• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    (mijn topic)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Cicaro Amare Dorado

    ik word wakker gemaakt door mijn moeder. vandaag heb ik eerste opnames voor een nieuwe serie waar ik in speel. ik zoek mijn mooiste kleding uit. het is een crémewit jurkje van kant. als ik een uur later klaar sta stap ik bij mijn moeder in de auto. ze rijd mij naar de set en ik stap uit.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:50 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Dana Leigh McClark

    'Toen ik weer bij Felicia en de andere stond, stond Zayn Malik erbij. 'EINDELIJK!' schreeuwde ik dankbaar. 'Sorry' mompelde ik toen ik weer is omhoog keek. 'Ik ben Dana Leigh McClark, je tegenspeelster' glimlachte ik en ik zwaaide even. 'Mag ik alstje- alstje- aaaaalstjeblieft een snapback van je hebben? Of een paar sneakers? Die zijn zo gaaf' smeekte en jammerde ik. 'Jaja, ik pak hem wel weer' mompelde ik en ik liep weer terug, pakte het trapje, liep naar Zayn en ging op het trapje staan. 'Zo' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Javadd Malik

    ''Oh hey! Ik ben Felicia, en dat is Caitlynn. Aan Louis hoef ik je vast niet meer voor te stellen.'' zei het meisje die dus Felicia heette. Ze was wel aardig.''EINDELIJK.'' hoorde ik ineens. ''Ik ben Dana Leigh McClark, je tegenspeelster.'' zei het meisje wat dus Dana heette. ''Mag ik alstje- alstje- aaaaalstjeblieft een snapback van je hebben? Of een paar sneakers? Die zijn zo gaaf'' Ik keek haar een beetje lachend aan. ''Jaja, ik pak hem wel weer'' Oke ik had geen idee waarom ze dat trapje had maar dat zal wel ergens voor zijn. ''Ik ben Zayn Javadd Malik, maar dat wist je al.'' glimlachte ik. ''En ik heb nu even niks bij me maar ik geef je echt wel. Binnenkort.'' Zo werd ik nog nooit ontvangen in een studio.


    Do what people say you can't.

    [Ze heeft het trapje nodig omdat ze nogal klein is en Zayn groot. Zayn is iets in de 1.70 en Dana is 1.50]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Caitlynn Jo Millers
    Ik zag hoe langzaam de mensen binnenstoomden, en ik keek op mijn tenen over de hoofden. Mijn tegenspeler was nergens te bekennen. Ik slaakte een zucht en liet me weer wat zakken. Ik hoorde Dana wat zeggen over een snapback. 'Ik heb er nog wel twee mee, kunnen we bijde eentje op.' riep ik uit. Ik grabbelde in mijn tas en vond uiteindelijk de petten, waarna ik in lachen uitbarstte. Ik liet haar lachend de Elmo- en Koekiemonsterpet zien. 'Welke ?' giechelde ik.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 19:06 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dana Leigh McClark

    'DANKJE DANKJE DANKJE' gilde ik blij en ik sprong van het trapje af, zodat ik Zayn snel een knuffel gaf. Ik kwam nog net tot iets onder zijn schouders. 'Oke, nu denk je vast dat ik niet helemaal spoor maar je hebt geen idee om en in een serie te spelen met je idolen en dan ook nog is Zayn Malik als tegenspeler hebt. Nee, ik ga niet fangirlen om dat is te overdreven. Trouwens, heeft er iemand gehoord van een trapje dat je in kan klappen en het dan in je zak past? Dat zou zo geweldig zijn' kletste ik druk verder. 'BEVER' schreeuwde ik toen ik iets zag in de hoek. Snel liep ik naar de hoek, wat gewoon een schaduw bleek te zijn. Teleurgesteld liep ik terug en stapte ik op het trapje. 'Het was geen bever' jammerde ik. Caitlynn hield me twee petten voor. 'ELMO!' riep ik blij en ik pakte die van Elmo.

    [Ik maak d'r een klein beetje raar omdat ik niet anders kan ;p]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 19:07 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Caitlynn Jo Millers
    Ik zette zelf de koekiemonsterpet op en lachtte stralend naar Dana. 'Wie speel je eigenlijk?' Ik merkte dat ik een beetje te veel energie had, dus ik deed wat ik altijd deed als ik te veel energie had. Ik begon touwtje te springen zonder touw. Ik sprong in het rond en kwam uiteindelijk weer naast haar terecht.'Doe 'k altijd als ik druk of hyperactief ben.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felicia Williams
    Dana en Caitlynn waren ineens spontaan hyperactief en sprongen met zijn tweeën in het rond. Ik grinnikte en besloot me maar even een beetje rustig te houden. Ik was al best zenuwachtig, en als ik dan ook nog zo hyper ging doen, dan hield ik het niet vol tot de opnames. Ik besloot om maar even naar de kleedkamer te gaan om daar even rustig te gaan zitten, en mijn eerste kledingsetje te bekijken.
    'Ik ga even naar de kleedkamer.' zei ik in het algemeen, omdat ik wist dat niemand luisterde en ik liep richting de kleedkamer waar onze namen op stonden. Ik opende de deur en liet me op de bank zakken die eenzaam tegen een muur van onze kamer aanstond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dana Leigh McClark

    'Ik speel Lauren Willow Song' grinnikte ik, nadat ik de Elmo pet op had gezet. 'Ik heb de neiging om Zayn's haar aan te raken' fluisterde ik lachend in Caitlynn's oor. 'Noem me maar Daan. Of Leigh. Of Clark. Weet je, kies zelf maar' lachte ik. 'Oke, ik ga vanavond echt Dr. Martens halen, die zijn zo vet' straalde ik. Uiteindelijk besloot ik het trapje maar weg te zetten. 'Jullie gaan maar mooi naar beneden kijken, om anders kan ik mijn nek niet meer bewegen' klaagde ik. Soms was ik wanhopig. Klein zijn, is niet bepaald fijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Caitlynn Jo Millers
    'Als we het er toch over hebben, noem mij dan please Cait of Cat.' zeg ik. Als ze iets in mijn oor fluistert begin ik zachtjes te grinniken. 'Als je dat soort neigingen hebt, kunnen wij het denk ik wel vinden.' fluister ik terug. 'Wacht, Lauren...' ineens besef ik me dat zij de beste vriendin van de hoofdpersoon is. 'Dinnetje!' gil ik en ik til haar op. Lachend zet ik haar vervolgens weer neer. 'Waar blijft Harry?' fluister ik met een pruillipje tegen Dana.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dana Leigh McClark

    'Jeeeey!' zei ik blij. Ookal was ik meer een jongen dan een meisje, ik was bleef een meisje. 'HEY LOUIS' gilde ik, ookal stond ie zo tegenover ons. 'Waar blijft Harry? Cait wilt d'r toekomstige man ontmoeten' lachte ik duister. Snel richtte ik me weer op Caitlynn. 'Ik was al blij dat Lauren Dr. Martens aan mocht, maar nu ben ik superblij omdat we elkaar in de serie door en door kennen. Oke, laten we dit doen: Ik houd van snapbacks, sneakers, je weet denk ik wel dat van Dr. Martens wat ik al vijf keer gezegt hebt, studs en shortjes. Waar houdt jij van?' vroeg ik nieuwsgierig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Caitlynn Jo Millers
    Ik keek Dana nep-boos aan. 'Dat was een geheimpje, Daan. Niemand mocht weten dat Harry en ik gaan trouwen. Pretverpester.' Zeg ik serieus. Daarna begin ik weer te lachen. 'Dan kan ik dit ook meteen zeggen: Jongens, Dana en Zayn gaan ook trouwen.' met glinsterende ogen kijk ik haar aan. 'En als je het niks vindt heb je heel erg pech, want als ik vind dat jullie gaan trouwen dan is dat zo.' Ik doe mijn hoofd schuin. 'Ik hou van moustaches, Vans, studs en shortjes, snapbacks, nerdbrillen, Let it shine en Sinterklaas. Ik ben gék op sinterklaas. Hij geeft als hij jarig is cadeautjes aan anderen.' lach ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dana Leigh McClark

    'Pf, ik wilde dat ik een nerdbril had. Nu zit ik met een stomme Rayban opgescheept' mompelde ik. 'Ja, stiekem ben ik de verloofde van Zayn, toch Zayn?' knipoogde ik naar hem, en daarna schoot ik in de lach. 'Excuseer me, ik ga mijn bruidsjurk passen. Hij is knalroze met diamantjes en een kroontje' zei ik doodserieus. Meteen schoot ik weer in de lach, waarna ik de hik kreeg. Dat leverde geen gelach meer op. 'Stomme hi..' wilde ik zeggen, maar natuurlijk hikte ik weer. 'Nee, arme Zayn. Niemand wilt trouwen met iemand zoals ik. Dan krijgt diegene een trauma. Natuurlijk van mijn knapheid' loog ik hikkend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Ze heeft het trapje nodig omdat ze nogal klein is en Zayn groot. Zayn is iets in de 1.70 en Dana is 1.50]


    {ik snap, maar Zayn weet dat toch nog niet (: }


    Do what people say you can't.