• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Caitlynn Millers
    Ik bloos alleen nog maar meer. 'Dankje.' fluister ik. Ik kom langzaam dichterbij.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Weet je dat je heel erg schattig bent als je bloost?' Grinnik ik zachtjes. Langzaam naderen onze hoofden elkaar, en uiteindelijk belanden onze lippen op elkaar. Een soort hemels gevoel trekt helemaal door mijn lichaam, en dit zou niet bij het acteren moet horen. Zachtjes lik ik over haar onderlip, wachtend op haar toestemming.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MadeByHades schreef:
    Dana Leigh McClark

    Ik liep naar de set en ging klaarstaan. Zodra de camera aanstond, begon ik te praten. 'Austin, waarom gedraag je je zo vreemd? De hele week ontloop je me al' zei ik verbaasd, tegen Zayn. 'Doe ik soms iets verkeerd? Is er iets?' zei ik paniekerig. Mijn gezichtsuitdrukking was bezorgd, nieuwsgierig en verbaasd tegelijk.


    Zayn Javadd Malik
    Ik haalde nog 1 keer diep adem voordat we gingen filmen. ''Lauren.'' Ik pakte haar hand. ''Het is gewoon...'' Ik werd even stil. Hoe moest ik dit uitleggen. ''Het ligt aan mij. Het spijt me zoo erg!'' Ik beet even op mijn lip. ''Ik had het druk, en thuis gaat het ook niet helemaal lekker.'' probeerde ik uit te leggen.


    Do what people say you can't.

    Caitlynn Millers
    Ik kus hem zachtjes terug en open mijn mond, waarna mijn tong de zijne vindt. Ookal zouden we een soort nep-kus met happen moeten neerzetten, dat kon me niks schelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dana Leigh McClark

    'Maar ik wil je gewoon helpen. Austin, zeg eens eerlijk. Wat is er?' vroeg ik aan hem. Ik keek hem diep in zijn ogen aan en slikte. 'Als er iets is met je familie, dan begrijp ik het wel. Maar je ontloopt me. Ik heb iets verkeerds gedaan. We brengen geen tijd meer door, samen. Dit kan gewoon zo niet' prevelde ik. 'Het spijt me maar.. Het is uit' zei ik met tranen in mijn ogen. Huilen kon ik op commando. Lekker handig, toch?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Onze tongen spelen een heus liefdesspel. Mijn handen vinden zich langzaam een weg onder haar t-shirt, waarna ik zachtjes en liefdevol haar rug streel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik laat me achterover zakken in de zachte bank, waardoor hij boven mij hing. Mijn haar gaat door zijn zachte krulletjes, en ik merk niks meer van de camera's.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Haar handen gaan langzaam door mijn krullen heen, terwijl mijn ene hand nog steeds cirkeltjes tekent op haar rug, en mijn andere hand in haar nek ligt. Net op het moment dat ik haar t-shirtje weeral wil gaan uit doen, hoorde we iemand schreeuwen: 'Cut!' Hijgend maak ik me los van haar, waarna we elkaar nog aanstaren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik hijg ook nog lichtjes, en ik kijk hem grijnzend aan. 'Goed gedaan. Echt, het leek alsof jullie smoorverliefd waren.' ik kijk Harry nog eens aan, dit keer met een veelbetekenende blik in mijn ogen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grijnsde licht naar de regisseur na het horen van zijn woorden, waarna Caitlynn me een veel betekende blik schonk. Ik pakte haar hand vast, en trok haar weer mee naar de kleedkamer. Ik duwde haar zachtjes tegen de muur aan, en streek wat haren uit haar gezicht. 'Ik, ik weet niet wat het is,' zachtjes drukte ik mijn lippen op die van haar voor een klein kusje. 'Maar het voelt zo onwijs goed met jou.' Waarna ik mijn lippen weer op die van haar drukte, maar dit keer voor een veel langere zoen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik voel de lust in mijn lichaam opborrelen, en ik ruk al snel zijn shirt van zijn heerlijke bovenlichaam af. Ik glijd er met mijn vingers overheen. Ik open mijn mond en laat mijn tong voorzichtig naar binnen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik zag de lust in haar ogen, waarna ze in een ruk mijn t-shirt van mijn lijf af trok. Ze gleed met haar vingers over mijn borstkas, en een kleine kreun kon ik niet onderdrukken. Onze tongen zijn in een geweldig liefdesspel, en zachtjes glijden mijn handen onder haar truitje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik besef dat ik me ergens diep in het bos -geen idee waar- op de grond heb laten vallen, maar mijn hoofd doet het niet goed meer, of terwijl, niet. Ik zie Leona weer voor zich. Ook hem kan ik me weer goed herinneren. Komt Leona ook terug? Net als Jack? Leven ze dan weer 'lang en gelukkig'? Ik hoor mijn naam, Felicia! 'Felicia!' roep ik zo hard als ik kan. Ik kan me niet meer herinneren welke kant ik ben opgerend, dus laat ik me weer op mijn knieën zakken. 'Felicia' mompel ik nu, en ik besef dat ik echt honger heb, ik heb sinds gistermiddag- toen ik wegliep van het eten - niet meer gegeten. 'Felicia' mompel ik nu fluisterend, en ik val neer. Alles word zwart voor mijn ogen. Ik dacht dat ik nog een keer Felicia zei, maar het is goed mogelijk dat ik helemaal niks zei, dat ik daar te moe voor was.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Caitlynn Millers
    Ik krijg kippenvel over mijn hele lichaam, en zachtjes trek ik aan de rand van zijn broek. Ik maak me even los. 'Waarom ben jij zo fantastisch?' fluister ik hees in zijn oor, waarna ik zacht in zijn oorlel bijt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    sweetteen schreef:
    (...)

    'ik weet eigenlijk niet hoelang ik al acteer, en ik heb al in meerdere series gespeeld met niet echt bekende acteurs, ik heb nog nooit geacteerd met beroemdheden zoals jij en de rest van one direction' antwoord ik op Louis zijn vraag. 'maar hoelang zing jij al' vraag ik hem om niet te lang over mezelf te praten want ik weet dat ik daar verlegen van wordt.


    Louis William Tomlinson

    Ik grinnikte om het feit dat ze mij een beroemdheid noemde en haalde mijn schouders op bij haar vraag. 'Voor zover ik mij kan herinneren vond ik zingen altijd al leuk. Ik heb ook vaak meegedaan aan schoolmusicals en zo.' Ik dacht na. Als je het zo bekeek dan had ik nog wel wat acteer ervaring. Bovendien zou drama leraar mijn tweede keuze zijn, was ik niet beroemd geworden. Dan kwam het vast toch wel goed.
    Ik merkte dat ik eigenlijk teveel energie had om rustig te blijven staan en wipte een beetje een en weer op mijn voeten. 'Maar we staan hier naar mijn mening al veel te lang stil. Weet jij of we straks nog iets op moeten nemen of zo? Anders kunnen we wel wat leuks gaan doen?'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Happy Birthday my Potter!