• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Dana Leigh McClark

    'Cait, je hebt je verloofde al ontmoet!' lachte ik hard. Ik liep naar Harry en ging op mijn tenen staan. Aangezien dat niet bepaald hielp sprong ik zo hoog als ik kon en raakte zijn krullen aan. 'Eindelijk! Dat heb ik al zo lang willen doen!' grinnikte ik. Mijn snapback had ik op de grond liggen en ik zette de Elmo pet af, en deed mijn vertrouwde snapback op. 'Zo' zuchtte ik. Verbaasd keek ik naar Zayn die net nog met grote ogen zat te kijken. Ik stapte op het trapje en zwaaide voor zijn ogen. 'Leef je nog wel?' vroeg ik. We zouden gaan beginnen, hoorde ik. 'Jeey!' zei ik blij terwijl ik in mijn handen klapte en van het trapje afsprong.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 13:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Vreemd kijk ik naar een meisje, die voor me staat te springen en uiteindelijk mijn krullen aanraakte. 'En wie mag deze mooie dame dan wel zijn?' Grijzend keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dana Leigh McClark

    Ik draaide me weer om naar Harry en glimlachte. 'Dana Leigh McClark. Speelt Lauren Willow Song. Heel onbekend actrice die pas een jaar bezig is met echt acteren' grinnikte ik. Toen ik iemand zag van de leiding, liep ik erheen. Nog geen twee seconden later kwam ik teleurgesteld terug. 'Ze kunnen geen bever regelen' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik grinnikte. 'Oke, bedankt voor de informatie.' Ik keek even om me heen, en ging uiteindelijk zitten. 'Waarneer gaan we beginnen, eigenlijk?' Vroeg ik aan niemand in het bijzonder.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dana Leigh McClark

    'Zometeen' beantwoorde ik Harry's vraag. 'Harry, heb jij misschien een bever?' vroeg ik zachtjes, met een een beetje teleurgesteld gezicht. Ik was dol op bevers en niemand kon wat regelen of had er een. Nu zou ik wel voor gek staan, maar dat maakte niks uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    'Met Lou.' Ik slaakte een zucht van verlichting, gelukkig had hij opgenomen. 'Tis er Niall?'
    'Ik werd net wakker door mijn wekker en zat beneden aan mijn broodje kaas, toen ik me bedacht dat we vandaag bij de studio moesten zijn. Maar ik heb niks geregeld qua meerijden en Liam neemt niet op. Help?' Ik klonk echt hopeloos, waardoor ik een grinnik niet kon onderdrukken. Ja, ik was echt hopeloos, gaan lachen omdat ik denk dat ik hopeloos ben. Maar ja.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Felicia Williams
    Toen ik weer een beetje bij was gekomen van alle eerste indrukken stond ik weer op van de bank en liep de kleedkamer weer uit. Ik zag dat Harry er ondertussen ook was en liep naar Dana toe die met hem stond te praten.
    'En heb ik nog wat gemist?' vroeg ik glimlachend voordat ik me tot Harry richtte.
    'Oh sorry, ik ben Felicia Williams.' stelde ik mezelf voor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles.
    'Een bever?' Ik keek Dana aan. 'Maar, natuurlijk, dat is wat iedereen in huis moet hebben.' Ik grinnikte. Er kwam een meisje naar me toe, die zichzelf voorstelde als Felicia Williams. 'Aangenaam.' Ik grijnsde naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dana Leigh McClark

    'Ja, iedereen wilt iedereen bever!' zei ik. 'Felicia, heb jij een bever gezien?' vroeg ik aan haar. 'Oke, ik heb een beverprobleem' lachte ik 'Zayn, jij lijkt wel op een grote, leuke knuffel! Jij word mijn bever' besloot ik en ik ging bij Zayn staan. 'Stiekem zijn ze allemaal jaloers' zei ik met een grijns. 'Oke, nu maar hopen dat je geen trauma krijgt' zei ik tegen Zayn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Y0L0 schreef:
    Niall James Horan
    'Met Lou.' Ik slaakte een zucht van verlichting, gelukkig had hij opgenomen. 'Tis er Niall?'
    'Ik werd net wakker door mijn wekker en zat beneden aan mijn broodje kaas, toen ik me bedacht dat we vandaag bij de studio moesten zijn. Maar ik heb niks geregeld qua meerijden en Liam neemt niet op. Help?' Ik klonk echt hopeloos, waardoor ik een grinnik niet kon onderdrukken. Ja, ik was echt hopeloos, gaan lachen omdat ik denk dat ik hopeloos ben. Maar ja.


    Louis William Tomlinson

    Ik schudde lachend mijn hoofd. Typisch Niall om dat te vergeten en niks geregeld te hebben. Nou ja, gelukkig bedacht hij het zich überhaupt nog. Had hij blijkbaar toch nog zijn slimme momenten tijdens het eten.
    'Tja, das een probleem,' zei ik met serieuze stem. 'Dat wordt lopen.' Ik nam nog een slok thee. 'Nee hoor, ik zal zo wel even regelen dat ik je op kan komen halen. Dat vinden ze vast geen probleem.'


    Happy Birthday my Potter!

    Felicia Williams
    'Mijn bever heb ik helaas thuis laten liggen.' zei ik met een verdrietig gezicht tegen Dana die ondertussen bij Zayn was gaan staan.
    'Bevers, waar haalt ze het vandaan..' zuchtte ik zachtjes tegen Harry die nog bij mij stond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ben even in de douche, daarna naar het dorp]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    'Bevers, waar haalt ze het vandaan..' Hoorde ik Felicia zachtjes tegen me zeggen. Ik grinnikte. 'Ik weet het niet, het enige wat ik wel weet, is dat ze niet helemaal 100% is. Of wel soms?' Grijnzend keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ben ik weer]

    Dana Leigh McClark

    'Pardon?' begon ik tegen Harry. 'Jou lievelingsdieren zijn katten, mijne bevers' mompelde ik. Iemand die iets vasthad, liep ons voorbij. Wat ie vasthad leek op een bever. 'Beeeeveeeeer' zei ik, en het leek net alsof ik gehypnotiseerd was. Met mijn armen uitgestrekt liep ik de man achterna. 'Bever' bleef ik zeggen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    'Ik hoor je lachen hoor!' Louis werd gelijk serieuzer, dat was aan zijn stem te horen.
    'Tja, das een probleem. Dat wordt lopen.'
    'Ah, dankjewel!' verliet verontwaardigd mijn mond.
    'Nee hoor, ik zal zo wel even regelen dat ik je op kan komen halen. Dat vinden ze vast geen probleem.' Oeps, ik was ook te naïef.
    'Dankje Lou, je bent de beste.' Ik hing op en genoot nog even van de laatste happen van mijn broodje. Nu kon ik nog wel even voor de tv gaan hangen, tot Louis kwam en anders even het script voor vandaag doorlezen.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 15:32 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa