• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Harry Styles.
    Ze legt haar hoofd op mijn schouder, en samen kijken we naar de scène van Dana en Zayn. Ik zak iets meer onderuit zodat ik wat beter zicht hebt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik knars met mijn tanden. 'niet jou schuld' mompel ik, en ik kijk het raam uit.
    Mijn gedachten schieten weer naar Leona en de pijn komt weer naar boven. Als we bij de studio zijn laat ik Felicia uitstappen. Zelf ren ik dan meteen het naburige bos in en blijf rennen. Op de een of andere manier blijft de energie me bij. Ergens diep in het bos laat ik mezelf vallen, het is alsof de korsten van mijn wond zijn af gekrabd en alle pijn komt terug. Ook de woede jegens...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams
    Als we bij de studio zijn laat jij me uitstappen en rent daarna weg, het grote bos in dat vlakbij de studio ligt. Ik roep hem nog na, maar hij luistert niet. Hij rent gewoon door en ik blijf achter bij de auto. Ik wist het gewoon, ik wist het dat ik het weer zou verpesten. En nu was het ook aan mij om dit op te lossen.
    Ik trok mijn hakken uit en rende op mijn sokken het bos in.
    'Liam?' riep ik voorzichtig


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Caitlynn Millers
    'Harry en Caitlynn?' hoor ik een vrouwenstem vanachter het decor van Dana en Zayn. Mijn ogen schieten open. Verbaasd stond ik op, pakte ik Harry's hand en liep naar achter het decor en zag een heel andere staan. Het was een luxe woonkamer, met een mooie, roze-achtige bed-bank in het midden. Ik keek Harry glimlachend aan en trok hem het decor op. Hij werd achter de deur gezet, en er werd om stilte gevraagd. Ik zag dat er een rood lampje begon te branden. 'ACTIE!' Ik opende de deur, en daar stond Nino. 'Hoi.' zeg ik op een ongemakkelijke toon.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Caitlynn en ik werden geroepen dat we konden beginnen met onze scène. Ik moest eerst wachten achter een deur, totdat Caitlynn 'm zou openen. Waarna er 'actie' werd geroepen, maakte ze de deur open, en zei ze een ongemakkelijke 'Hoi.' Ik grijnsde tevergeefs. 'Hey babe,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik bloos hevig. 'Kom binnen, Nino.' ik laat hem binnen, waarna ik op de bank plof. Ik schenk wat drinken in en glimlach naar hem. 'Welk liedje.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik loop achter Ciara aan naar binnen, en ga naast haar op de bank zitten. 'Welk liedje?' Vraagt ze. 'Hm, waar jij je gewoon het fijnst bij voelt.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Good time dan maar.' mompel ik. Ik zing de eerste regels en kijk dan Nino aan. Nu was hij.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik glimlach licht naar haar waarneer ze begint met zingen. Het is onwijs goed, uiteindelijk vervolg ik haar na waar ze is gestopt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik volg hem weer op, waarna ik stop. Ik kijk hem aan met een glinstering in mijn ogen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik schuif wat dichter naar haar toe, waarna ik haar handen vast pak en zachtjes het laatste stukje zing.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Mijn hart bonst in mijn keel als hij het laatste stukje zingt. Nu kwam het, de laatste tekst voor de kus.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Je zing echt fantastisch! Waarom doe je er niets mee?' Ik glimlach naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Iedereen zegt dat het juist niet zo is...' mompel ik net verstaanbaar genoeg. Ik richt mijn ogen op.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Het is wel zo, echt, believe me. Niet zo onzeker doen, is helemaal nergens voor nodig.' Ik wreef met mijn duim even over haar wang, waarna ik voorzichtig glimlachte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you