• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Harry Styles.
    Ik grijnsde tegen haar lippen aan, toen ze wel degelijk liet merken dat ze verder wilde. In een kleine ruk had ik haar t-shirt uit, en keek haar even aan. Waarna ik glimlachte, ze was prachtig. Ik drukte mijn lippen weer op die van haar, en met mijn vingers tekende ik cirkeltjes op haar rug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    De blaas riep! Ik moest echt nodig naar de wc. Gelijk sprong ik op en liet het script op de stoel liggen, het zou niet wegwandelen. Tenminste dat nam ik aan. Mijn benen begonnen te lopen richting de gang waar ik net ook geweest was. Zonder echt te kijken wat er op de deur stond die ik opende, ging ik naar binnen er van overtuigd dat er een wc zou zijn. Bij het binnenstappen verstijfde ik door het beeld wat er voor mijn ogen afspeelde. Harry met een tot nu toe onbekend meisje op zijn schoot, samen in een nogal innige aanraking. Het was niet dat ik het nog nooit gezien had, ik was wel vaker een kamer binnengelopen waar Harry was in dezelfde positie, maar het verbaasde me gewoon.
    Ik wist niks uit te brengen, tot ik me plotseling weer herrinerde dat het toilet riep. Ik spurde langs de twee naar de achterkant van wat blijkbaar een kleedkamer was, op zoek naar een wc. Eindelijk gevonden, vluchtte ik daar naar binnen.

    [Oh Ni komt ook wel op een lekker moment x'D Sorry !]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:17 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Caitlynn Millers
    Geschrokken maakte ik me los, en beet op mijn lip bij het zien van de blonde jongen. Niall. 'Erm...' Ik werd knalrood en sloeg snel mijn handen voor mijn bovenlichaam. Hij sprintte langs ons, naar waarschijnlijk de wc. Ik keek Harry onzeker aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik schoot in de lach, waarna ik Niall voorbij zag rennen. Typisch Niall om in zo'n moment binnen te komen. Ik blikte even op Caitlynn, die me onzeker aankeek. Ik glimlachte naar haar, en gaf haar -haar t-shirt terug. 'Waarschijnlijk komt Niall zo wel weer terug,' ik grinnikte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dana Leigh McClark

    We hadden een kleine onderbreking, en daarna kwam de scene tussen mij en Zayn. Ik rende Niall achterna om hem te zeggen dat ie niet naar Caitlynn en Harry moest gaan, maar het was te laat. Toen ik de deur opende, werden mijn ogen groot. Keihard lachend, keek ik naar Caitlynn, die d'r shirt aan het aan was doen. 'Nooit gedacht dat dit allemaal op een dag zou gebeuren' hikte ik.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [woops, had m niet gelezen ): ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Waarom vergeet iedereen mij ;c ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Eindelijk klaar, verliet ik het toilet, met de bedoeling zo snel mogelijk de kamer weer uit te komen. Maar daarbij werd ik verhinderd door Dana, die de deuropening bezet hield, terwijl ze keihard aan het lachen was. Ik draaide me om en zag nog net Harry's lachende gezicht en hoe het onbekende meisje beschaamd het shirt over haar hoofd trok. Zelf lachte ik een beetje verontschuldigend naar de twee, hopelijk vonden ze het niet erg. Harry kennende niet echt, maar je wist het maar nooit.
    'Sorry.'

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:34 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Caitlynn Millers
    Ik keek met een doodse blik naar Dana. 'Moet jij zeggen met je lieve geheimpje.' zei ik met een kille ondertoon. Oke, dat Niall per ongeluk binnen komt omdat hij moet plassen kan nog. Maar dat Daan - terwijl ze weet van de "relatie" tussen Harry en mij - toch gaat kijken, en dan gaat staan lachen, vond ik minder. Ik kroop beschermend in Harry's armen. 'Wij zijn na Daan en Zayn.' fluisterde ik in zijn oor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:34 ]


    Do what people say you can't.

    [de fuck, dit gaat nogal in de war ... ik heb mijn post veranderd voor de duidelijkeheid ;) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Caitlynn en Dana hadden enige woordenwisseling, ik vroeg me af waar dat over ging... Waarna Caitlynn in mijn oor fluisterde dat wij weer een scène moesten opnemen naar Dana en Zayn. Ik grijnsde. Ik wist precies welke scène dit was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Klopt toch nu?]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:40 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [nu wel weer]
    Caitlynn Millers
    Ik pakte het kledingsetje voor de volgende scene, en zag dat het een schattig jurkje was. Ik stapte in een kleedhokje, kleedde me om en kwam er weer uit. 'Styles, moet jij je niet omkleden?' zei ik op een strenge toon.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {oke maar waar is Zayn nu $: of nog steeds zelfde plek?}


    Do what people say you can't.