• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Caitlynn Jo Millers
    Ik lach ook en herinner me een godsdienst opdracht uit klas twee, die me altijd was bijgebleven. Ik richtte me op een van de camera's, die natuurlijk niet aanstond. 'Dames en heren, wij zijn niet verantwoordelijk trauma's, oogletsel of permanente hersenbeschadigingen. Dit programma wordt gekeken op eigen risico.' Ik kijk van Daan naar Zayn. Ik klop hem op zijn schouder. 'Arme jij. Je zult flink wat bevers tegenkomen met haar in je leven.' Ik begin zachtjes met het zingen van Good Time, hopend dat iemand mee gaat zingen. Naast acteren was zingen een van mijn favoriete hobby's, en ik had ook een aantal jaren les gehad.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Zayn ziet toch dat ze nogal klein is xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Zayn ziet toch dat ze nogal klein is xd]


    {owhja... slimme ik :Y) }


    Do what people say you can't.

    Dana Leigh McClark

    De hik was eindelijk opgehouden en Caitlynn begon Good Time te zingen. Ik zong verschrikkelijk vals, maar dansen was een hobby van me. Snel begon ik een aantal pasjes te doen, waar onder in het midden een flikflak. Ik wilde niet opscheppen en ook niet me uitsloven. Dit hoorde bij de dans, dat zwoor ik. Als je kleiner was, waren meer dingen mogelijk. Soepel bewoog ik op de stem van Caitlynn. En toen ik voor de tweede keer weer recht op mijn voeten belande, grijnsde ik, 'Dat was dan ook de eerste keer dat het goed ging' giechelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Javadd Malik
    Ik kijk lachend naar de 2 meiden. Tjaa, je moest het maar leuk vinden. ''Trouwen.'' mompel ik lachend. ''Ik moet er nu echt nog niet aan denken.'' Ik schud met mijn hoofd. Dit word nog wat, die show. Ik zing mee als Caitlynn Good Time begint te zingen. Grijnzend kijk ik naar Dana die aan het dansen was. Met grote ogen kijk ik naar alle passen die ze doet. ''Wauw.'' fluister ik in mezelf hopend dat niemand mijn lippen zag bewegen of mij hoorde.


    Do what people say you can't.

    Dana Leigh McClark

    Nadat ik klaar was, begon ik een ander dansje te doen. De ene stap werd vervolgt door de andere slide. Het ging over in hip hop, en daarna ging het over naar modern. In alle dans was ik goed, behalve klassiek. Daar was ik een ramp in. Ik zag Zayn's grote ogen en bloosde even. Daarna concentreerde ik me op mijn handen, armen, heupen, benen en voeten. Soepel ging het over in ballet, gevolgd door jazz. Hijgend stopte ik. Van dansen werd je moe, maar dat was wel een beetje logisch. Lachend keek ik rond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Liam's telefoon schakelt na een tijdje over in de voicemail. Omdat ik geen zin heb om in te spreken en daardoor te moeten wachten tot hij wel opneemt, besluit ik om iemand anders te gaan bellen. Alleen wie? Zayn zou vast nog niet klaar zijn, die ligt of nog in zijn bed of is bezig met het fatsoeneren van zijn haar. Harry the same, dus word het Louis. Ik tik zijn nummer in en houd de telefoon tegen mijn oor, hopend dat hij opneemt.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louis William Tomlinson

    Een beetje ongeduldig wachtte ik tot de machine het bekertje met thee had gevuld, toen mijn mobiel plots afging. Soepeltjes viste ik het ding uit mijn zak en keek op het scherm... Niall, die wist vast niet waar hij heen moest of zo.
    'Met Lou,' zei ik terwijl ik de beker met thee meenam naar de dichtstbijzijnde stoel en ging zitten. 'Tis er Naill?'


    Happy Birthday my Potter!

    [AgentP, zou je beginpost willen aanpassen?
    Xerxes > Xerces ]
    Caitlynn Jo Millers
    Een grof gebouwde man komt op ons afgelopen. Hij gaat met zijn vingers langs ons, en stopt bij mij. 'Ciara?' vraagt hij. Ik zucht. 'In de serie wel, maar mijn echte naam is Caitlynn.' Hij kijkt naar Zayn. 'En de eerste jongen van Two Firections, nietwaar?' In mijn gedachten deed ik een schietgebedje dat hij niet onze regisseur zou zijn. Er kwam een lange, slungelige man van rond de 40 binnen. 'Goedemorgen. Ik ben jullie regisseur. Mijn naam is Sander Adams.' hij keek naar de man die me net had aangesproken met Ciara. 'Piet, zou jij niet eens teruggaan naar het decor?' zei hij op gedempte toon. Piet verliet de ruimte, en er kwam een geamuseerde uitdrukking op mijn gezicht. 'Is iedereen er al?' ik schudde mijn hoofd en keek naar het groepje. 'We missen nog twee meisjes, en Harry, Liam en Niall.' Ik keek nog eens goed. 'Waar is Louis nou weer?' mompelde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Van een vaag geluidje op de achtergrond werd ik wakker, versuft keek ik om me heen, en ging uiteindelijk nog even terug liggen. Ik blikte op mijn wekker, en schoot gelijk weer omhoog. Vandaag was de eerste filmdag. 'Shit,' altijd weer iets voor mij om gelijk te laat te komen. Ik sprong, letterlijk, uit bed. Pakte wat willekeurige kleding uit de kast, nam een vlugge douche, viste mijn telefoon en sleutels van het kastje af. En stapte in mijn auto, in een snel trein tempo reed ik er heen. Waarschijnlijk had ik binnenkort een bon dat ik te hard had gereden. Binnen een kleine 5 minuten was ik er. Ik parkeerde mijn auto redelijk netjes langs de kant, zette 'm stil, en rende als het ware naar binnen. Waar ik gelijk al een paar mensen zag zitten. 'Sorry, dat ik te laat ben...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    RememberYoux schreef:
    [AgentP, zou je beginpost willen aanpassen?


    {hoe bedoel je??}


    Do what people say you can't.

    RememberYoux schreef:
    [AgentP, zou je beginpost willen aanpassen?
    Xerxes > Xerces]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 13:19 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn Jo Millers
    Ik moest moeite doen om niet te gaan lachen. 'Harry Styles?' zei Sander, waarna hij hem de hand schudde. 'Je bent niet te laat, er moeten nog vier mensen komen. En wat zit je haar leuk.' zei ik. Een geamuseerde glimlach verscheen op mijn gezicht. Ik wierp een blik op de klok. Hij was in principe wel wat aan de late kant, maar in vergelijking met de rest niet. Ik haalde een hand door mijn krullen. 'Ik ben Caitlynn. Je tegenspeelster.' glimlachte ik. Ik keek hem aan, en zag dat hij absoluut niet lelijk was. Ik had het volgens mij niet beter kunnen treffen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik knikte naar de man. 'Klopt, de enige echte,' ik glimlachte. Ik nam beleefd zijn hand aan, en schudde 'm. Een meisje keek me aan, waarna ze zei: 'Je bent niet te laat, er moeten nog vier mensen komen. En wat zit je haar leuk.' Ik schrok. 'Mijn haar, wat is er met mijn haar?' Ik haalde mijn hand er een paar keer doorheen, in de hoop dat het goed zou zitten. Ze stelde zich voor als Caitlynn, mijn tegenspeelster. Ik grijnsde naar haar, ze zag er zeker niet verkeerd uit. Helemaal niet zelfs. Ik liep naar haar toe, en pakte haar hand vast, 'Aangenaam kennis te maken,' waarna ik een klein kusje op haar hand drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Jongens zijn volgens mij echt heilig met hun haar.' mompelde ik in mezelf. Hij loopt naar me toe, pakte mijn hand en zegt: 'Aangenaam kennis te maken.' daarna drukt hij een klein kusje op mijn hand. Ik bloos. Sander slaat onze kennismaking geboeid gade. 'Dat is een goed begin voor tegenspelers.' zegt hij met een mysterieuze ondertoon. 'Ach, aangezien de rest toch wat laat is en de eerste scene die we gaan opnemen met Ciara, Lauren en Nino is, kunnen we daar ook wel mee beginnen.' Op mijn gezicht staat eerst verwarring, maar dan snap ik het. 'Ga je ons nou zodra de opnamen beginnen zo noemen?' 'Waarschijnlijk wel.' een glimlach komt op mijn gezicht. 'Dat zal best vreemd voor jullie zijn, zeker? Dat je anders aangesproken wordt dan wie je bent.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.