• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    Halinski
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Stiles Stilinski - PercyWood
    Sexual Tension - PercyWood
    Ready to fight - PercyWood
    Saving - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:51 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    "- Homo Erectus by ferretbaby
    Caveman fic (or early tribesmen if you want to be technical). Where Stiles from the Argent tribe is out one night hunting and is captured by the rival Hale tribe’s Hunter Derek, who decides to relieve Stiles of his burdensome virginity. Stiles is okay with this. (Cracky and delightful and a touch of sexy hot claiming sex)"
    Jup, dat vond ik dus niet. Derek als oerman, gosh, dat wil ik zien x'D


    Die heb ik al een aantal keer gezien, maar ik weet niet meer helemaal zeker of ik hem uiteindelijk ook echt gelezen heb. Meestal ga ik meer voor de dingen met veel fluff erin. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Scott gaat ook gewoon niet dood. En dat zeg ik niet omdat ik hem zo geweldig vind of iets dergelijks, maar hij is nou eenmaal de hoofdrolspeler en de persoon waar de serie uiteindelijk toch gewoon om draait, of men hem nou mag of niet.

    Persoonlijk vind ik hem best een leuk personage, alleen erger ik me soms een beetje aan hem. Vooral dat hele idee dat hij de held is stoort me nogal - zoals bijvoorbeeld aan het einde van seizoen twee, toen hij opeens een geweldig plan bleek te hebben. Dat is gewoon zó niet Scott. Ik snap ook echt niet dat ze van hem een Alpha willen maken. Derek is er misschien niet erg goed in, maar Scott zou ook gewoon enorm falen, zeker zonder de hulp van Stiles. :/

    Ik zie Scott als iemand die niet heel snugger is en gewoon hulp nodig heeft voor dingen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Die heb ik al een aantal keer gezien, maar ik weet niet meer helemaal zeker of ik hem uiteindelijk ook echt gelezen heb. Meestal ga ik meer voor de dingen met veel fluff erin. (krul)

    Ik heb hem open staan en dan ga ik eens kijken x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Scott gaat ook gewoon niet dood. En dat zeg ik niet omdat ik hem zo geweldig vind of iets dergelijks, maar hij is nou eenmaal de hoofdrolspeler en de persoon waar de serie uiteindelijk toch gewoon om draait, of men hem nou mag of niet.

    Persoonlijk vind ik hem best een leuk personage, alleen erger ik me soms een beetje aan hem. Vooral dat hele idee dat hij de held is stoort me nogal - zoals bijvoorbeeld aan het einde van seizoen twee, toen hij opeens een geweldig plan bleek te hebben. Dat is gewoon zó niet Scott. Ik snap ook echt niet dat ze van hem een Alpha willen maken. Derek is er misschien niet erg goed in, maar Scott zou ook gewoon enorm falen, zeker zonder de hulp van Stiles. :/

    Eigenlijk vind ik dat ze Stiles ook wel wat meer herkenning mogen geven daarin. Want zo als je al zei zonder Stiles was Scott niet eens zo goed.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PercyWood schreef:
    (...)
    I know, maar ik bedoel gewoon dat hij me niet zoveel interesseert als een aantal andere personages.

    Isaac boeit me ook niet zo erg om eerlijk te zijn...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Isaac boeit me ook niet zo erg om eerlijk te zijn...

    Hij is leuk om naar te kijken, maar verder... Ik wil alleen weten waar hij nu woont en verder is hij een leuke toevoeging aan het pack. En Stiles moet idd wat meer erkenning krijgen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Hij is leuk om naar te kijken, maar verder... Ik wil alleen weten waar hij nu woont en verder is hij een leuke toevoeging aan het pack. En Stiles moet idd wat meer erkenning krijgen.

    Ik zou liever Jackson in de pack (en in de serie) zien dan Isaac tbh. Rond Jackson zitten nog zoveel dingen die ik wil weten en ik vind zijn personage ook best leuk. ^^ Plus hij is zo schattig met Lydia.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Eigenlijk vind ik dat ze Stiles ook wel wat meer herkenning mogen geven daarin. Want zo als je al zei zonder Stiles was Scott niet eens zo goed.


    PercyWood schreef:
    (...)
    Hij is leuk om naar te kijken, maar verder... Ik wil alleen weten waar hij nu woont en verder is hij een leuke toevoeging aan het pack. En Stiles moet idd wat meer erkenning krijgen.



    Aan de ene kant ben ik het wel met jullie eens, maar aan de andere kant is Stiles ook juist zo'n sterk personage omdat hij nauwelijks erkenning krijgt of vraagt voor wat hij allemaal doet. Hij doet het gewoon, zonder te verwachten dat hij er iets voor terug zal krijgen. Hij zou eigenlijk zelfs helemaal niets te maken hoeven te hebben met al het bovennatuurlijk dat er in Beacon Hills gebeurt, maar hij is er toch steeds weer voor iedereen die hem nodig heeft en stort zich constant in het gevaar om anderen te redden - zelfs Derek, die hij zeker in het begin niet eens mag. Stiles is eigenlijk ook 'maar' een mens in die wereld vol weerwolven en kanima's en hunters en andere monsters. Hij lijkt niet echt gevaarlijk, zeker niet tussen al die klauwen en scherpe tanden, maar dat is júíst wat hem sterk maakt. Iedereen die hem tegenkomt onderschat hem, want in een wereld met zoveel fysiek geweld wordt mentale kracht heel snel weggecijferd.
    Juist omdat hij dus zo weinig erkenning krijgt, kan hij zijn eigen geweldige zelf zijn. Ik hoop stiekem ook echt dat het Alpha pack hem zal onderschatten, want dan zal hij juist eens kunnen laten zien hoe awesome hij is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)


    Aan de ene kant ben ik het wel met jullie eens, maar aan de andere kant is Stiles ook juist zo'n sterk personage omdat hij nauwelijks erkenning krijgt of vraagt voor wat hij allemaal doet. Hij doet het gewoon, zonder te verwachten dat hij er iets voor terug zal krijgen. Hij zou eigenlijk zelfs helemaal niets te maken hoeven te hebben met al het bovennatuurlijk dat er in Beacon Hills gebeurt, maar hij is er toch steeds weer voor iedereen die hem nodig heeft en stort zich constant in het gevaar om anderen te redden - zelfs Derek, die hij zeker in het begin niet eens mag. Stiles is eigenlijk ook 'maar' een mens in die wereld vol weerwolven en kanima's en hunters en andere monsters. Hij lijkt niet echt gevaarlijk, zeker niet tussen al die klauwen en scherpe tanden, maar dat is júíst wat hem sterk maakt. Iedereen die hem tegenkomt onderschat hem, want in een wereld met zoveel fysiek geweld wordt mentale kracht heel snel weggecijferd.
    Juist omdat hij dus zo weinig erkenning krijgt, kan hij zijn eigen geweldige zelf zijn. Ik hoop stiekem ook echt dat het Alpha pack hem zal onderschatten, want dan zal hij juist eens kunnen laten zien hoe awesome hij is.

    Daar heb je weer gelijk in. Toch mag hij op zijn minst wel genoemd worden voor zijn hulp, al is het maar een keertje.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Daar heb je weer gelijk in. Toch mag hij op zijn minst wel genoemd worden voor zijn hulp, al is het maar een keertje.



    Het enige wat ik eigenlijk echt wil is dat Derek hem ervoor bedankt. Het hoeft niet eens groots of uitgebreid te zijn, maar een simpele "Thanks" en Stiles die het een beetje verbaasd en opgelaten wegwuift zou mij zo blij maken. (bloos)
    Ah, misschien moet ik dat moment maar gewoon uitschrijven. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)


    Het enige wat ik eigenlijk echt wil is dat Derek hem ervoor bedankt. Het hoeft niet eens groots of uitgebreid te zijn, maar een simpele "Thanks" en Stiles die het een beetje verbaasd en opgelaten wegwuift zou mij zo blij maken. (bloos)
    Ah, misschien moet ik dat moment maar gewoon uitschrijven. :'D

    En dan als titel 'Thanks' (als het een fanfic wordt).
    Maar dat zou ik ook wel willen.
    Ik vond laatst trouwens een hele theorie bij die scene waar Stiles en Derek bovenop/naast elkaar liggen en ze elkaar aankijken. Pretty interesting.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Er staat een nieuwe One Shot van mij online, Snowflakes *gaat verder met Heat uittypen*
    Ik ben niet heel origineel qua titels oké! x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    En dan als titel 'Thanks' (als het een fanfic wordt).
    Maar dat zou ik ook wel willen.
    Ik vond laatst trouwens een hele theorie bij die scene waar Stiles en Derek bovenop/naast elkaar liggen en ze elkaar aankijken. Pretty interesting.


    Heb je er nog een linkje naar? Ik houd van Teen Wolf meta. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Heb je er nog een linkje naar? Ik houd van Teen Wolf meta. :Y)

    Ik zal even kijken of ik hem kan vinden, het was op Tumblr dus O.o


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben eten, daarna ga ik verder zoeken. Tot dan; een Derek Hale/grumpy cat foto.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis