• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    Halinski
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Stiles Stilinski - PercyWood
    Sexual Tension - PercyWood
    Ready to fight - PercyWood
    Saving - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:51 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Als het goed is komt er toch bij het volgende seizoen ook een Halloween aflevering?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Als het goed is komt er toch bij het volgende seizoen ook een Halloween aflevering?


    Ja, volgens mij wel. Ik ben benieuwd of ze zich ook zullen verkleden. Dat kan nog leuk worden, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, volgens mij wel. Ik ben benieuwd of ze zich ook zullen verkleden. Dat kan nog leuk worden, haha. :'D

    Haha ik ben benieuwd of Stiles dan ook echt als zo'n sneeuwman gaat haha en Scott als Weerwolf :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Haha ik ben benieuwd of Stiles dan ook echt als zo'n sneeuwman gaat haha en Scott als Weerwolf :"D

    Ik vind dat Stiles als batman moet :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik vind dat Stiles als batman moet :Y)

    Haha dan gaat Erica vast als Catwoman ofzo :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Haha dan gaat Erica vast als Catwoman ofzo :3

    Hell yeah. Of Lydia. Die zou ook een geweldige Catwoman zijn. En Derek moet gewoon niet moeilijk doen en als of zichzelf gaan of een papiertje op een shirt plakken waarop staat "Werewolf". Daar zie ik hem wel toe in staat :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nu het toch over Halloween kostuums gaat - hebben jullie dit al eens gezien? Dát zouden nou interessante kostuums zijn voor in de show, lol. :'D
    Al IndecentDrawer's fanart is overigens geniaal. Iedere Sterek fan zou haar moeten volgen. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PercyWood schreef:
    (...)
    Hell yeah. Of Lydia. Die zou ook een geweldige Catwoman zijn. En Derek moet gewoon niet moeilijk doen en als of zichzelf gaan of een papiertje op een shirt plakken waarop staat "Werewolf". Daar zie ik hem wel toe in staat :3


    Yeah maar Erica heeft / had en crush op hem en vertelde Stiles dat hij een goede batman zou zijn, dus dan zou het wel logischer zijn dat zij als Catwoman gaat haha ^^.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Square schreef:
    Nu het toch over Halloween kostuums gaat - hebben jullie dit al eens gezien? Dát zouden nou interessante kostuums zijn voor in de show, lol. :'D
    Al IndecentDrawer's fanart is overigens geniaal. Iedere Sterek fan zou haar moeten volgen. *O*

    Dat wil ik zien! Ik zie het Dylan O'Brien eigenlijk ook nog wel doen x'D

    Mag ik trouwens iets vragen Square? Ik schrijf nu een Halloween Sterek-fic en ik ben onzeker over een aantal gedeeltes. Moet ik gewoon Bèta-aanvraag indienen en dan hopen dat iemand hem vandaag nog afhandelt?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dit wil ik zien :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Halinski schreef:
    (...)

    Yeah maar Erica heeft / had en crush op hem en vertelde Stiles dat hij een goede batman zou zijn, dus dan zou het wel logischer zijn dat zij als Catwoman gaat haha ^^.

    Daarom :3

    @Square: haha, eigenlijk wil ik dat ook wel zien (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn Halloween One Shot is nog niet af en ik moet om tien uur gaan slapen *schrijft snel verder* Dat wordt sowieso geen bèta-aanvraag meer :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Dit wil ik zien :3

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Daarom :3

    @Square: haha, eigenlijk wil ik dat ook wel zien (:


    Ik wil al die strips eigenlijk wel zien, haha. Jonge Stiles is ook gewoon zo ongelofelijk schattig, vooral zoals hij steeds om Derek heen hangt, terwijl Scott zich doodergert aan zijn grote broer. Arme Scott, hehe. I love 'em. ^^



    PercyWood schreef:
    (...)
    Dat wil ik zien! Ik zie het Dylan O'Brien eigenlijk ook nog wel doen x'D

    Mag ik trouwens iets vragen Square? Ik schrijf nu een Halloween Sterek-fic en ik ben onzeker over een aantal gedeeltes. Moet ik gewoon Bèta-aanvraag indienen en dan hopen dat iemand hem vandaag nog afhandelt?


    Jup, je zult hem gewoon in moeten dienen. Voor tien uur zal nu inderdaad niet meer lukken, maar je kunt hem natuurlijk ook nog indienen nadat je hem al hebt geactiveerd. De wachttijd is op dit moment maximaal twee dagen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Jup, je zult hem gewoon in moeten dienen. Voor tien uur zal nu inderdaad niet meer lukken, maar je kunt hem natuurlijk ook nog indienen nadat je hem al hebt geactiveerd. De wachttijd is op dit moment maximaal twee dagen. (:

    Ik denk dat ik dat laatste ga doen. Hij is nu bijna klaar. Ik ga namelijk eindigen met een knal en dan misschien binnenkort nog een vervolg schrijven van 'na Halloween' :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Trick or treat :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis