeur, langzaam over naar de wat vrolijke en lichtere muziek. Geen bas, drums of elektrische gitaar in de muziek. Gewoon alleen piano of gitaar en luisteren naar de tekst die helemaal nergens op slaat. Daarna voel ik me meestal stukken beter. Daughter is een zangeres die daar dan echt mooie muziek voor heeft.


    From these ashes, I will rise