• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    [Ga eten!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Harry Styles.
    'I guess so.' Ik grijnsde naar haar, en pakte uiteindelijk toch de kleding voor de volgende scène. Ik kleedde me om, en keek nog een keer naar Caitlynn. 'Damn, dat jurkje staat je sexy.' Ik drukte een kusje op haar lippen, en samen liepen we naar het decor.
    [Ik ga eten, en vanavond ga ik uit. ^^ Misschien dat ik er straks nog ben, is niet zeker. Bye (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dana Leigh McClark

    Mijn ogen schoten naar de grond toen Caitlynn wat zei van mijn geheim. Ik keek d'r teleurgesteld en verdrietig aan terwijl ze opstond. Daarna slofte ik de deur uit. Ik was heel snel gekwetst. Net een klein kind. Niet bepaald in staar om de scene te doen liep ik naar de kleedkamer en ging op de grond zitten. Niet huilend, niet vrolijk, maar gewoon teleurgesteld en verdrietig omdat Caitlynn dat nou zei.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zayn is nu op de set]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sheerios schreef:
    Harry Styles.
    'I guess so.' Ik grijnsde naar haar, en pakte uiteindelijk toch de kleding voor de volgende scène. Ik kleedde me om, en keek nog een keer naar Caitlynn. 'Damn, dat jurkje staat je sexy.' Ik drukte een kusje op haar lippen, en samen liepen we naar het decor.
    [Ik ga eten, en vanavond ga ik uit. ^^ Misschien dat ik er straks nog ben, is niet zeker. Bye (:]


    Caitlynn Millers
    'Kun je je nog beter inleven in de scene.' zei ik glimlachend. Ik ging samen met hem op een bankje zitten en ik bekeek het decor van Dana en Zayn. Niet super bijzonder.

    [Doeii .]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:46 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Hmm, waarschijnlijk wel.' Met een enorme grijns op mijn gezicht bekeek ik haar lichaam nog eens goed. Geweldig. Samen gingen we op het bankje zitten, en wachten we rustig af tot op het moment dat wij onze scène mochten opnemen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 18:47 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dana Leigh McClark

    Met tegenzin duwde ik mezelf omhoog en ik slenterde naar de set, niet naar Harry, Zayn of Caitlynn kijkend. Daar liet ik mezelf op een stoel zakken en mompelde wat over bevers.

    [Zayn en Dana acteren nog niet, want Dana zat in de kleedkamer >_<]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 18:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Aangepast. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    sweetteen schreef:
    (...)

    Cicaro Amare Dorado

    ik moest blozen van Louis zijn reactie over mijn naam dus begon ik maar snel te antwoorden op zijn laatste opmerking 'acteren valt best mee hoor, je hoeft alleen maar je tekst uit het hoofd te leren met de emotie erbij en er voor zorgen dat je niet in de lach schiet als het een erg "triest" stukje is, dat niet in de lach schieten is het moeilijkst van alles, dat gaat bij mij dan ook altijd fout'. ik moest lachen om mijn uitleg over acteren omdat het Louis zo niet echt zelfvertrouwen gaf dat het goed zou gaan.


    Louis William Tomlinson

    Ik zag haar wangen rood kleuren en grijnsde erom. Ze was wel schattig als ze bloosde. Ik betrapte mij op mijn gedachte en besloot die snel uit mijn hoofd te bannen. Geïnteresseerd luisterde ik naar haar verhaal over acteren.
    'Nou, lachen is juist één van de dingen die ik het beste kan, dus dat gaat nog wat worden,' zei ik hoofdschuddend met nog steeds dezelfde grijns op mijn gezicht. 'Hoelang acteer je al? Heb je ook al in andere series gespeeld?'


    Happy Birthday my Potter!

    [Wacht tot Zayn reageert]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Wacht tot Zayn reageert]


    [je hoeft er niet elke keer op te zetten wat je aan het doen bent hoor.. Hoe meer je dat doet, hoe sneller het topic vol is en dat is best irritant..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Dat bepaal ik zelf wel >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Dat bepaal ik zelf wel >_<]


    [Je hoeft dan niet meteen zo'n bitchy antwoord te geven hoor, maar ik vind het nogal irritant en nutteloos om die dingen in het topic te hebben en volgens mij mag ik daar dan mijn mening over geven.. Het is niks persoonlijks, ik vind het alleen nogal nutteloos..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Lol, nu ben ik een bitch? Ook lekker aardig]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Lol, nu ben ik een bitch? Ook lekker aardig]


    [Meisje, lees eens alles wat ik zeg.. Ik zeg dat het niks persoonlijks is he. Ik had het over jou reactie op wat ik zei, dat vond ik bitchy overkomen. Maar goed, laat maar xoxo.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.