• Na een lange tijd van verkiezingen is het nu eindelijk zover. De drie nieuwe bemiddelaars van Quizlet zijn nu bekend! De top 3 met de meeste stemmen van de poll zijn nu aangesteld als bemiddelaar.

    Aragog
    Mordin
    Pyromancer


    Gefeliciteerd!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Gefeliciteerd!
    Jullie verdienen het.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Gefeliciteeeerd *O* Alwin had ik al verwacht.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mogen we weten hoeveel stemmen iedereen had?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Gefeliciteerd! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd ^^


    -

    Gefeliciteerd! Let's do the banana dance! (banana)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gefeliciteerd!
    En ik ben blij, want ik had op Aragog gestemd (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Congrats!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    gefeliciteerd(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben echt blij. Ik had het bijna niet verwacht omdat ik mijn tegenkandidaten zo sterk vond. Ik vind het ook echt fijn dat de personen met wie ik het liefst zou willen samenwerken eruit zijn gekomen. (Niet dat ik de rest niet goed vond, maar die 'kende' ik minder goed)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Junns schreef:
    Gefeliciteerd!
    Jullie verdienen het.


    •*• Lululu •*•

    Gefeliciteerd en welkom bij de crew! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jaa, jullie hebben het verdient! Veel succes en plezier in jullie carrière als bemiddelaar. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Gefeliciteerd ! ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pyromancer schreef:
    Ik ben echt blij. Ik had het bijna niet verwacht omdat ik mijn tegenkandidaten zo sterk vond. Ik vind het ook echt fijn dat de personen met wie ik het liefst zou willen samenwerken eruit zijn gekomen. (Niet dat ik de rest niet goed vond, maar die 'kende' ik minder goed)

    Je hebt het verdiend!!
    Hehe :) ik kon niet goed kiezen op wie ik zou moeten stemmen, maar ik ben wel blij dat diegene gekozen is^^


    •*• Lululu •*•