• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    Halinski
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Stiles Stilinski - PercyWood
    Sexual Tension - PercyWood
    Ready to fight - PercyWood
    Saving - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:51 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja maar dat mating speciale krachten ding is zo cliché D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Ja maar dat mating speciale krachten ding is zo cliché D:


    Derek's knot heeft ook vaak bijzondere krachten. Maar als je echt iets bijzonders wilt, moet je het eigenlijk natuurlijk wel zelf verzinnen. :'D
    Je zou ook iets met een mislukte spreuk kunnen doen (Stiles deed met die Mountain Ash tenslotte aan een soort magie, met een beetje fantasie kun je daar vast wel meer van maken - of de spreuk komt van iemand anders, een heks of iets dergelijks).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Er mist een haakje bij het /face] :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Derek's knot heeft ook vaak bijzondere krachten. Maar als je echt iets bijzonders wilt, moet je het eigenlijk natuurlijk wel zelf verzinnen. :'D
    Je zou ook iets met een mislukte spreuk kunnen doen (Stiles deed met die Mountain Ash tenslotte aan een soort magie, met een beetje fantasie kun je daar vast wel meer van maken - of de spreuk komt van iemand anders, een heks of iets dergelijks).

    Hé, dat vindt ik een goed idee. Ik wilde er toch al heksen en goden zooi in gooien.
    En dank je. Ik had het youtube filmpje weg gehaald en dus blijkbaar ook dat haakje D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En natuurlijk weet Kim weer is geen titel D:
    Dan kan ik dus ook nog geen cover maken en nog geen trailer aanvragen... Ergens. This sucks, litterally. Ik ga maar eens nadenken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Die moest ik even posten (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Klinkt 'De maanboog' als een interessante titel?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Klinkt 'De maanboog' als een interessante titel?


    Het is om eerlijk te zijn niet iets waar ik persoonlijk meteen op zou klikken. Bovendien heb ik geen flauw idee wat een maanboog is. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is om eerlijk te zijn niet iets waar ik persoonlijk meteen op zou klikken. Bovendien heb ik geen flauw idee wat een maanboog is. (krul)

    Ik weet het gewoon niet D: Het moet iets zijn met een boog (het liefst) en de maan (sowieso), maar ik weet het gewoon niet meer.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb de plaatjes, nu nog een titel..
    'De krachten van de natuur'?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb al een account bij AO3 en ik kan je ook een aantal fanfics aanraden als je wilt.
    @Square; Wanneer krijg je je account. Het kan zijn dat ik mijn tweede (ja,heb per ongeluk een tweede aangevraagd) eerder heb. Dan mag jij hem hebben. Als da hele e-mail veranderen ding gaat.


    Cool, neat, swell -Cry

    PercyWood schreef:
    Ik heb de plaatjes, nu nog een titel..
    'De krachten van de natuur'?


    Ik denk persoonlijk dat een engelse titel wat meer pakkend is in dit geval, naar mijn mening dan (: .


    Derek and Meredith are soulmates.

    Hihi, ik krijg ook volgende maand mijn account ^^. 14 november c: .


    Derek and Meredith are soulmates.

    PercyWood schreef:
    Ik heb de plaatjes, nu nog een titel..
    'De krachten van de natuur'?

    Misschien vind je hier een naam?
    Ik vind Snow Moon wel iets hebben.
    Kan het lekker cliche zijn. Derek zijn jas aan Stiles geven omdat hij het koud heeft. Of Stiles die zijn rode hoodie aan heeft.
    Ahhh. Cheesiness.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:45 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Oswin schreef:
    (...)
    Misschien vind je hier een naam?
    Ik vind Snow Moon wel iets hebben.
    Kan het lekker cliche zijn. Derek zijn jas aan Stiles geven omdat hij het koud heeft. Of Stiles die zijn rode hoodie aan heeft.
    Ahhh. Cheesiness.

    Het is een Isaac verhaal waar Sterek ook belangrijk in is. Dat heb ik trouwens al een keer gebruikt en toen kostte het me al moeite. En Snow past niet echt bij het verhaal, het gebeurt namelijk in de zomer. Verder zijn er goden, mythische bogen, heksen en dat soort dingen.
    Een Engelse titel kan ook wel, maar ik weet niks.
    Als je ook even de link naar je account hier plaatst, dan zet ik hem er morgen bij onder een nieuw kopje (zit nu op iPod)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis