• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    Halinski
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Stiles Stilinski - PercyWood
    Sexual Tension - PercyWood
    Ready to fight - PercyWood
    Saving - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:51 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    YESH, ALLISON'S MOM IS DEAD. YESH. - sorry maar ik mag haar niet, like freaking, she's scary.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Halinski schreef:
    YESH, ALLISON'S MOM IS DEAD. YESH. - sorry maar ik mag haar niet, like freaking, she's scary.

    Ik zat hier echt van 'wist je dat nog niet dan? Dat is allang... Oh wacht.' x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Halinski schreef:
    YESH, ALLISON'S MOM IS DEAD. YESH. - sorry maar ik mag haar niet, like freaking, she's scary.


    Iedereen is daar steeds heel blij mee, maar eigenlijk vond ik het best wel zielig. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Iedereen is daar steeds heel blij mee, maar eigenlijk vond ik het best wel zielig. D:

    Ik vind het zielig voor Allison omdat ze weer iemand verliest en ook vind ik het zielig voor haar vader. Verder mocht ik Allisons moeder ook niet echt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik zat hier echt van 'wist je dat nog niet dan? Dat is allang... Oh wacht.' x'D

    Sommige mensen hebben nou eenmaal nog meer te doen. (;


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Square schreef:
    (...)

    Iedereen is daar steeds heel blij mee, maar eigenlijk vond ik het best wel zielig. D:

    Ik was boos op Chris, omdat hij haar gewoon hielp om dood te gaan... Like alsof ze zoveel anders zou zijn als weerwolf. Maar ja, het is en blijft een goede serie ondanks dat die moeder van Allison dood is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Sommige mensen hebben nou eenmaal nog meer te doen. (;

    Nee, ik dacht dat ze ook al klaar was met kijken en toen bedacht ik me dat ze vlak daarvoor nog had neergezet dat ze nog vier afleveringen moest. En sst. Ik moet nog steeds naar school! Mevrouwtje ik-heb-mijn-diploma :P
    Ben je nu eigenlijk aan het studeren?
    Want anders moet je echt een studie Sterekkunde gaan bedenken en die volgen :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Ik was boos op Chris, omdat hij haar gewoon hielp om dood te gaan... Like alsof ze zoveel anders zou zijn als weerwolf. Maar ja, het is en blijft een goede serie ondanks dat die moeder van Allison dood is.

    Nou ja, Chris wilde het eigenlijk ook niet, maar zijn vrouw (ik heb echt geen flauw idee hoe ze heet) wilde het zelf en Gerard dwong het ook heel erg aan hun op dat het moest gebeuren.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Ik was boos op Chris, omdat hij haar gewoon hielp om dood te gaan... Like alsof ze zoveel anders zou zijn als weerwolf. Maar ja, het is en blijft een goede serie ondanks dat die moeder van Allison dood is.


    Ik denk alleen dat ze dit zelf nooit zou accepteren, zie hoe groot haar haat is tegenover weerwolven D: . Maar ja, het is zielig voor Allison ja, maar ze vroeg er zelf om door Scott te ontvoeren (: .


    Derek and Meredith are soulmates.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Nou ja, Chris wilde het eigenlijk ook niet, maar zijn vrouw (ik heb echt geen flauw idee hoe ze heet) wilde het zelf en Gerard dwong het ook heel erg aan hun op dat het moest gebeuren.

    Maar dan nog, als hij een beetje ruggengraat had gehad, had hij tegen zijn vader opgekomen en hem naar huis gestuurd. Maar goed, dan zou de serie helemaal anders gelopen zijn hé ;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Halinski schreef:
    (...)

    Ik denk alleen dat ze dit zelf nooit zou accepteren, zie hoe groot haar haat is tegenover weerwolven D: . Maar ja, het is zielig voor Allison ja, maar ze vroeg er zelf om door Scott te ontvoeren (: .

    Yeah oké, maar toch. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Nee, ik dacht dat ze ook al klaar was met kijken en toen bedacht ik me dat ze vlak daarvoor nog had neergezet dat ze nog vier afleveringen moest. En sst. Ik moet nog steeds naar school! Mevrouwtje ik-heb-mijn-diploma :P
    Ben je nu eigenlijk aan het studeren?
    Want anders moet je echt een studie Sterekkunde gaan bedenken en die volgen :Y)

    Heb ik dan ergens geïnsinueerd dat jij niet meer naar school moest?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Heb ik dan ergens geïnsinueerd dat jij niet meer naar school moest?

    Nee, I'm crazy, don't you know. Ik vond het gewoon leuk staan vanwege dat 'sommige mensen hebben het druk'. :Y)
    Anyway, ik ben benieuwd wanneer ik de tijd ga vinden om een vervolg te schrijven op Trick or treat. Misschien dat ik het wel gewoon zo laat, lekker open einde :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Maar dan nog, als hij een beetje ruggengraat had gehad, had hij tegen zijn vader opgekomen en hem naar huis gestuurd. Maar goed, dan zou de serie helemaal anders gelopen zijn hé ;)

    True, true. Gelukkig staat hij op het einde wel op tegen zijn vader (:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 15:44 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Nee, I'm crazy, don't you know. Ik vond het gewoon leuk staan vanwege dat 'sommige mensen hebben het druk'. :Y)
    Anyway, ik ben benieuwd wanneer ik de tijd ga vinden om een vervolg te schrijven op Trick or treat. Misschien dat ik het wel gewoon zo laat, lekker open einde :3

    Oké dan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.