• Na een lange tijd van verkiezingen is het nu eindelijk zover. De drie nieuwe bemiddelaars van Quizlet zijn nu bekend! De top 3 met de meeste stemmen van de poll zijn nu aangesteld als bemiddelaar.

    Aragog
    Mordin
    Pyromancer


    Gefeliciteerd!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Een perfect team. c:
    Gefeliciteerd en succes!

    Congrats!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Junns schreef:
    Mogen we weten hoeveel stemmen iedereen had?


    We hebben besloten dat niet openlijk neer te zetten, gezien waarschijnlijk niet alle deelnemers dat zullen willen weten. Ook zo lullig als het zo onder je neus gedouwd wordt. Maar je kunt altijd één van de mods een berichtje sturen en die zullen je dan zeggen hoeveel stemmen jij had ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oeh! Ze hebben een groen kleurtje

    Gefeliciteerd!!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Junns schreef:
    Gefeliciteerd!
    Jullie verdienen het.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gefeliciteeeeerd! :D


    Let the Night embrace you

    Proficiat alledrie!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Interceptor schreef:
    (...)
    Je hebt het verdiend!!
    Hehe :) ik kon niet goed kiezen op wie ik zou moeten stemmen, maar ik ben wel blij dat diegene gekozen is^^
    Bedankt. Ik heb blijkbaar nog stille fans zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Swarley schreef:
    Gefeliciteerd!
    En ik ben blij, want ik had op Aragog gestemd (':


    ~

    Gefeliciteerd en welkom in het crewteam!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ben ik overigens de enige die liever een andere kleur voor de bemiddelaars wil zien? Ik kan namelijk het verschil niet zien tussen een bemiddelaar en een user op wiens username ik heb geklikt. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wel jammer dat ze geen regenboog hebben (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik kon niet kiezen tussen Pyromancer & Mordin. Ik ben blij dat jullie het geworden zijn ^^

    Gefeliciteerd allemaal ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wiarda schreef:
    Ben ik overigens de enige die liever een andere kleur voor de bemiddelaars wil zien? Ik kan namelijk het verschil niet zien tussen een bemiddelaar en een user op wiens username ik heb geklikt. :')


    Waarschijnlijk zal die vast nog wel komen. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wiarda schreef:
    Ben ik overigens de enige die liever een andere kleur voor de bemiddelaars wil zien? Ik kan namelijk het verschil niet zien tussen een bemiddelaar en een user op wiens username ik heb geklikt. :')
    Ik zie het ook niet zo goed en in de lijst is het precies grijs door al dat rood, maar ik vermoed dat het contrast beter zal worden als je overal een template kan instellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?