• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Felicia Williams
    Een meisje liep vrolijk op me af en stelde zich voor als Dana Leigh McClark. Haar tegenspeler was Zayn Malik. Damn, Zayn Malik, de knapste van de 5. Dat had ik vanaf het begin al gevonden. Ze had echt geluk dat hij haar tegenspeler was! Ze rende weg en pakte een keukentrapje, zette het tegenover me neer en ging op de tweede trede staan. Ik was helemaal niet groot dus ik had geen idee waarom ze dat deed, want zo moest ze nog verder naar beneden kijken dan dat ze al moest toen ze op de grond stond.
    'Oh hey, ik ben Felicia Williams. Mijn tegenspeler is Liam Payne.' zei ik en ik glimlachte even vriendelijk naar Dana. Ze leek me echt een aardig meisje en ze had geluk met Zayn als tegenspeler.
    'Super leuk dat je Zayn als tegenspeler hebt! Hij is echt knap.' zei ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Hoe groot is Felicia?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [1.59 haha]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ghehe, Dana is 1.50 Maar goed]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dana Leigh McClark

    Meteen stapte ik van het trapje af. 'Sorry, ik ben het gewend' giechelde ik. 'Liam Payne' zei ik met grote ogen. 'Hij is zo schattig! Jij bent degene die geluk hebt! Maar Zayn is zeker niet mijn laatste keus' gniffelde ik als een klein meisje. 'Wie speel jij in de serie? Ik kreeg de rol van Lauren Willow Song' glimlachte ik. Felicia leek me echt heel aardig. Echt zo'n iemand die superlief was en nooit iemand wat aan zou doen. 'Pf, ik wil Zayn wel is ontmoeten. Wanneer komen die jongens nou? Ik bedoel, ze zijn vast leuk en grappig, maar hun mogen ook is opschieten' klaagde ik. Snel keek ik op mijn ice-watch, en zag dat we eigenlijk te vroeg waren. 'Vergeet wat ik gezegt heb' bloosde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Williams
    Zij speelde dus de rol van Lauren Willow Song. Volgens mij had ik naast Liam best veel scenés met haar. Ik grijnsde even vrolijk want ze leek me echt aardig.
    'Ik speel de rol van Jasmine Campbell.' zei ik glimlachend en ik lachtte even om haar opmerking over de jongens. Wij waren hier degene die te vroeg waren, zij waren nog lang niet te laat zag ik toen ik op mijn rosé-gouden Rolex keek. Mijn Rolex ja, cadeautje van papa. Hij denkt dat hij alles goed kan maken door keer op keer cadeautjes te geven. Hij voelde zich zo schuldig over de dood van mama, hij vond altijd dat ze zich aanstelde als ze zij dat ze ziek was, en zich niet goed voelde. Uiteindelijk was het natuurlijk niet zijn schuld, maar gewoon van mama's ziekte, en daar kon hij ook niks aan doen.
    'Ik vind het best spannend hoor,' zei ik blozend toen ik weer opschrok uit mijn gedachten, 'Ik bedoel, het zijn niet zomaar 5 jongens, het zijn wel de 5 van One Direction.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Even aandachtspuntje: De stukjes die geacteerd worden heb ik het liefst schuingedrukt getypt, zodat het overzichtelijk is. Wil AgentP de serie-namen even achter de echte namen zetten?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    Ik kreunde toen mijn wekker ging. Snel pakte ik een kussen en smeet hem in de richting van het piepende ding. Mis... misschien moest ik er dan toch maar gewoon uitkomen. Ik rolde naar mijn rug en sloeg op de knop van de wekker zodat het irritante geluid ophield. Zo bleef ik nog even liggen, tot ik mij realiseerde dat ik straks nog te laat zou komen op de eerste dag van de opnames van die vage soap.
    Nadat ik mij had aangekleed, ik had een simpele spijkerbroek en een gestreept shirt aangetrokken, en mijn tanden had gepoetst liep ik met een broodje pindakaas in mijn handen de deur uit, stapte ik in de auto en reed naar de opname studio waarvan we het adres hadden gekregen.
    Ik was gelukkig wel zo slim om de achterdeur te nemen en niet langs de gillende fans te lopen. Begrijp mij niet verkeerd, ik vond de fans en de support geweldig, maar het was mij gewoon niet iets te vroeg. Ik zou later op de dag de voordeur wel uitgaan of zo.

    (Zo goed?)


    Happy Birthday my Potter!

    Dana Leigh McClark

    'Je hebt gelijk, het spijt me' zuchtte ik. 'Kom je mee kijken naar onze kleding die we aanmoeten? Ik heb er zo'n zin in!' zei ik blij en ik trok Felicia mee naar de kleedkamers. 'O-ne Di-rec-ti-on' las ik langzaam en hard op voor. 'Sorry, ik heb m'n lenzen niet in' grinnikte ik. Er was nog een kleedkamer naast die van One Direction, dus dat zal die van ons wel moeten zijn. Gelijk rende ik erin en keek naar de kleding, die ik nogal wazig zag. Even dacht ik na en daarna besloot ik maar om mijn Rayban op te zetten die ik in mijn zak had. 'Ik weet het, ouderwetse bril maar ik kon mijn lenzen niet vinden en ik heb geen geld voor een nieuwe bril' mompelde ik. Toen ik weer keek naar de kleren, zakte mijn mond open. Het was best mooi. Een beetje meisjes-achtiger, maar gaaf. 'Awesome' lachte ik.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 15:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oh, ik maak de mijne wel normaal en schuin :>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Williams
    Ik trok een schattig zwart en kort jurkje uit het rek en bekeek het even. Er zaten kleine glittertjes op de hals, en het was echt een mooi jurkje. Onder het rek met de kleding stonden heel veel schoenen, hoge hakken, stoere laarsjes, afgetrapte sneakers, het stond er allemaal.
    'Dit is zo leuk!' riep ik blij tegen Dana toen ik het jurkje weer terug hing en haar vrolijk aankeek. Er stonden ook nog wat rekjes met sieraden en een grote spiegel sierde aan de muur. Ik keek even vluchtig in de spiegel om te kijken hoe ik eruit zag. Ik gooide mijn bruine krullen over mijn schouders heen. Ik was het nog steeds niet gewend, zwart was mijn eigen haarkleur, dus ik was niet anders gewend. Mijn felblauwe ogen werden omringd door wat mascara, meer make-up droeg ik meestal niet. Die kleur ogen had ik van mama, zij had grote stralende blauwe ogen, en ik was er trots op dat ik die ook had.
    'Zullen we even in de kleedkamer van de jongens kijken?' vroeg ik toen ik me grijnzend omdraaide.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dana Leigh McClark

    Ikzelf trok een leuke outfit aan en knikte heftig wanneer Felicia vroeg of ik mee in 1D's kamer ging kijken. Grijnzend pakte ik haar hand en trok haar mee naar de kleedkamer van de boys. Snel rende ik naar Zayn's kleren en grinnikte. Toen ik naar de sneakers en gympen keek, was ik jaloers. 'Pfuhh, hij krijgt gave sneakers en ik niet' zei ik quasi-boos. Daarna lachte ik en bekeek de sneakers van dichtbij. 'Moet je zien' fluisterde ik. Ik was een fan van sneakers, al mijn hele leven lang. Laarsjes waren ook mooi, maar gympen en sneakers veel en veel mooier.

    [Sorry, moet wii'en met m'n broertjes en zusje]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Kan later reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Williams
    Gefascineerd keek Dana naar de sneakers die Zayn aan zou krijgen en ik grinnikte even. Ze hield dus echt van sneakers, precies het tegenovergestelde van mij. Ik vond sneakers wel leuk, maar je kon me veel blijer maken met een mooi paar hakken of laarsjes. Ik draaide me om naar de kleren die Liam aan zou krijgen, en ik keek er tevreden naar. Een beige chino en een witte blouse waren de dingen die mijn aandacht kregen, jongens met die dingen aan vond ik onweerstaanbaar.
    Verder zag hun kleedkamer er eigenlijk hetzelfde uit als die van ons, alleen waren de sieraden vervangen door snapbacks en beanies.
    'Ik heb er zo'n zin in Dana!' zei ik toen ik even tegen haar arm aantikte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dana Leigh McClark

    'Ik ook!' zei ik blij. Voordat we gesnapt waren trok ik Felicia uit de kleedkamer. Toen we wat rondliepen, zag ik Louis Tomlinson. Blij liep ik naar hem toe. Zelfverzekerd was ik wel, ik had een beetje te veel zelfvertrouwen. 'Hi Louis! Ik ben Dana en dit is Felicia' glimlachte ik blij. 'Louis is echt knap' fluisterde ik in Felicia's oor, niet wetend Louis het zou horen. 'Ik krijg pijn aan m'n nek van al dat omhoog kijken' zei ik hardop. 'Jaja, ik ben net zo klein als een meisje van 11, ik weet het' grinnikte ik en ik liep even terug, om het trapje te pakken. Toen ik weer bij Louis en Felicia was, stapte ik op de tweede trede van het trapje zodat ik net iets onder Louis uitkwam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."