• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson

    Ik liep net naar binnen en er kwamen gelijk twee meisen naar mij toe. Ik bestudeerde hen even en bedacht mij dat dit tot nu toe zeker niet slecht was. Ze waren alleen wel redelijk klein, maar dat was niet erg.
    De ene, die blijkbaar Dana heette, stelde hen voor. Ik moest zachtjes grinniken om haar. Ze praatte aan gelijk aan één stuk door en liep vervolgens weg om een trapje te pakken. Pijn aan haar nek, was haar excuus.
    'Maf kind,' mompelde ik knipogend naar Felicia en ik wachtte rustig tot Dana terug kwam.
    'Je gaat mij toch niet zeggen dat je dat ding altijd bij je draagt?' vroeg ik lachend, terwijl ik mijn hoofd schudde. Het was wel jammer dat geen van beide mijn tegenspeelster was. Eigenlijk was ik best wel nieuwsgierig naar het meisje genaamd Cicaro.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 17:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Felicia Williams
    'Dana kom van dat ding af. Nu voel ik me zo klein.' zei ik met een preullipje waarna ik me op Louis richtte. Ik moest zoals altijd omhoog kijken om hem normaal aan te kunnen kijken, maar met mijn 1.59 was ik dat wel gewend. Dat was nog een reden waarom ik vaak hakken droeg.
    'Jullie krijgen echt superleuke kleren aan!' zei ik vrolijk en ik sloeg meteen mijn hand voor mijn mond. Het was eruit voordat ik het door had, en nu wist hij dat we stiekem in de kleedkamer waren geweest.
    'Oeps..' zei ik toen ik blozend op mijn lip beet en mijn blik beschaamd naar beneden richtte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dana Leigh McClark

    'Denk je dat ik het niet kan?' vroeg ik. Ik schonk hem een grijns en haalde mijn schouders op. 'Nu nog niet, deze is niet van mij. Maar je brengt me op een idee. Ik denk dat ik er een ga kopen' lachte ik. Ik wist gelijk wat ie dacht. 'Ja, wij zijn ook een beetje teleurgesteld dat Liam en Zayn er nog niet zijn. En bedankt Felicia, nu weet ie dat we in hun kleedkamer zijn geweest' lachte ik. 'En..Oh shit, ik heb de kleren van Lauren nog aan' mompelde ik en ik rende naar de kleedkamer, waar ik me binnen een minuut omkleedde en mijn vertrouwde snapback weer op zette. Snel rende ik weer naar Louis en Felicia. 'Wat heb ik gemist?' vroeg ik, doodserieus.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik fronste mijn wenkbrauwen waarna ik Felicia, die er nu als enige nog stond boos aankeek. Natuurlijk was ik niet echt boos, maar dat wist zij niet. 'Jullie zijn in onze kleedkamer geweest?' vroeg ik verontwaardigd en ik liep snel verder de studio in. Omdat ze mijn gezicht nu niet kon zien, grijnsde ik even, voor ik mijn boze gezicht weer opzette en mij omdraaide.
    'Hebben jullie buiten ONZE kleedkamer, misschien ook iemand van de leiding gezien?' Mijn oog viel op Dana die weer terug kwam en ook haar gaf ik even een boze blik. Zo, ik was benieuwd naar hun reactie.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 17:21 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dana Leigh McClark

    Ik moest alsnog grijnzen, ookal was ie boos. 'Nope, en ja we hebben in jullie kleedkamer gekeken. Een echte man zou het niet erg vinden' ketste ik terug. Even twijfelde ik of ie wel echt pissig was, maar daar zouden we al snel achterkomen. 'Doe me een lol en laat Zayn zijn schoenen en snapbacks aan mij geven' mompelde ik, terwijl ik omhoog keek. 'Waarom bestaat er geen opvouw trapje?' siste ik in mezelf. Dat zou echt een heel stuk handiger zijn dan overal op een trapje of stofzuiger ofzo te staan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [MadeByHades, zou je het toch andersom willen doen? anders zorgt het misschien voor verwarring]
    Caitlynn Jo Millers
    Zuchtend sloeg ik mijn wekker uit en stond op. Ik pakte zomaar een setje (de 2e) uit de kast, zonder er op te letten welke. Als een zombie trok ik het aan, poetste mijn tanden en liep naar beneden, waar ik snel een eitje bakte en opat. Ik griste ook nog een appel uit en gilde: ,,Ik ga naar de opnames!,, ,,Kay, succes!,, Ik had samen met mijn beste vriendin pas een appartement gekocht hier in London. Ik sprong half in de auto, waarna ik hem startte. Ik reed als een speer naar de opnamestudio. Eenmaal daar aangekomen besefte ik dat de klok een kwartier achter liep, en ik gaf mezelf een korte facepalm. Ik stapte uit de auto. ,,Haaii.,, zei ik met mijn overenthousiaste stem tegen een paar mensen die er stonden. Een herkende ik natuurlijk als Louis Tomlinson, maar de rest kwam me niet bekend voor. ,,Ik ben Caitlynn.,,

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:03 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {hallo, waar kan ik inspringen??}

    [kheb alleen nog geen begin post dus dan word het een samen ding]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:18 ]


    Do what people say you can't.

    Felicia Williams
    Louis keek ons nog steeds met een boze blik aan en ik grinnikte er even zachtjes om.
    'Haaii. Ik ben Caitlynn.' hoorde ik toen iemand achter ons zeggen en ik draaide me om om haar te bekijken. Zij zou dus de hoofdrol gaan spelen. Ik glimlachte vriendelijk.
    'Hey, ik ben Felicia, dit is Dana en dat is Louis, maar dat wist je vast al.' zei ik vrolijk en ik bekeek haar nogmaals even. Volgens mij was ze best een verwend meisje, die alles kreeg wat haar hartje begeerde. Alweer compleet anders dan mij en Dana.
    Ik richtte me weer op Louis.
    'En jij meneer Tomlinson, moet niet meer zo boos doen.' zei ik met een zielig gezicht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    AgentP schreef:
    {hallo, waar kan ik inspringen??}


    [Er is tot nu toe nog niet super veel gebeurt, dus je kunt een beginpost maken dat Zayn naar de opnamestudio gaat (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    Ik schudde teleurgesteld mijn hoofd en grijnsde vervolgens naar de zielig kijkende Felicia. 'Ik moet echt beter leren acteren, maar ik ben Louis niet hoor. Ik ben gewoon zijn stuntman. Vandaar dat ik zo op hem lijk. Weten jullie waar ik heen moet?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik kon gewoonweg niet serieus doen, bovendien nam iedereen altijd maar aan dat ik Louis was. Niemand vroeg ooit hoe ik heette.


    Happy Birthday my Potter!

    Dana Leigh McClark

    'Haaaaaii!' zei ik blij tegen het meisje en ik gaf d'r een knuffel. 'Ik ben Dana Leigh McClark, en dit is Felicia' stelde ik ons voor. 'Nu moet ik toch echt opzoek gaan of Zayn er al is. Ik wil hem echt zo graag ontmoeten!' grinnikte in enthousiast. Mompelend liep ik rond. Aan elke medewerker die ik tegenkwam vroeg ik of ze Zayn hadden gezien. "Nee, het spijt me" "Sorry" hadden ze geantwoord. Kom op zeg, Als Louis hier was dan zou Zayn er toch ook moeten zijn? Kom op zeg, zo erg was hij toch niet? Waarschijnlijk had ie zich verslapen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Moet gaan)


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan
    'Hey girl, I'm waiting on ya. I'm waiting on ya. Come on and let me sne-' Woest belandde mijn hand op het nachtkastje naast mijn bed, om mijn mobiel te vinden en er voor te zorgen dat de muziek uit ging. Het zorgde er alleen maar voor dat hij op de grond viel en onder mijn bed schoof. Ik gromde boos, waarna ik uit mijn bed sprong en op mijn knieën ging zitten om het kleine apparaatje te zoeken. Uiteindelijk te pakken gekregen en uit gedrukt. Nu was er ook geen kans meer dat ik ging slapen dus kleedde ik me maar om. Een witte polo, met een blauw vest eroverheen en een beige chino. Beneden smeerde ik een broodje en belegde die met kaas. Het was misschien raar, maar zonder broodje kaas 's ochtends werd mijn dag niet goed. Ook had ik een cappuccino nodig, maar die nam ik meestal pas op het werk. Werk! Natuurlijk, vandaag was de eerste dag van de nieuwe serie waar we in gingen spelen. Shit! Niet aan gedacht. Hoe laat moest ik daar zijn? Geen idee, maar het zou wel verklaren waarom mijn wekker zo vroeg stond. Hoe ging ik daar komen? Ook geen idee. Ik had geen auto en ik had eerlijk gezegd ook geen idee waar het was. Misschien kon ik meerrijden met een van de andere lads. Euuhh, wie? Liam zou me vast wel willen meenemen. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en zocht naar het nummer van mijn beste vriend. Nu maar hopen dat hij opnam.

    [Ik heb nu Liam genomen, maar ik kan het ook veranderen als er iemand van de andere jongens nu beschikbaar is...]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:36 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    {okee}

    Zayn Javadd Malik
    Steunend werd ik wakker. Waarom kon ik niet altijd blijven slapen? Gelijk begon ik met mijn haar, want dat moest wel goed zitten. Daarna ging ik naar de badkamer en poetste mijn tanden. Uit mijn kast trok ik een zwart shirtje met korte mouwen en een spijkerbroek. Ik keek nog een laatste keer in de spiegel en pakte een broodje en at die snel op. Toch lekker, zo'n eigen appartement. Niemand die zeurde dat je moest opschieten. Er moest toch iemand de laatste in de opnamestudio zijn? Ik lachte even in mezelf waarna ik naar buiten liep en in mijn auto ging zitten. ''Op naar de studio dan maar.'' mompelde ik in mezelf. Niet veel later kwam ik aan. Er stonden al een paar figuren. Louis herkende ik wel maar de andere 2 niet. ''Halloooo!'' zei ik vrolijk.


    Do what people say you can't.

    Felicia Williams
    'Hallooo!' hoorde ik een zwoele en vrolijke stem achter me en ik draaide me glimlachend om. Mijn hart maakte een klein sprongetje. Zayn Malik stond daar gewoon en hij was in het echt nog veel knapper als in bladen of op tv. Ik herpakte me meteen en keek hem vrolijk aan.
    'Oh hey! Ik ben Felicia, en dat is Caitlynn. Aan Louis hoef ik je vast niet meer voor te stellen.' zei ik lachend en ik voelde hoe mijn wangen rood kleurde.
    Ik beet even op mijn lip want ik haatte het als ik ging blozen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.