• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    [Dus nu kom ik bitchy over? Nou da's ook niet bepaald leuk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Depay schreef:
    Felicia Williams
    Net voordat ik het woord wil nemen en de kaartjes wil betalen word Liam wakker en betaalt hij de kaartjes waarna we samen de zaal binnen lopen. Ik wist alleen dat het een comedy was, meer wist ik niet. We gingen op de stoelen op de achterste rij zitten samen en ik weet niet hoe het kwam, maar ik kon me niet concentreren op de film. Ik zat de hele tijd maar naar het beeld te staren, maar de film kon ik niet volgen. Ik speelde wat met de losse krullen die in mijn haar zaten en probeerde stiekem steeds even naar Liam te kijken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    MadeByHades schreef:
    [Zusjes in bad stoppen, huiswerk maken, zusjes eruit en broertjes erin, ondertussen zelf douchen, ik eruit en broertjes eruit, ze in bed stoppen, Voor mezelf eten koken, eten opeten, tassen inpakken voor broertjes en zusjes, kijken of ze slapen, omkleden, honden buitenlaten, katten binnenlaten, honden binnenlaten, boeken uitzoeken voor morgen, geld voor mezelf klaarleggen, tanden poetsen en dan naar bed]


    [Alles herhaalt zich opnieuw]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    De film was niet zoals ik verwacht had, lang niet zo leuk. Na de film reden ik en Felicia naar de studio. 'Heb je ooit.. hoe noem je dat? Gezoend voor een film of zo?' vraag ik onhandig, en ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen; dat heb ik nou eenmaal. Terwijl ik wacht op een antwoord zit ik wat te klooien met de auto radio. Er is niks leuks, alleen Felicia zelf is op dit moment interessant. Ze is eigenlijk best mooi, en aardig... Nee! Ik gooi snel al mijn gedachten overboord en probeer andere gedachten een andere wending te geven. Alles blijft terug komen.

    (dagje Amsterdam
    (dance)(dance) Supercool!)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams
    We reden samen weer terug naar de studio en er viel een ongemakkelijke stilte. 'Heb je ooit.. hoe noem je dat? Gezoend voor een film of zo?' vraagt Liam ineens een beetje onhandig waarna hij met de auto radio begint te klooien. Ik grinnik even en denk dan na over het geschikte antwoord.
    'Echt serieus gezoend niet nee, maar zoveel ervaring met films of series heb ik nog niet. Ik heb alleen ooit een gastrol gehad in een andere serie..' geef ik blozend toe. Die serie was uiteindelijk helemaal geen succes, en mijn aflevering was de laatste die uitgezonden was. Dit was pas de eerste serie na de mislukte.
    'Hoezo eigenlijk?' vroeg ik toen ik hem even glimlachend aankeek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik heb een speciaal Praattopic aangemaakt, omdat ik vind dat er teveel overbodig off-topic wordt gegaan. Gelieve hier in mededelingen doen zoals "Wachten op reactie ____" of de reden waarom je weg moet.

    x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sheerios schreef:
    Harry Styles.
    'Hmm, waarschijnlijk wel.' Met een enorme grijns op mijn gezicht bekeek ik haar lichaam nog eens goed. Geweldig. Samen gingen we op het bankje zitten, en wachten we rustig af tot op het moment dat wij onze scène mochten opnemen.


    Caitlynn Millers
    Ik pakte het script er nog even bij, ook al kende ik de scene compleet uit mijn hoofd.
    *De bel gaat
    Ciara opent de deur, waar Nino staat.*
    Ciara (ongemakkelijk): Hoi.
    Nino: Hey babe.
    *Ciara bloost
    Ze gaan naar binnen, waar ze een liedje doornemen.*
    Nino: ja, goed zo. Zing dat laatste stukje nog eens?
    Ciara: *Zingt stukje nog eens*
    Nino: Je zingt fantastisch. *Kijkt haar recht aan* Je bént fantastisch...
    *Komen dichterbij elkaar, waarna ze zoenen.
    Dit wordt steeds heftiger*

    Daar stop ik met lezen, en kijk Harry grijnzend aan. 'Kijk er nu al naar uit.' zeg ik flirterig.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 10:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    'Gewoon, ik probeer een gesprek aan te knopen' leg ik uit, en ik kijk haar grijnzend aan.
    'Dit is ook mijn eerste serie en ik denk dat ik het helemaal ga verkloten' Mijn gezicht staat vrolijk, voor het eerst in een lange tijd.
    De enige reden die ik had om aan deze show mee te doen... Voor de jongens. Op de een of andere manier boeien die me nu dus echt helemaal niks meer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rider schreef:

    Louis William Tomlinson

    Ik zag haar wangen rood kleuren en grijnsde erom. Ze was wel schattig als ze bloosde. Ik betrapte mij op mijn gedachte en besloot die snel uit mijn hoofd te bannen. Geïnteresseerd luisterde ik naar haar verhaal over acteren.
    'Nou, lachen is juist één van de dingen die ik het beste kan, dus dat gaat nog wat worden,' zei ik hoofdschuddend met nog steeds dezelfde grijns op mijn gezicht. 'Hoelang acteer je al? Heb je ook al in andere series gespeeld?'


    'ik weet eigenlijk niet hoelang ik al acteer, en ik heb al in meerdere series gespeeld met niet echt bekende acteurs, ik heb nog nooit geacteerd met beroemdheden zoals jij en de rest van one direction' antwoord ik op Louis zijn vraag. 'maar hoelang zing jij al' vraag ik hem om niet te lang over mezelf te praten want ik weet dat ik daar verlegen van wordt.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Felicia Williams
    'Dit is ook mijn eerste serie en ik denk dat ik het helemaal ga verkloten' zegt Liam en hij kijkt me even grijnzend aan. De eerste keer dat ik zijn perfect witte tanden zo zie.
    'Nee joh, je gaat het helemaal niet verkloten!' zeg ik verontwaardigd, 'En stiekem wil je je eerste filmzoen gewoon met mij.' zeg ik plagend, maar dan bedenk ik me. Hij voelde zich zo verdrietig om Leona en nu maakte ik zo'n opmerking.
    'Liam sorry! Ik bedoelde het niet zo.' verbeter ik mezelf voordat ik hem nog erger kwets.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dana Leigh McClark

    Ik stond op. Een paar keer knipperde ik met mijn ogen en slikte. 'Dana en Zayn!' werd er geroepen. Ik liep alvast naar voren, waar nog even een of andere vrouw op me af kwam en wat blush bij me opdeed. Ik trok een gezicht, ik had niks met die make up en dat soort dingen. Alleen met kettinkjes of een ring, af en toe.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Javadd Malik

    Ik dwaalde nog een beetje door de gangen. 'Dana en Zayn!'' hoorde ik iemand roepen. Ik rende nog snel even naar de kleedkamers voor mijn spijkerjasje, trok hem aan en liep richting de set. ''Haaloo'' zei ik vrolijk. ''Nu nog wachten op Dana, die zo komt.'' mompelde ik.


    Do what people say you can't.

    Harry Styles.
    Caitlynn leest de scène voor die we zometeen moeten spelen, ik grijns naar haar. 'Kijk er nu al naar uit.' Zegt ze flirterig. 'Hm, ja, ik ook, kan niet wachten.' Ik schenk haar een knipoog, en druk een klein kusje op haar wang.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dana Leigh McClark

    Ik liep naar de set en ging klaarstaan. Zodra de camera aanstond, begon ik te praten. 'Austin, waarom gedraag je je zo vreemd? De hele week ontloop je me al' zei ik verbaasd, tegen Zayn. 'Doe ik soms iets verkeerd? Is er iets?' zei ik paniekerig. Mijn gezichtsuitdrukking was bezorgd, nieuwsgierig en verbaasd tegelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Caitlynn Millers
    Mijn wang gloeit helemaal na. Ik kijk daarna geboeid naar de scene tussen Dana en Zayn. Ik laat mijn hoofd op Harry's schouder zakken en sluit mijn ogen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.