• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    [Wacht op Zayn]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    'Dat hoop ik dan maar.' Grijnzend keek ik haar aan. 'Is er iets?' Bedenkelijk bestudeerde ik haar, ze leek ineens wel wat verdrietiger te zijn geworden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Is er iets?' ik beet op mijn lip. 'Het is iets wat ik niet heel snel vertel. Maar ik denk dat ik je kan vertrouwen.' ik zuchtte. 'Nadat mijn ouders waren gescheiden, op mijn 14e, werd mijn moeder enorm depressief. Ze zat alleen nog maar op de bank, het enigste wat ze deed was zitten, eten en drinken. Ik was compleet op mezelf aangewezen. Op een gegeven moment had ik er genoeg van, en drong bij mijn moeder aan om te gaan "daten". Om mij een plezier te doen deed ze dit, en kwam een voor haar gevoel leuke man tegen. Het was een aardige man, waar of niet, maar hij was vies. Zodra mijn moeder weg was, of niet in de buurt, begon hij aan me te zitten. Het begon met een hand op mijn bovenbeen, of een aai over de bol. Maar het werd steeds erger. Hij heeft me betast. Ik mocht niks zeggen, want hij had gedreigd met een mes. Toen mijn moeder er achter kwam heeft ze hem meteen het huis uit gezet. Sinds dien ben ik enorm afstandelijk bij jongens.' een traan rolde over mijn wang.

    [Lekker dramatisch ;P]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 16:34 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Heb je er nooit wat mee gedaan? Ik bedoel, naar de politie gegaan?' Ik sloeg mijn arm om haar schouder heen en trok haar wat dichter tegen me aan. 'Het spijt me voor je, heb je er nog wel eens last van?' Ik drukte een zacht kusje tegen haar slaap aan.
    [Ik hou van drama, hehe.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sheerios schreef:
    Harry Styles.
    'Heb je er nooit wat mee gedaan? Ik bedoel, naar de politie gegaan?' Ik sloeg mijn arm om haar schouder heen en trok haar wat dichter tegen me aan. 'Het spijt me voor je, heb je er nog wel eens last van?' Ik drukte een zacht kusje tegen haar slaap aan.
    [Ik hou van drama, hehe.]


    Caitlynn Millers
    'Hij dreigde met een mes, dus ik kon niet naar de politie. En zodra jongens "aanhalig" worden, om het zo even te zeggen, word ik best wel bang. Maar met jou is dat anders.' ik beet weer op mijn lip.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Maar nu toch niet meer, of wel? En seksueel misbruik verjaart pas na 10 jaar.' Ik glimlachte lichtelijk.

    [Vraag me niet hoe ik het weet, maar het is echt zo, lol.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Nee, ik heb hem sinds dien niet meer gezien. Gelukkig.' Ik ging op zijn schoot zitten, keek hem aan en drukte mijn lippen zacht en onzeker op die van hem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rider schreef:
    (...)

    Louis William Tomlinson

    Ik merkte dat Niall weg was gelopen. Hopelijk vond hij zijn tegenspeelster ook snel. Dat zou wel zo gezellig voor hem zijn. Bovendien kon hij dan gelijk met haar zijn tekst doornemen. Ik nam aan dat zij wel een script zou hebben, wie het dan ook was.
    'Dat is een hele mooie naam, hoor je tenminste niet zo vaak,' zei ik met een knipoog. 'Ik ben Louis William Tomlinson, maar dat wist je waarschijnlijk al?' Dat moest wel, anders wist ze niet dat ik haar tegenspeler was.
    'Je gaat nog een flinke klus aan mij krijgen, want ik heb dus nog nooit geacteerd.'


    Cicaro Amare Dorado

    ik moest blozen van Louis zijn reactie over mijn naam dus begon ik maar snel te antwoorden op zijn laatste opmerking 'acteren valt best mee hoor, je hoeft alleen maar je tekst uit het hoofd te leren met de emotie erbij en er voor zorgen dat je niet in de lach schiet als het een erg "triest" stukje is, dat niet in de lach schieten is het moeilijkst van alles, dat gaat bij mij dan ook altijd fout'. ik moest lachen om mijn uitleg over acteren omdat het Louis zo niet echt zelfvertrouwen gaf dat het goed zou gaan.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Harry Styles.
    'Oke, dan is het goed. Zolang je er maar geen last meer van hebt.' Caitlynn kwam bij mij op schoot zitten, en drukte haar lippen op die van mij. Ik grijnsde tegen haar lippen aan, en zoende haar terug, waarna ik zachtjes op haar onderlip beet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Een warm gevoel trok door mijn lichaam en ik legde onhandig mijn handen in zijn nek. Als ik voel dat hij op mijn lip bijt open ik mijn mond en mijn tong gaat langzaam zijn mond binnen. Ik voel dat zijn tong tegen de mijne aankomt, en mijn lichaam verstijfd wat. Het voelde vreemd. Waarschijnlijk komt dat gewoon door die verknipte man.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik voel dat ze lichtelijk verstijfd wanneer mijn tong met die van haar in contact komt. Langzaam wrijf ik met mijn ene hand over haar rug, hopend dat ze zich wat comfortabeler zou voelen. Terwijl mijn andere hand op haar wang ligt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik ontspan me wat meer als ik een hand geruststellend over mijn rug voel gaan. Als ik zachtjes een hand naar zijn haar verplaats geeft me dat ook wat meer rust. Krulletjes. Geen harses vol met gel. Ik ga even wat gemakkelijker zitten, en mijn tong tikt weer zachtjes tegen de zijne aan. Niet verder wetend wat Harry wil doen, blijf ik zo maar wat zitten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Erg als Niall toevallig de kleedkamer binnenloopt en daarbij toevallig de twee tortelduifjes stoort? ^.^]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Harry Styles.
    Ik merk dat ze zich al wat meer op haar gemak voelt, waarna ze met haar handen door mijn haar heen gaat. Een lichte rilling glijd over mijn rug heen. Het was onverstelbaar wat een meisje in een ochtend wel niet met me kon doen. Langzaam ging ik met mijn beide handen naar de onderkant van haar shirtje, en frummelde er even aan, niet wetend of ze verder wilde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Lijkt me wel leuk (:]
    Caitlynn Millers
    Ik liet hem gewoon zijn gang gaan. Harry mocht van mij doen wat hij wilde, ik vertrouwde hem. Ik maakte met mijn vinger rondjes in zijn nek, en zoende hem nog iets intiemer als teken. Mijn gedachten waren leeg, op een woord na. Harry. Harry. Harry. Harry. Harry...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.