• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    Halinski
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Stiles Stilinski - PercyWood
    Sexual Tension - PercyWood
    Ready to fight - PercyWood
    Saving - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:51 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Ik hoorde dat Stiles waarschijnlijk iets detective-achtigs zou gaan doen ^^


    Ja, dat kwam volgens mij uit dat interview met Jeff Davis op NYCC. ^^ Maar ik bedoelde eigenlijk in dit bericht. Al is het aan de andere kant natuurlijk eigenlijk ook weer niet echt nodig om echt óveral iets over Stiles te zeggen... Maar ja, om eerlijk te zijn vind ik nieuws over hem altijd een stuk interessanter dan wat er allemaal over Scott gezegd wordt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat kwam volgens mij uit dat interview met Jeff Davis op NYCC. ^^ Maar ik bedoelde eigenlijk in dit bericht. Al is het aan de andere kant natuurlijk eigenlijk ook weer niet echt nodig om echt óveral iets over Stiles te zeggen... Maar ja, om eerlijk te zijn vind ik nieuws over hem altijd een stuk interessanter dan wat er allemaal over Scott gezegd wordt. :'D

    Eerlijk waar, het zou me niks kunnen schelen als Scott ineens verdween... Tuurlijk, het verhaal zou anders zijn, maar ik vind Derek en Stiles veel interessanter evenals Isaac. Net als dat ik het momenteel veel interessanter vindt waar Erica en Boyd zijn/wat er met ze is gebeurd. Zitten ze bij Alpha pack? Dood?
    Ik ben trouwens weer door mijn fics heen D: Lees jij ook fanfiction,net? Daar zitten een aantal goede bij (niet allemaal)
    En heb je ook Scott/Isaac aanraders? (I'm a fool for feeling this bored while I could write myself)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 17:13 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat kwam volgens mij uit dat interview met Jeff Davis op NYCC. ^^ Maar ik bedoelde eigenlijk in dit bericht. Al is het aan de andere kant natuurlijk eigenlijk ook weer niet echt nodig om echt óveral iets over Stiles te zeggen... Maar ja, om eerlijk te zijn vind ik nieuws over hem altijd een stuk interessanter dan wat er allemaal over Scott gezegd wordt. :'D

    Eigenlijk vind ik dat ook, maar goed het is best logisch dat er veel over Scott word gezegd (eigenlijk heeft hij de hoofdrol + het kwam van Tyler P's pagina af, dus daarom ). (: Maar Jeff zei ook iets dat Derek en Stiles meer scenes samen zouden hebben, dus dat vind ik al goed nieuws op zich en eigenlijk wil ik het nieuwe seizoen alleen maar meer gaan zien door dat geheimzinnige gedrag van iedereen :W


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb aangevraagd voor een account voor AO3 en er wordt verwacht dat ik 12 januari 2013 een mail krijg O.o


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Eerlijk waar, het zou me niks kunnen schelen als Scott ineens verdween... Tuurlijk, het verhaal zou anders zijn, maar ik vind Derek en Stiles veel interessanter evenals Isaac. Net als dat ik het momenteel veel interessanter vindt waar Erica en Boyd zijn/wat er met ze is gebeurd. Zitten ze bij Alpha pack? Dood?
    Ik ben trouwens weer door mijn fics heen D:


    Wat er met Erica en Boyd gebeurt zou in de eerste paar afleveringen belangrijk zijn, geloof ik. Ze zouden aan het begin van het seizoen nog in leven zijn, maar niet buiten gevaar. Al zegt dat natuurlijk ook niet heel veel. (cat)

    En ik heb op dit moment even geen fics meer die ik je zou kunnen aanraden, tenzij je ook andere dingen dan TW wilt lezen. Maar je zou natuurlijk ook gewoon zelf wat kunnen zoeken - ga naar de zoekfunctie van AO3 en zoek naar Derek Hale/Stiles Stilinski, vink aan dat je alleen complete werken wilt zien en je krijgt een ongelofelijk lange lijst. Of zoek anders via google een of andere rec list, als je niet zelf wilt zoeken. (:

    Edit: O, je hebt je bericht weer aangepast. x'D
    Eh, of FF.net lees ik niet zoveel meer, nee, want de kwaliteit is daar meestal een stuk lager dan op AO3, AO3 is tegenwoordig stukken actiever en ik vind het gemakkelijker om daar dingen te zoeken. Scisaac lees ik eigenlijk alleen als ik het toevallig tegenkom en ik heb op dit moment volgens mij niet echt een fic die ik gemakkelijk ergens vandaan kan plukken. Volgens mij had ik er een gebookmarked op mijn iPod, maar door een update die hij heel graag wilde uitvoeren zijn op de een of andere manier laatst al mijn bookmarks gewist, dus dat helpt je ook niet echt, heh. ><

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 17:19 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Eigenlijk vind ik dat ook, maar goed het is best logisch dat er veel over Scott word gezegd (eigenlijk heeft hij de hoofdrol + het kwam van Tyler P's pagina af, dus daarom ). (: Maar Jeff zei ook iets dat Derek en Stiles meer scenes samen zouden hebben, dus dat vind ik al goed nieuws op zich en eigenlijk wil ik het nieuwe seizoen alleen maar meer gaan zien door dat geheimzinnige gedrag van iedereen :W

    Ik dus ook. Ook wil ik gewoon weten wat er met Erica en Boyd is gebeurd, ik vind Erica ook wel een gaaf personage :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Eerlijk waar, het zou me niks kunnen schelen als Scott ineens verdween... Tuurlijk, het verhaal zou anders zijn, maar ik vind Derek en Stiles veel interessanter evenals Isaac. Net als dat ik het momenteel veel interessanter vindt waar Erica en Boyd zijn/wat er met ze is gebeurd. Zitten ze bij Alpha pack? Dood?
    Ik ben trouwens weer door mijn fics heen D: Lees jij ook fanfiction,net? Daar zitten een aantal goede bij (niet allemaal)
    En heb je ook Scott/Isaac aanraders? (I'm a fool for feeling this bored while I could write myself)


    Het hele verhaal is eigenlijk gebaseerd rondom Scott dus het zou een beetje raar zijn als hij verdween.
    En ik lees zelf gewoon op AO3, daar staan de beste (; .


    Derek and Meredith are soulmates.

    Square schreef:
    (...)

    Wat er met Erica en Boyd gebeurt zou in de eerste paar afleveringen belangrijk zijn, geloof ik. Ze zouden aan het begin van het seizoen nog in leven zijn, maar niet buiten gevaar. Al zegt dat natuurlijk ook niet heel veel. (cat)

    En ik heb op dit moment even geen fics meer die ik je zou kunnen aanraden, tenzij je ook andere dingen dan TW wilt lezen. Maar je zou natuurlijk ook gewoon zelf wat kunnen zoeken - ga naar de zoekfunctie van AO3 en zoek naar Derek Hale/Stiles Stilinski, vink aan dat je alleen complete werken wilt zien en je krijgt een ongelofelijk lange lijst. Of zoek anders via google een of andere rec list, als je niet zelf wilt zoeken. (:

    Haha, ik dacht dat je het de eerste paar afleveringen juist niet wist...

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 17:18 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik dus ook. Ook wil ik gewoon weten wat er met Erica en Boyd is gebeurd, ik vind Erica ook wel een gaaf personage :Y)

    Erica en Boyd zijn belangrijk in de eerste paar afleveringen, dus dan zul je het weten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Erica en Boyd zijn belangrijk in de eerste paar afleveringen, dus dan zul je het weten.

    Als ze dood gaan *gromt* Ze maken de serie juist nog leuker


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Eerlijk waar, het zou me niks kunnen schelen als Scott ineens verdween... Tuurlijk, het verhaal zou anders zijn, maar ik vind Derek en Stiles veel interessanter evenals Isaac. Net als dat ik het momenteel veel interessanter vindt waar Erica en Boyd zijn/wat er met ze is gebeurd. Zitten ze bij Alpha pack? Dood?
    Ik ben trouwens weer door mijn fics heen D: Lees jij ook fanfiction,net? Daar zitten een aantal goede bij (niet allemaal)
    En heb je ook Scott/Isaac aanraders? (I'm a fool for feeling this bored while I could write myself)

    Je beseft toch wel dat er zonder Scott helemaal geen Teen Wolf was hé? Als Scott dood gaat of wat dan ook is de serie gewoon afgelopen, dat weet ik nu al. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Je beseft toch wel dat er zonder Scott helemaal geen Teen Wolf was hé? Als Scott dood gaat of wat dan ook is de serie gewoon afgelopen, dat weet ik nu al. (:


    Amen, (: .


    Derek and Meredith are soulmates.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Je beseft toch wel dat er zonder Scott helemaal geen Teen Wolf was hé? Als Scott dood gaat of wat dan ook is de serie gewoon afgelopen, dat weet ik nu al. (:


    Scott gaat ook gewoon niet dood. En dat zeg ik niet omdat ik hem zo geweldig vind of iets dergelijks, maar hij is nou eenmaal de hoofdrolspeler en de persoon waar de serie uiteindelijk toch gewoon om draait, of men hem nou mag of niet.

    Persoonlijk vind ik hem best een leuk personage, alleen erger ik me soms een beetje aan hem. Vooral dat hele idee dat hij de held is stoort me nogal - zoals bijvoorbeeld aan het einde van seizoen twee, toen hij opeens een geweldig plan bleek te hebben. Dat is gewoon zó niet Scott. Ik snap ook echt niet dat ze van hem een Alpha willen maken. Derek is er misschien niet erg goed in, maar Scott zou ook gewoon enorm falen, zeker zonder de hulp van Stiles. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Je beseft toch wel dat er zonder Scott helemaal geen Teen Wolf was hé? Als Scott dood gaat of wat dan ook is de serie gewoon afgelopen, dat weet ik nu al. (:

    I know, maar ik bedoel gewoon dat hij me niet zoveel interesseert als een aantal andere personages.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    "- Homo Erectus by ferretbaby
    Caveman fic (or early tribesmen if you want to be technical). Where Stiles from the Argent tribe is out one night hunting and is captured by the rival Hale tribe’s Hunter Derek, who decides to relieve Stiles of his burdensome virginity. Stiles is okay with this. (Cracky and delightful and a touch of sexy hot claiming sex)"
    Jup, dat vond ik dus net. Derek als oerman, gosh, dat wil ik zien x'D

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 17:30 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis